Στο 1,37 δισ. ευρώ οι πωλήσεις για την Coca – Cola HBC

Στο 1,37 δισ. ευρώ οι πωλήσεις για την Coca – Cola HBC

1' 47" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με αύξηση των εσόδων από πωλήσεις κατά 4,5% και του όγκου πωλήσεων κατά 0,7% έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2017 για την Coca – Cola HBC AG. Το ενδιαφέρον, μάλιστα, είναι ότι παρά τη συνολική υποχώρηση της κατανάλωσης στην Ελλάδα, η Coca – Cola HBC βελτίωσε τις επιδόσεις της το εξεταζόμενο τρίμηνο κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό σε ό,τι αφορά τον όγκο πωλήσεων.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε χθες ο όμιλος, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 1,37 δισ. ευρώ έναντι 1,32 δισ. ευρώ το α΄ τρίμηνο του 2016. Η μεγαλύτερη αύξηση της αξίας πωλήσεων καταγράφηκε στις αναδυόμενες αγορές, κατά 12,6% σε σχέση με πέρυσι, ενώ ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 4%.

Στις ανεπτυγμένες αγορές τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις υποχώρησαν κατά 2,5%, ενώ ο όγκος πωλήσεων κατά 2,2%. Σύμφωνα με τον όμιλο, οι φετινές επιδόσεις στις ανεπτυγμένες αγορές επηρεάστηκαν από τη χρονική συγκυρία του Πάσχα, που αποτελεί σημαντικό παράγοντα αύξησης των πωλήσεων για χώρες όπως η Ιταλία, η Αυστρία και η Ελβετία και από την κατάργηση σημάτων εμφιαλωμένων νερών χαμηλής αξίας στην Ιταλία. Πάντως, η μέτρια αύξηση του όγκου πωλήσεων στην Ελλάδα και στην Ιρλανδία συνέβαλε στη μερική αντιστάθμιση της πτώσης του όγκου πωλήσεων. Στη Ελλάδα η αύξηση αποδίδεται στην ενίσχυση της κατανάλωσης σε ανθρακούχα αναψυκτικά χαμηλής θερμιδικής αξίας (όπως για παράδειγμα η Coca – Cola Zero), στη συνεχιζόμενη θετική πορεία των πωλήσεων στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών και στην αύξηση των πωλήσεων του Monster (ενεργειακό ποτό). Ωστόσο, όπως επισημαίνει ο όμιλος στη σχετική ανακοίνωσή του σε ό,τι αφορά την Ελλάδα οι μακροοικονομικές συνθήκες και το εμπορικό περιβάλλον εξακολουθούν να είναι δύσκολα.

Στις αναπτυσσόμενες αγορές ο όγκος πωλήσεων μειώθηκε κατά 3,6%, όμως τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν ελαφρώς κατά 1,1%.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα ο διευθύνων σύμβουλος της Coca – Cola HBC AG επισήμανε: «Η εταιρεία πέτυχε σημαντική αύξηση εσόδων κατά το πρώτο τρίμηνο, ισχυρή δυναμική σε επίπεδο τιμών και μείγματος και βελτίωση όγκου πωλήσεων, παρά την αρνητική επίδραση από τη χρονική συγκυρία του Πάσχα. Είμαστε ικανοποιημένοι από τις υποκείμενες τάσεις στη δραστηριότητά μας. Οι εμπορικές μας πρωτοβουλίες συνεχίζουν να αποδίδουν θετικά αποτελέσματα και να ενισχύουν την αυτοπεποίθησή μας για το υπόλοιπο του έτους».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή