Η εταιρική υπευθυνότητα μέσα στην οικονομική κρίση: οι δυσκολίες γίνονται ευκαιρίες

Η εταιρική υπευθυνότητα μέσα στην οικονομική κρίση: οι δυσκολίες γίνονται ευκαιρίες

1' 35" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τα τελευταία χρόνια ήταν ιδιαίτερα δύσκολα για τη χώρα μας λόγω των δυσμενών οικονομικών συνθηκών και της κρίσης που αυτές επέφεραν. Η καθημερινότητα όλων έχει αλλάξει σημαντικά με βασικό επακόλουθο τη μείωση κατανάλωσης αγαθών και υπηρεσιών. Κάτι που φυσικά δεν μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστες τις επιχειρήσεις. Αντίδοτο σε αυτό το αρνητικό κλίμα, είναι η υιοθέτηση μίας κοινωνικά υπεύθυνης στάσης και η προβολή της επιχείρησης σαν ευαισθητοποιημένη μονάδα που στοχεύει με τις δράσεις της στην εξισορρόπηση της κερδοφορίας και τη βιώσιμη ανάπτυξη με κοινωφελή σκοπό.

Η αναγνώριση της εταιρικής υπευθυνότητας προάγει την καλύτερη συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων, αλλά ο κυρίαρχος σκοπός της είναι η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές και όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς. Τα προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης βοηθούν στη διατήρηση της καλής φήμης και κατ’ επέκταση στην προσέλκυση νέων πελατών. Άρα αποτελούν μία διέξοδο από την οικονομική κρίση, καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αγγίζουν συνειδήσεις και μιλούν στην καρδιά του κόσμου, ο οποίος χρειάζεται αυτή την θετική δράση, μία έμπνευση, μία ελπίδα ότι κάτι κινείται προς το καλύτερο. Δεν είναι άλλωστε μυστικό ότι συχνά οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν συνειδητά ακόμα και ακριβότερα ένα προϊόν με σκοπό να στηρίξουν με τον τρόπο τους τις κοινωνικά υπεύθυνες εταιρίες.

Ποιες είναι όμως αυτές; Πώς μπορούμε να ξέρουμε ποιες εταιρίες αξίζουν την προτίμηση και υποστήριξή μας; Εδώ έρχονται να μας απαντήσουν τα Αριστεία του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος. Ένας θεσμός – αξιόπιστος κριτής που αναδεικνύει και προβάλει τα καλύτερα και περισσότερα καινοτόμα προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις και έχουν τα καλύτερα και πιο βιώσιμα αποτελέσματα. Με αυτόν τον τρόπο τα Αριστεία βοηθούν κάθε μεγάλη αλλά και μικρότερη εταιρεία να αναδειχθεί, να κάνει τη διαφορά και παράλληλα να κερδίσει τη δύσκολη μάχη της επιβίωσης στην αγορά βελτιώνοντας τα οικονομικά της αποτελέσματα.

Ας θυμόμαστε λοιπόν ότι υπάρχει ένας τρόπος μια επιχείρηση να βγαίνει πάντα κερδισμένη στο τέλος. Πώς;  Όταν αρχή της είναι η εταιρική υπευθυνότητα.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή