Η Lafarge απορρίπτει το «κούρεμα» των χρεών της Μηχανικής

Η Lafarge απορρίπτει το «κούρεμα» των χρεών της Μηχανικής

1' 31" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Συνεχίζονται οι δικαστικές διαμάχες του ομίλου της Μηχανικής με τους πιστωτές της, καθώς ο κατασκευαστικός όμιλος επιχειρεί να διευθετήσει σταδιακά και σε βάθος χρόνου τις ληξιπρόθεσμες οφειλές του, αναμένοντας και τη θετική οικονομική επίδραση νέων εργολαβιών που έχει αναλάβει. Μία από τις αντιδικίες αφορά και την περίπτωση χρέους της τάξεως των 2,5 εκατ. ευρώ προς τον όμιλο τσιμέντων Lafarge-ΑΓΕΤ Ηρακλής, με τον οποίο δεν έχει ακόμα βρεθεί κοινός τόπος για τη ρύθμιση της σχετικής οφειλής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση της κατασκευαστικής εταιρείας έχει προτείνει «κούρεμα» μέρους της οφειλής και αποπληρωμή του υπολοίπου σε ισόποσες δόσεις, μικρών σχετικά ποσών. Από την πλευρά του, ο όμιλος της Lafarge φέρεται να απορρίπτει μια τέτοια ρύθμιση και προτείνει την καταβολή του οφειλόμενου ποσού σε μικρότερο αριθμό δόσεων (και μεγαλύτερου ποσού ανά δόση) απ’ ό,τι προτείνει η Μηχανική. Υπενθυμίζεται ότι μέρος του χρέους προς την Lafarge εξυπηρετείται μέσω της παρακράτησης υπέρ αυτής ποσοστού από τα έσοδα του υπογείου σταθμού αυτοκινήτων Car Park, που λειτουργεί η Μηχανική στην πλατεία Κοτζιά.

Πάντως, αν δεν υπάρξει κάποιος εξωδικαστικός συμβιβασμός των δύο πλευρών, η υπόθεση αναμένεται να εκδικαστεί στις 20 Νοεμβρίου (έπειτα από αναβολές), με τη Lafarge να αιτείται την πτώχευση της Μηχανικής. Από την πλευρά της, η διοίκηση της κατασκευαστικής εμφανίζεται αισιόδοξη για τη θετική έκβαση της υπόθεσης, στηριζόμενη στο ότι δεν έχει σταματήσει την εξυπηρέτηση των οφειλών της ούτε προς το Δημόσιο ούτε προς τους υπόλοιπους πιστωτές. Η μη παύση πληρωμών εκτιμάται ότι έχει λειτουργήσει υπέρ της Μηχανικής και σε αντίστοιχες περιπτώσεις αιτημάτων πτώχευσης, που έχουν καταθέσει κι άλλοι πιστωτές της στο παρελθόν.

Θετικό ρόλο αναμένεται να διαδραματίσει και η πρόσφατη ανάληψη της υπεργολαβίας για την κατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου στο τμήμα Ψαθόπυργος – Ρίο από την ιταλική GD Infrastrutture, με την οποία έχει συνεργασία. Πρόθεση της διοίκησης είναι με τα έσοδα αυτά να εξυπηρετηθούν οφειλές προς όσο το δυνατόν περισσότερους πιστωτές.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή