Συμφωνίες με σούπερ μάρκετ σε Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία από τη Σελόντα

Συμφωνίες με σούπερ μάρκετ σε Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία από τη Σελόντα

2' 10" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στροφή από τη χονδρική, που αποτελούσε μέχρι τώρα τον κύριο προορισμό των προϊόντων της, στο λιανεμπόριο και στον κλάδο του Horeca (ξενοδοχεία, εστίαση, τροφοδοσία) πραγματοποιεί η Σελόντα τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στο εξωτερικό. Μέσα από αυτή τη δραστική αλλαγή στην εμπορική πρακτική, η εταιρεία προσδοκά αύξηση των πωλήσεών της μέσα από προϊόντα υψηλότερης προστιθέμενης αξίας και ήδη τα αποτελέσματα αυτά έγιναν ορατά το 2016 και αναμένεται να συνεχιστούν και κατά την τρέχουσα χρονιά. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν το 2016 κατά 15% με 17%, αύξηση που οφείλεται κυρίως στην ενίσχυση των εξαγωγών.

Στην εγχώρια αγορά η Σελόντα έχει ήδη προχωρήσει σε συμφωνία με τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ Lidl και My Market για τη διάθεση φρέσκιας καθαρισμένης τσιπούρας σε ειδική συσκευασία, έτοιμης προς μαγείρεμα, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις και με άλλες αλυσίδες.

Επίσης, τροφοδοτεί με προϊόντα της γνωστή αλυσίδα εμπορίου και εστίασης ψαριών, η οποία τον τελευταίο καιρό γνωρίζει σημαντική ανάπτυξη. Στο εξωτερικό η Σελόντα έχει κλείσει συμφωνίες με σούπερ μάρκετ σε Ιταλία και Ισπανία, ενώ αναμένονται νέες συνεργασίες με αλυσίδα που δραστηριοποιείται στην περιοχή της Κεντρικής Ευρώπης. Τα προϊόντα που τοποθετεί η Σελόντα στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: πρόκειται για προϊόντα έτοιμα για μαγείρεμα και για προϊόντα που έχουν και κάποιο συνοδευτικό, υπό τη μορφή έτοιμου προς μαγείρεμα ολοκληρωμένου γεύματος.

Εκτός από την τσιπούρα και το λαβράκι, η Σελόντα επενδύει πλέον και στο φαγκρί. Τα πρώτα σημαντικά αποτελέσματα σε αυτή την κατηγορία ιχθυοκαλλιέργειας αναμένεται να φανούν από τα τέλη του 2017, ενώ εκτιμάται άνοδος των πωλήσεων για τα σχετικά προϊόντα το 2018 και το 2019.

Επενδύσεις 7 εκατ. το 2017

Συνολικά το επενδυτικό πρόγραμμα της Σελόντα για το 2017 ανέρχεται σε περίπου 7 εκατ. ευρώ, αυξημένο σε σύγκριση με το 2016 που ανήλθε σε 5 εκατ. ευρώ. Μέρος των επενδύσεων αυτών θα διατεθεί για έρευνα και ανάπτυξη, καθώς και για την πιλοτική εφαρμογή νέων αυτοματισμών που θα βελτιώσουν ακόμη περισσότερο την παραγωγικότητα της εταιρείας. Στόχος, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας κ. Μιχάλη Παναγή, είναι να υλοποιηθούν επενδύσεις σε βάθος τριετίας συνολικού ύψους 19-20 εκατ. ευρώ.

Βεβαίως η συνέχεια θα εξαρτηθεί από το εάν και πότε τελικά η Σελόντα θα πωληθεί από τις τράπεζες σε κάποιο fund ή ξένο στρατηγικό επενδυτή. Εως το τέλος Φεβρουαρίου αναμένεται η έκθεση των Alvarez & Marshall, PwC και Lazard προς τις τράπεζες βάσει της οποίας θα προκρίνεται το ιδανικό σενάριο για την τύχη της Σελόντα, αλλά και της «Νηρεύς». Ενδιαφέρον, πάντως, για τη Σελόντα φέρεται να έχουν δείξει μέχρι στιγμής μόνο funds και όχι κάποια εταιρεία του κλάδου, τουρκική ή άλλη.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή