Στην αγορά της Νέας Υόρκης μπαίνει η Blueground

Στην αγορά της Νέας Υόρκης μπαίνει η Blueground

1' 42" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Την είσοδό της στην τέταρτη αγορά δραστηριοποίησής της, στα τέσσερα χρόνια που έχουν μεσολαβήσει από την ίδρυσή της το 2013, προχωρεί η ελληνική εταιρεία Blueground. Η τελευταία μισθώνει και αναβαθμίζει υπάρχουσες κατοικίες, τις οποίες στη συνέχεια διαθέτει σε στελέχη επιχειρήσεων και άλλων οργανισμών για μεσαίο ή μεγάλο χρονικό διάστημα διαμονής. Μετά την Αθήνα και άλλες περιοχές της Ελλάδας, την Κωνσταντινούπολη, αλλά και το Ντουμπάι, πλέον αναπτύσσει παρουσία και στην πόλη της Νέας Υόρκης, όπου διαθέτει σήμερα έξι ακίνητα προς εκμίσθωση. Στόχος είναι ο αριθμός αυτός να αυξηθεί σε 25 έως το τέλος του έτους. Οπως αναφέρει ο κ. Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, «τα πρώτα μας βήματα στη Νέα Υόρκη είναι ήδη πολύ θετικά. Οραμά μας, να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας διαμονή, που συνδυάζει σύγχρονες ανέσεις με τη ζεστασιά ενός σπιτιού σε ολοένα και περισσότερους εταιρικούς ταξιδιώτες σε όλον τον κόσμο».

Η Blueground διαθέτει σήμερα πάνω από 600 επιπλωμένα διαμερίσματα υψηλών προδιαγραφών, εκ των οποίων 380 στην Ελλάδα, 110 στην Κωνσταντινούπολη και 120 στο Ντουμπάι. Οι δύο τελευταίες χώρες εντάχθηκαν στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας κατά τη διάρκεια του 2016. Στην Ελλάδα, το μηνιαίο έσοδο που προσφέρει η εταιρεία στους ιδιοκτήτες των ακινήτων ξεκινά από τα 300 ευρώ σε μηνιαία βάση και δύναται να ανέλθει μέχρι τις 2.000 ευρώ κατά μέσον όρο. Αντίστοιχα, οι τιμές που νοικιάζονται τα εν λόγω διαμερίσματα στα εταιρικά στελέχη εκκινούν από 500 ευρώ και ανέρχονται μέχρι 2.500 ευρώ σε μηνιαία βάση κατά μέσον όσο. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρείχε η εταιρεία στην «Κ», ήδη πάνω από 80 εταιρείες επιλέγουν τα ακίνητά της για τη φιλοξενία στελεχών της, όπως η Samsung, η ΙΚΕΑ και η Coca-Cola, με τον μέσο χρόνο διαμονής να κινείται περί τους 8 – 10 μήνες. Ενδεικτικό της ανοδικής πορείας της εταιρείας είναι και ο τριπλασιασμός του κύκλου εργασιών της κάθε χρόνο, στη διάρκεια των τελευταίων ετών. Μέχρι σήμερα, η Blueground έχει εξασφαλίσει χρηματοδότηση άνω των 6,9 εκατ. ευρώ από τη VentureFriends, την Endeavor, την Εθνική Τράπεζα μέσω του προγράμματος NBG Business Seeds και το Jabbar Internet Group με έδρα τη Μ. Ανατολή.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή