Η Coca – Cola Hellas ξεκινάει την παραγωγή του Fuze Tea στο Σχηματάρι

Η Coca – Cola Hellas ξεκινάει την παραγωγή του Fuze Tea στο Σχηματάρι

2' 2" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εντός του πρώτου εξαμήνου του 2018 αναμένεται να ξεκινήσει στο εργοστάσιο της Coca – Cola 3E στο Σχηματάρι η παραγωγή του νέου παγωμένου τσαγιού Fuze Tea. Το εν λόγω προϊόν, που ήδη ξεκίνησε να τοποθετείται στην ελληνική αγορά, σήμερα εισάγεται από την Ουγγαρία. Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί ότι μέρος της παραγωγής που θα γίνεται στην Ελλάδα πιθανώς θα εξάγεται και σε άλλες χώρες. Τα παραπάνω έγιναν γνωστά στο περιθώριο της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε χθες με αφορμή την τοποθέτηση στην ελληνική αγορά του νέου τσαγιού και έρχονται να επιβεβαιώσουν τα όσα είχε προαναγγείλει (για τα νέα προϊόντα και για την παραγωγή στο Σχηματάρι) τον Μάιο του 2017 σε συνέντευξή της στην «Κ» η κ. Λίλιαν Νεκταρίου, γενική διευθύντρια της Coca – Cola Hellas, αρμόδια για τις αγορές Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας. Σημειώνεται ότι η Coca – Cola Hellas αποτελεί τη θυγατρική στην Ελλάδα της The Coca – Cola Company, ενώ η Coca – Cola 3E είναι εμφιαλωτής της Coca – Cola, ελληνικών συμφερόντων με εργοστάσια και στην Ελλάδα και έδρα του ομίλου στην Ελβετία.

Η κ. Νεκταρίου κατά την ομιλία της στη χθεσινή εκδήλωση ανέφερε ότι η είσοδος του Fuze Tea αποτελεί σταθμό για την εταιρεία στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής για διεύρυνση σε περισσότερες κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών που δεν συγκαταλέγονται στα κλασικά αναψυκτικά. Τόσο στην Ελλάδα όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη αναμένονται εντός του 2018 και νέα προϊόντα από την εταιρεία, στην κατεύθυνση των μη παραδοσιακών αναψυκτικών αλλά και των ροφημάτων με λιγότερη ζάχαρη. Στόχος της Coca – Cola Hellas είναι μέσω του εν λόγω προϊόντος παγωμένου τσαγιού να γίνει σε ορίζοντα τριετίας πρώτη δύναμη στην κατηγορία αυτή. Σήμερα το μερίδιο του παγωμένου τσαγιού στο σύνολο των έτοιμων προς κατανάλωση ποτών είναι της τάξης του 3% και μέσα στους στόχους της Coca – Cola είναι και η συνολικότερη ανάπτυξη της κατηγορίας.

Το Fuze Tea αποτελεί μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες της εταιρείας, με αξία που ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο δολάρια στις 52 χώρες εκτός Ευρώπης όπου ήδη κυκλοφορεί. Η είσοδος του προϊόντος στην ευρωπαϊκή αγορά έγινε στις 15 Ιανουαρίου με ειδική εκδήλωση στη Ζυρίχη και στόχος είναι να τοποθετηθεί σε 37 χώρες της Γηραιάς Ηπείρου. Υπενθυμίζεται ότι μέχρι και το 2017 η Coca – Cola είχε παρουσία στην κατηγορία του παγωμένου τσαγιού κυρίως μέσω του σήματος Nestea, το οποίο αποτελούσε προϊόν συνεργασίας με την Nestle. Οι δύο, ωστόσο, επιχειρηματικοί κολοσσοί αποφάσισαν να διαλύσουν την κοινοπραξία Beverage Partners Worldwide που είχαν συστήσει το 2001 για τον σκοπό αυτό.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή