Προτεραιότητα η αναζήτηση εξαγορών στη ΝΑ Ευρώπη για τη «Σαράντης»

Προτεραιότητα η αναζήτηση εξαγορών στη ΝΑ Ευρώπη για τη «Σαράντης»

2' 23" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Βασική προτεραιότητα της εισηγμένης «Γρ. Σαράντης» για το 2017 αποτελεί η αναζήτηση εξαγορών στη γεωγραφική περιφέρεια της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, οι οποίες θα προσφέρουν προστιθέμενη αξία, υψηλές αποδόσεις και θα διευρύνουν τα περιθώρια κέρδους του ομίλου. Δεδομένης της θετικής πορείας του ομίλου στο εννεάμηνο του 2016, η διοίκηση διατηρεί τις εκτιμήσεις της για αύξηση πωλήσεων κατά 11,2% και καθαρών κερδών κατά 15% για το σύνολο του έτους σε σύγκριση με το 2015.

O όμιλος Σαράντη, ο οποίος δραστηριοποιείται στην παραγωγή και εμπορία καλλυντικών, αλλά και σε ευρύ φάσμα ειδών οικιακής χρήσης, θεωρεί ότι θα υπάρξουν ευκαιρίες για εξαγορές και μέσω της διαδικασίας διαχείρισης των προβληματικών και υπερχρεωμένων εταιρειών. Διαδικασία που θα δρομολογήσει σειρά αναδιαρθρώσεων, σε αρκετούς επιχειρηματικούς κλάδους. Η δυνατότητα της εισηγμένης για νέες εξαγορές της παρέχεται μέσα από την υψηλή κερδοφορία (19,8 εκατ. ευρώ το 2015 με άνοδο 15,4%), την έντονη εξωστρέφεια (με το 63,2% των πωλήσεων να γίνεται στο εξωτερικό), την ηγετική θέση στην ελληνική αγορά αλλά και την ικανοποιητική ρευστότητα. Eίναι ενδεικτικό ότι τα ταμειακά διαθέσιμα του «Σαράντη» ενισχύθηκαν κατά 13,9 εκατ. ευρώ το 2015 και διαμορφώθηκαν στα 33,4 εκατ. ευρώ. Παρά το γεγονός ότι την περυσινή χρονιά δαπάνησε 5,15 εκατ. ευρώ και ολοκλήρωσε δύο εξαγορές: Tο σήμα της AVA στην Eλλάδα, με κόστος 3,5 εκατ. ευρώ και την πολωνική εταιρεία Polipak έναντι 4,5 εκατ. ευρώ. Xθες ο όμιλος ανακοίνωσε οργανωτικές αλλαγές στο πλαίσιο της στρατηγικής του για επιτάχυνση των αναπτυξιακών ρυθμών του και προκειμένου να εξασφαλιστεί τα επόμενα χρόνια μεγαλύτερη ευελιξία στην οργανωτική δομή του. Ειδικότερα ανακοινώθηκε ότι ο κ. Βαγγέλης Κυπριώτης αναλαμβάνει τον ρόλο του γενικού εμπορικού διευθυντή, έχοντας πλέον υπό την ευθύνη του την εμπορική ανάπτυξη των προϊόντων σε όλες τις κατηγορίες δραστηριοποίησης, αλλά και την εμπορική στρατηγική όλων των χωρών του ομίλου, καθώς και την κερδοφορία αυτών. Επίσης ο κ. Νίκος Καλημέρης αναλαμβάνει γενικός διευθυντής καταναλωτικών & επαγγελματικών προϊόντων Ελλάδας. Οπως υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση της εισηγμένης, «οι παραπάνω οργανωτικές αλλαγές έχουν άμεση ισχύ και θα συμβάλλουν καθοριστικά στην περαιτέρω ανάπτυξη και εδραίωση του ομίλου καθώς και στην εξυπηρέτηση των στρατηγικών του στόχων που συνίστανται στην περαιτέρω ανάπτυξη και διείσδυση των μαρκών στις αγορές, στη βελτιστοποίηση των εμπορικών δραστηριοτήτων ανά γεωγραφική περιοχή, καθώς και στη μεγιστοποίηση των ωφελειών της εφοδιαστικής αλυσίδας». Να υπενθυμίσουμε ότι κατά τη διάρκεια του 2015 ο όμιλος Σαράντη είχε προβεί σε πληρωμή μερίσματος ποσού 5,15 εκατ. ευρώ.

Οι πωλήσεις του ομίλου κατά το εννεάμηνο του 2016 ανήλθαν σε 239,92 εκατ. ευρώ συγκριτικά με 200,17 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2015, σημειώνοντας αύξηση κατά 19,86%.

Σημαντική ανάπτυξη επέδειξαν τόσο η Ελλάδα, όσο και οι ξένες χώρες του ομίλου στη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών της τρέχουσας οικονομικής χρήσης. Η Ελλάδα παρουσίασε άνοδο πωλήσεων της τάξης του 16,88%, στα 89,88 εκατ. ευρώ. Οι χώρες του εξωτερικού, που αντιπροσωπεύουν 62,54% του συνόλου των πωλήσεων του ομίλου, σημείωσαν άνοδο κατά 21,72% στα 150,04 εκατ. ευρώ, από 123,27 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό εννεάμηνο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή