Πλεονέκτημα για την «Παπουτσάνης» το εξωτερικό

Πλεονέκτημα για την «Παπουτσάνης» το εξωτερικό

1' 38" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

To βασικό πλεονέκτημα της εισηγμένης «Παπουτσάνης», απέναντι στην πολύχρονη ύφεση, παραμένει η σημαντική δραστηριότητά της στο εξωτερικό. Η εταιρεία και το 2016 κατάφερε, παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί στο εγχώριο μακροοικονομικό περιβάλλον, να εμφανίσει διψήφιο ποσοστό αύξησης στον κύκλο εργασιών. Είναι αξιοσημείωτο ότι στο α΄ εξάμηνο του 2016 (που είναι και οι πιο πρόσφατες οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας), οι εξαγωγές ανήλθαν σε 3 εκατ. ευρώ, που αντιπροσωπεύουν ποσοστό 33,5% του συνολικού κύκλου εργασιών. Το 30% περίπου αφορά πωλήσεις επώνυμων προϊόντων«Παπουτσάνης» στο εσωτερικό και εξωτερικό, το 39% αφορά πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, και το υπόλοιπο 31% παραγωγές τρίτων και βιομηχανικές πωλήσεις.

Η βελτίωση των εξαγωγικών επιδόσεων της ελληνικής επιχείρισης οφείλεται σε ανάπτυξη της κατηγορίας των επώνυμων προϊόντων χάρη σε βελτίωση της διανομής τους αλλά και το επαναλανσάρισμα της σειράς Aromatics. Επιπλέον, η κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων ενισχύθηκε τόσο στην εσωτερική όσο και στην εξωτερική αγορά, κυρίως λόγω της διεύρυνσης της συνεργασίας με εταιρεία που έχει κυρίαρχη θέση στην παγκόσμια αγορά. Να υπογραμμίσουμε ότι οι εισπρακτέοι εμπορικοί λογαριασμοί περιλαμβάνουν κυρίως απαιτήσεις από μεγάλους ομίλους εταιρειών (αλυσίδες σούπερ μάρκετ εσωτερικού, Ελγέκα και πολυεθνικούς οίκους) και εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον ξενοδοχειακό κλάδο. Για τη μείωση του πιστωτικού κινδύνου η εταιρεία παρακολουθεί συνεχώς την οικονομική κατάσταση των οφειλετών της και παράλληλα έχει προχωρήσει σε ασφάλιση πιστώσεων.

Η «Παπουτσάνης» δραστηριοποιείται σε 3 κύριες κατηγορίες προϊόντων: α) Τα επώνυμα προϊόντα, που σημείωσαν αύξηση το πρώτο εξάμηνο του 2016 κατά 32% χάρη στη βελτίωση της διανομής τους αλλά και το επαναλανσάρισμα της σειράς Aromatics. β) Τα ξενοδοχειακά προϊόντα. Τα προϊόντα της (Olivia, Skin Essentials, Καραβάκι) και τα προϊόντα Κορρέ (σε συνεργασία με την ομώνυμη εταιρεία) διανέμονται στις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες και σε ξενοδοχειακές μονάδες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και γ) Τα προϊόντα τρίτων, ιδιωτική ετικέτα. Η συγκεκριμένη κατηγορία παρουσίασε στο πρώτο εξάμηνο του 2016 μείωση 22% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του έτους 2015. Σε αυτό συνετέλεσε η διακοπή παραδόσεων σε αλυσίδα λιανικής του εσωτερικού (Μαρινόπουλος Α.Ε.) λόγω κινδύνου επισφάλειας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή