Ενίσχυση εξαγωγών και νέα προϊόντα από την «Παπουτσάνης»

Ενίσχυση εξαγωγών και νέα προϊόντα από την «Παπουτσάνης»

2' 10" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Είσοδος σε νέα κατηγορία επώνυμων προϊόντων, δημιουργία νέων σειρών προϊόντων ατομικής υγιεινής για τις αλυσίδες ξενοδοχείων, αλλά και ενίσχυση των εξαγωγών σαπωνόμαζας ως πρώτης ύλης για την παρασκευή σαπουνιών αποτελούν τους βασικούς άξονες στρατηγικής για την «Παπουτσάνης» το επόμενο διάστημα. Μέσω της υλοποίησης των στρατηγικών αυτών η εταιρεία φιλοδοξεί να κλείσει το 2018 με ενίσχυση του τζίρου της πάνω από 15%.

Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα ανέφεραν χθες κατά την παρουσίαση της εταιρείας στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών ο γενικός διευθυντής της «Παπουτσάνης» Μενέλαος Τασσόπουλος και ο γενικός επιχειρησιακός διευθυντής Παναγιώτης Κατσογιάννης, η εταιρεία βρίσκεται ένα βήμα πριν από την ανακοίνωση της εισόδου σε μια μεγάλη κατηγορία ευρείας κατανάλωσης. Σύμφωνα με πληροφορίες, η τοποθέτηση του νέου προϊόντος αναμένεται το φθινόπωρο και θα φέρει καινούργιο σήμα. Σημειώνεται ότι η εταιρεία δραστηριοποιείται στις κατηγορίες των σαπουνιών και του αφρόλουτρου, ενώ στην κατηγορία του σαμπουάν διαθέτει προϊόντα μόνο για βρέφη και παιδιά. Στο πλαίσιο της ενίσχυσης των επώνυμων προϊόντων, των σημάτων υπό την «ομπρέλα» της «Παπουτσάνης», η εταιρεία σχεδιάζει δράσεις μάρκετινγκ με στόχο πιο νεανικά κοινά, ενώ στους στόχους της περιλαμβάνεται η τοποθέτηση των επώνυμων προϊόντων της ευρείας κατανάλωσης στα σούπερ μάρκετ των βαλκανικών χωρών. Σε ό,τι αφορά ειδικά τα προϊόντα «Olivia», ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την τοποθέτησή τους σε ειδικά κανάλια διανομής, όπως είναι για παράδειγμα τα φαρμακεία, με χώρες προτεραιότητας τη Γαλλία, τις ΗΠΑ, την Ολλανδία, τις σκανδιναβικές χώρες, ενώ προσπάθειες θα γίνουν για τις αγορές της Κίνας και της Κορέας.

Σημειώνεται ότι από τα επώνυμα προϊόντα της «Παπουτσάνης» προέρχεται το 30% των πωλήσεών της.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των πωλήσεών της, 35%, προέρχεται από την παραγωγή προϊόντων ατομικής φροντίδας και υγιεινής για λογαριασμό μεγάλων αλυσίδων ξενοδοχείων εντός και εκτός Ελλάδας. Στις στρατηγικές προτεραιότητες περιλαμβάνονται η επέκταση της συνεργασίας της «Παπουτσάνης» με τη Sysco Guest Supply, έναν από τους κορυφαίους προμηθευτές ξενοδοχειακών μονάδων παγκοσμίως, καθώς και η παραγωγή νέας σειράς προϊόντων υψηλής ποιότητας (premium), η οποία αναμένεται κατά το τρίτο τρίμηνο του 2018.

Συνεργασίες και με άλλους πολυεθνικούς κολοσσούς για την παραγωγή προϊόντων για λογαριασμό τους, με έμφαση κυρίως στα λεγόμενα φυσικά προϊόντα, αποτελούν επίσης βασικούς άξονες ανάπτυξης της «Παπουτσάνης». Η παραγωγή προϊόντων για τρίτους συνεισφέρει το 25% των πωλήσεων της εταιρείας.

Πεδίο με μεγάλη προοπτική ανάπτυξης αποτελούν οι πωλήσεις και κυρίως οι εξαγωγές σαπωνόμαζας. Η «Παπουτσάνης» αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής σαπωνόμαζας ελαιολάδου στην Ευρώπη και ήδη υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από τη Γαλλία, την Ιταλία και την Κεντρική Ευρώπη, ενώ πραγματοποιεί εξαγωγές ακόμη και σε μακρινές χώρες, όπως η Νέα Ζηλανδία, η Αυστραλία και το Μεξικό. Το 2017 οι πωλήσεις σαπωνομαζών αποτελούσαν το 10% του συνολικού κύκλου εργασιών της εταιρείας, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2018 αυτές αποτελούσαν το 21%.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή