Intersys: 15 χρόνια σταθερά και πολύ υψηλά στον δείκτη ικανοποίησης πελατών της Canon

Intersys: 15 χρόνια σταθερά και πολύ υψηλά στον δείκτη ικανοποίησης πελατών της Canon

45" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σύμφωνα με έρευνα που διενεργεί τα τελευταία 15 χρόνια η εταιρεία TNS NIPO για λογαριασμό της Canon, η Intersys κατέκτησε την εμπιστοσύνη και ικανοποίηση των πελατών της σε ποσοστό 80%, έναντι ποσοστού 75% του μέσου όρου των ευρωπαϊκών χωρών, για το 1ο 6μηνο του 2017.

Ο δείκτης, σημαντικά υψηλότερος από τον αντίστοιχο μέσο όρο των ευρωπαϊκών χωρών, είναι ο βαθμός πιστότητας και ικανοποίησης των πελατών της Intersys, για τα προϊόντα Business imaging & professional print της Canon.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Intersys επιτυγχάνει βαθμολογία 100% σε 8 από τους 9 τομείς που εξετάζονται, όπως: υποστήριξη, αξιοπιστία, value for money προϊόν κ.α., από τους πελάτες της ως προς την ικανοποίησή τους. 

Αποτέλεσμα της ισχυρής σχέσης πελάτη-προμηθευτή που έχει ήδη δημιουργηθεί, αποτελεί η κατά 80% θετική απάντηση των πελατών της Intersys στην περίπτωση εκ νέου αγοράς προϊόντων Canon. 

Η Intersys έχει την αποκλειστική διάθεση των προϊόντων εκτύπωσης γραφείου, καθώς και επαγγελματικής εκτύπωσης Canon στην ελληνική αγορά, από το 1982.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή