Εξαγορές και επενδύσεις στους στόχους της «Σαράντης» το β΄ 6μηνο

Εξαγορές και επενδύσεις στους στόχους της «Σαράντης» το β΄ 6μηνο

2' 0" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σε τρία επενδυτικά μέτωπα θα κινηθεί το β΄εξάμηνο του 2017 η «Σαράντης», που συγκαταλέγεται στις πιο εξωστρεφείς ελληνικές επιχειρήσεις. Οι τρεις στόχοι της διοίκησης το επόμενο διάστημα είναι: α) Το ενδεχόμενο εξαγοράς επιχείρησης που θα ενισχύσει τα brands του ομίλου, που ηγείται στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. β) Η υλοποίηση επενδύσεων 7-8 εκατ. ευρώ που θα εξαπλωθούν και το 2018 για τη μαζική εξαγωγή προϊόντων. γ) Και η είσοδός της στη μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικής στην Πορτογαλία. Συγκεκριμένα, η «Σαράντης» τους τελευταίους μήνες διαπραγματεύεται την είσοδο των προϊόντων της στη μεγαλύτερη πορτογαλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Sanoe, που ελέγχει σήμερα πάνω από το 52% της πορτογαλικής αγοράς. Ταυτόχρονα, ο όμιλος πρόκειται να υλοποιήσει μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα που θα προσεγγίσει τα 8 εκατ. ευρώ και αφορά τη μαζική εξαγωγή προϊόντων, καθώς το εργοστάσιο στα Οινόφυτα λειτουργεί με τρεις βάρδιες και θα χρειασθεί να παραχθούν τα προϊόντα σε μονάδες του ομίλου στο εξωτερικό.

Υστερα από επέκταση και εξαγορές, ο όμιλος σήμερα απευθύνεται, μέσω παραγωγής και εμπορίας, σε μια αγορά 100 εκατ. καταναλωτών, διαθέτοντας εμπορικά 85 σήματα, μέσω εννέα θυγατρικών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Διαθέτει θυγατρικές σε Πολωνία (τη μεγαλύτερη), Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Τσεχία, ΠΓΔΜ, Ουγγαρία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη και Πορτογαλία. Επίσης, εξάγει ή εμπορεύεται τα προϊόντα του σε 40 χώρες. Ο όμιλος Σαράντη έχει κάνει σημαντικές στρατηγικές κινήσεις στο πλαίσιο της εξωστρέφειας την τελευταία δεκαετία, που έχουν αλλάξει εντελώς το εκτόπισμα και το μέγεθός του.

Από το 2007 έχουν ολοκληρωθεί εννέα εξαγορές ύψους 41 εκατ. συνολικά, με τελευταία την εξαγορά της πολωνικής εταιρείας παραγωγής προϊόντων συσκευασίας πολυαιθυλενίου Polipak Sp. zoo. (κυρίως σακούλες απορριμμάτων).

Οι πωλήσεις από το εξωτερικό αντιπροσωπεύουν περίπου το 60% του κύκλου εργασιών του ομίλου, που σημαίνει ότι έχει ισχυρότατη και πετυχημένη παρουσία και στη χώρα μας.

Διψήφιο ποσοστό αύξησης στις ενοποιημένες πωλήσεις και στην κερδοφορία εμφάνισε η εισηγμένη «Σαράντης» στο α΄ τρίμηνο του 2017, επιδεικνύοντας ταυτόχρονα βελτίωση στα περιθώρια κέρδους, παρά τη συνεχιζόμενη αβεβαιότητα στην αγορά. Οι πωλήσεις του ομίλου κατά το α΄ τρίμηνο του 2017 ανήλθαν σε 73,93 εκατ., συγκριτικά με 66,21 εκατ. το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση κατά 11,66%.

Η Ελλάδα παρουσίασε αξιοσημείωτη άνοδο πωλήσεων της τάξεως του 16,55%, στα 28,32 εκατ. Οι ξένες χώρες, που αντιπροσωπεύουν το 61,7% του συνόλου των πωλήσεων του ομίλου, σημείωσαν άνοδο κατά 8,83%, στα 45,61 εκατ., από 41,91 εκατ. το α΄ τρίμηνο του 2016.

Επιπλέον, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 15,21%, στα 6,11 εκατ., από 5,31 εκατ. το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή