Σε συνέχεια της ήδη επιτυχημένης πορείας της, η ΑΧΑ, η κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία παγκοσμίως, προχωράει σε ένα τολμηρό και καινοτόμο επικοινωνιακό βήμα, δίνοντας για 1η φορά στην Ελλάδα τη δυνατότητα στους πελάτες που έχουν αποζημιωθεί να εκφράσουν δημοσίως τη γνώμη τους και να αξιολογήσουν την εμπειρία τους.
Πιστή στη δέσμευση της να «ακούει τον πελάτη», η ΑΧΑ εφαρμόζει την πρωτοβουλία Transparent Customer Feedback, επιχειρώντας να τοποθετήσει τη διαφάνεια στο επίκεντρο της λειτουργίας της.
Μέσα από ένα σύστημα ανοιχτής αξιολόγησης, οι πελάτες λαμβάνουν ψηφιακή ειδοποίηση με ένα απλό e-mail ή sms, αμέσως μόλις αξιοποιήσουν τις υπηρεσίες της AXA και μπορούν να μοιραστούν με το ευρύ κοινό την εμπειρία και τη βαθμολογία τους, καθώς και να λάβουν απάντηση από εκπροσώπους της εταιρείας για κάθε πιθανό ζήτημα.
Μέσα από αυτή τη σημαντική για τον ασφαλιστικό κλάδο ενέργεια, η ΑΧΑ συνεχίζει να εστιάζει στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της, τονίζοντας την προστιθέμενη για όλους αξία της ειλικρινούς και ανοιχτής επικοινωνίας. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι 9 στους 10 πελάτες της δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη διαδικασία αποζημίωσής τους, επιβεβαιώνοντας την προσπάθεια των ανθρώπων του οργανισμού να δίνουν καθημερινά τον καλύτερο εαυτό τους για να παρέχουν ένα μοναδικά υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης.
Τη λειτουργία της υπηρεσίας Transparent Customer Feedback και την πιστοποίηση των βαθμολογιών έχει αναλάβει η εταιρεία ανατροφοδότησης, eKomi.
Περισσότερες πληροφορίες στο www.axa.gr