Εκπτωτικό κέντρο 20.000 τ.μ. ετοιμάζεται στη Λάρισα

Εκπτωτικό κέντρο 20.000 τ.μ. ετοιμάζεται στη Λάρισα

2' 28" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στο τέλος του προσεχούς Οκτωβρίου αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του το Fashion City Outlet, το νέο εκπτωτικό και ψυχαγωγικό κέντρο που ετοιμάζουν οι εταιρείες Bluehouse και Sonae-Sierra στην πόλη της Λάρισας. Σύμφωνα με όσα ανέφεραν χθες εκπρόσωποι των δύο εταιρειών σε σχετική παρουσίαση, στο νέο κέντρο, το οποίο απέχει ελάχιστα από το κέντρο της πόλης, θα λειτουργήσουν πάνω από 70 νέα καταστήματα εκπτωτικού χαρακτήρα, όπως επίσης και χώροι εστίασης κι αναψυχής. Συνολικά, θα προσφέρονται περίπου 20.000 τ.μ. νέων εκμισθώσιμων χώρων, εκ των οποίων το 60%-65% θα είναι λειτουργικό μόλις ανοίξει το κέντρο, ενώ ένα επιπλέον 10%-15% των επιφανειών θα ξεκινήσει τη λειτουργία του σταδιακά κι εντός των πρώτων μηνών λειτουργίας.

Σύμφωνα με τους εκπροσώπους των εταιρειών, στόχος είναι η επίτευξη τζίρου της τάξεως των 30 εκατ. ευρώ και επισκεψιμότητας 2 εκατ. καταναλωτών κατά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του εκπτωτικού κέντρου. Υπενθυμίζεται ότι το ακίνητο είναι το πρώην εμπορικό κέντρο Pantheon Plaza, το οποίο υπολειτουργεί από το 2015 όταν κι έληξαν οι περισσότερες μισθωτικές συμβάσεις χωρίς να ανανεωθούν. Πέρυσι, το 50% του κέντρου, το οποίο ανήκε στη Rockspring, πωλήθηκε στην Bluehouse, εταιρεία ανάπτυξης και επενδύσεων ακινήτων, η οποία ελέγχει και το 50% του McArthurGlen στην Αθήνα. Η πορτογαλική Sonae Sierra παραμένει στο σχήμα και αναμένεται να αναλάβει την καθημερινή διαχείριση του κέντρου, μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία εγκατάστασης του μεγαλύτερου μέρους των μισθωτών. Πρόκειται για μια επένδυση της τάξεως των 9 εκατ. ευρώ, χωρίς όμως να υπολογίζεται το κόστος της εξαγοράς του 50% του ακινήτου που ανήκε στη Rockspring. Οπως έγινε γνωστό χθες, το μεγαλύτερο μέρος των καταστημάτων που βρίσκονται στο McArthurGlen της Αθήνας, θα περιλαμβάνονται και στο Fashion City Outlet, παράλληλα όμως και με τοπικούς καταστηματάρχες της πόλης της Λάρισας. Επίσης, υπάρχει συμφωνία και για την εκμίσθωση 1.900 τ.μ. σε αλυσίδα πολυκινηματογράφων, που θα λειτουργήσει τρεις χειμερινές και μία θερινή αίθουσα.

Επιπλέον 2.500 τ.μ. θα μισθώνονται στη Media Markt, η οποία πρόσφατα ανανέωσε τη συμφωνία της για την παραμονή της στο κέντρο για άλλα 10 χρόνια, ενώ οι χώροι εστίασης θα καταλάβουν συνολικά 1.100 τ.μ. Ιδιαίτερη σημασία δίνουν οι άνθρωποι των δύο εταιρειών και στις χρήσεις ψυχαγωγίας, και για τον σκοπό αυτό θα εντάξουν και 1.100 τ.μ. (πλέον 400 τ.μ. εξωτερικών χώρων) για τη λειτουργία παιδότοπου, έχοντας προβεί σε σχετική συμφωνία με γνωστή αλυσίδα. Οι χρήσεις εμπορίου θα αφορούν 11.400 τ.μ. της συνολικής επιφάνειας του κέντρου. Επίσης, εξετάζεται η ενεργοποίηση σε μεταγενέστερο στάδιο και της β΄ φάσης της επένδυσης, για την ανάπτυξη επιπλέον 4.000 τ.μ. σε όμορο οικόπεδο, επίσης ιδιοκτησίας των δύο εταιρειών.

Στόχος των εταιρειών είναι να απευθυνθούν συνολικά στον νομό Θεσσαλίας (Καρδίτσα, Τρίκαλα κ.λπ.), αλλά και στην πόλη του Βόλου, και όχι μόνο στους καταναλωτές της Λάρισας, προσβλέποντας σε μια ζώνη επιρροής όπου κατοικούν συνολικά 900.000 άνθρωποι. Σε κάθε περίπτωση, τα οφέλη του νέου κέντρου στην τοπική κοινωνία θα είναι σημαντικά, καθώς πέραν των εκτιμώμενων φορολογικών και ασφαλιστικών εσόδων ύψους 10 εκατ. ευρώ ετησίως, αναμένεται να δημιουργηθούν και 800 νέες θέσεις εργασίας, εκτός από τις 300 θέσεις που θα αφορούν το στάδιο της κατασκευής.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή