ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στη Μύκονο έως το 2020 το Heineken Champions Voyage

sti-mykono-eos-to-2020-to-heineken-champions-voyage-2183952

Σε πρεσβευτή της Μυκόνου και συνολικά της Ελλάδας μετατρέπεται η Heineken μέσα από τον τελικό του UEFA Champions League, του κορυφαίου ποδοσφαιρικού γεγονότος της φετινής χρονιάς. Από φέτος και τουλάχιστον έως και το 2020 η Heineken και η θυγατρική της στην Ελλάδα, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, θα φιλοξενούν 500 άτομα σε μια κρουαζιέρα με προορισμό τη Μύκονο την ημέρα πραγματοποίησης του τελικού του Champions League, θεσμός στον οποίο η Heineken είναι χορηγός. Υπενθυμίζεται ότι ο φετινός τελικός θα διεξαχθεί στο Κάρντιφ της Ουαλλίας, στις 3 Ιουνίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Heineken Champions Voyage, όπως ονομάζεται η σχετική πρωτοβουλία της Heineken, γινόταν μέχρι πέρυσι στην Ιμπιζα της Ισπανίας, ενώ δεν ήταν λίγες οι χώρες που διεκδίκησαν την πραγματοποίησή του, αλλά τελικός νικητής αναδείχθηκε η Μύκονος.

Ποια είναι τα οφέλη για τον ελληνικό τουρισμό; Ας αναλογισθούμε, κατ’ αρχάς, ότι πριν από την κρουαζιέρα θα πραγματοποιηθεί ευρεία επικοινωνιακή εκστρατεία σε πάνω από 50 χώρες, με πρωταγωνιστές την Ελλάδα και τη Μύκονο. Κι αυτό διότι μέρος των 500 ατόμων που θα έρθουν στην Ελλάδα θα προκύψει από διαγωνισμό που θα γίνει στις 50 χώρες όπου δραστηριοποιείται ο ολλανδικός κολοσσός μπίρας.

Πέραν των τυχερών καταναλωτών που θα κερδίσουν στον διαγωνισμό, η Heineken θα προσκαλέσει δημοσιογράφους από ξένα ΜΜΕ καθώς και συνεργάτες της, πελάτες και προμηθευτές από όλο τον κόσμο. Πέραν των όποιων ρεπορτάζ υπάρξουν, το φωτογραφικό περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια αναφορών, τόσο για την ενέργεια αυτή καθαυτήν της Heineken όσο και για την Ελλάδα. Τα ίδια τα στελέχη της Heineken χαρακτηρίζουν την πρωτοβουλία αυτή επιβεβαίωση της εμπιστοσύνης της μητρικής εταιρείας στην ελληνική αγορά και στη μακροπρόθεσμη στρατηγική επένδυση του ομίλου στην Ελλάδα.