ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξενοδοχείο στη Μητροπόλεως από όμιλο Grecotel

Ξενοδοχείο στη Μητροπόλεως από όμιλο Grecotel

Εως το τέλος του έτους έχει θέσει ως στόχο o ξενοδοχειακός όμιλος N. Δασκαλαντωνάκη-Grecotel να λειτουργήσει το δεύτερο ξενοδοχείο του στο κέντρο της Αθήνας.

Η νέα πολυτελής μονάδα της ξενοδοχειακής αλυσίδας θα ανοίξει σε κτιριακό συγκρότημα ιδιοκτησίας του ομίλου Χυτήρογλου επί της οδού Μητροπόλεως. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο προϋπολογισμός του επενδυτικού προγράμματος για τη διαμόρφωση των εγκαταστάσεων της ξενοδοχειακής μονάδας θα φθάσει έως και 8 εκατ. ευρώ. Η δυναμικότητα του ξενοδοχείου, βάσει του μέχρι στιγμής σχεδιασμού, θα ξεπεράσει τα 50 δωμάτια. Η λειτουργία της νέας μονάδας θα σηματοδοτήσει την επάνοδο του ομίλου στη ξενοδοχειακή αγορά πέριξ της πλατείας Συντάγματος μετά την αποχώρησή του το 2011, οπότε λύθηκε η μισθωτική σύμβαση που είχε στο King George. Να σημειωθεί ότι ο όμιλος διαθέτει στο κέντρο της Αθήνας και το ξενοδοχείο Grecotel Pallas Athena. H εν λόγω μονάδα που βρίσκεται δίπλα στο Δημαρχιακό Μέγαρο επαναλειτούργησε έπειτα από την υλοποίηση επενδυτικού προγράμματος εκσυγχρονισμού του στις αρχές του 2014. Στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου στην Αττική περιλαμβάνονται, επίσης, οι ξενοδοχειακές μονάδες Cape Sounio στο Σούνιο και Vouliagmeni Suites στη Βουλιαγμένη. Το Cape Sounio προγραμματίζεται να επαναλειτουργήσει για τη φετινή σεζόν στις 14 Απριλίου.

Ο όμιλος πέραν των τριών ξενοδοχείων στην Αττική διαθέτει επτά ξενοδοχεία στην Κρήτη, έξι ξενοδοχεία στην Πελοπόννησο, τρία ξενοδοχεία στην Κέρκυρα, δύο ξενοδοχεία στη Μύκονο, δύο ξενοδοχεία στην Κω και από ένα ξενοδοχείο στη Ρόδο, στη Χαλκιδική στην Αλεξανδρούπολη και στη Λάρισα. Παράλληλα, διαθέτει δύο θεματικά πάρκα, το Danilia στην Κέρκυρα και την Αgreco στο Αδελε Ρεθύμνου. Στα ξενοδοχεία του ομίλου λειτουργούν 80 εστιατόρια χωρίς να υπολογίζονται τα σνακ μπαρ και άλλοι μικρότεροι χώροι εστίασης. Συνολικά, κατά τη διάρκεια της σεζόν απασχολεί 5.100 εργαζομένους. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του ομίλου, οι κρατήσεις στα ξενοδοχεία του για τη φετινή σεζόν εμφανίζουν αυξητικές τάσεις από τις ξένες αγορές.