Ενίσχυση μεγεθών για «Παπουτσάνης» το α΄ εξάμηνο

Ενίσχυση μεγεθών για «Παπουτσάνης» το α΄ εξάμηνο

1' 45" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Θετικά αποτελέσματα παρουσίασε η «Παπουτσάνης ΑΒΕΕ» στο α΄ εξάμηνο του 2018. Η εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση ενοποιημένων εσόδων κατά 19,8% φτάνοντας τα 11,98 εκατ. ευρώ, αύξηση λειτουργικών κερδών (EBITDA) κατά 27,9% στα 1,32 εκατ. ευρώ και υπερτριπλάσια κέρδη μετά από φόρους στα 0,38 εκατ. ευρώ από 0,12 εκατ. ευρώ που ήταν στο α΄ εξάμηνο του 2017.

Στη βελτίωση των μεγεθών συνέβαλαν όλες οι κατηγορίες των προϊόντων που παράγει η βιομηχανία. Προεξάρχουσα ήταν εκείνη της σαπωνόμαζας, οι πωλήσεις της οποίας διευρύνθηκαν κατά 71%. Σύμφωνα με την εταιρεία, έχει αναπτυχθεί σημαντική τεχνογνωσία για την παραγωγή διαφόρων ειδικών τύπων σαπωνόμαζας, βάσει της οποίας ενισχύει συνεχώς τις πωλήσεις και τα μερίδιά της σε χώρες όπως η Γαλλία και η Ιταλία, καθώς και στην Κεντρική και τη Βόρεια Ευρώπη. Εξαγωγές της ακόμη γίνονται σε Ν. Ζηλανδία, Μεξικό και Αυστραλία.

Συνολικά, η εταιρεία βελτίωσε τις εξαγωγές της κατά 32% στο α΄ εξάμηνο του έτους, πετυχαίνοντας έσοδα ύψους 4,9 εκατ. ευρώ. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί στο 41% του τζίρου της επιχείρησης, γεγονός που καταδεικνύει τον καθοριστικό ρόλο των εξαγωγών στην ανάπτυξή της. Σύμφωνα με την εταιρεία, σημαντικές ήταν ακόμη οι πωλήσεις επωνύμων προϊόντων που δημιουργεί η επιχείρηση (Olivia, Karabavaki, Νatura κ.λπ.) στις ΗΠΑ.

Πάντως, κάθε κατηγορία παραγόμενων προϊόντων σημείωσε αύξηση πωλήσεων. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατέγραψαν αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017 κατά 16%, τα ξενοδοχειακά κατά 8% και τα επώνυμα προϊόντα κατά 17%. «Είμαστε ικανοποιημένοι από τα αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου του έτους, που χαρακτηρίζονται από σταθερή ανάπτυξη και βελτίωση κερδοφορίας σε όλους τους τομείς της δραστηριότητάς μας», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μενέλαος Τασόπουλος. Ο ίδιος ανέφερε ότι η εταιρεία στοχεύει σε διατήρηση των ρυθμών ανάπτυξης για ολόκληρο το 2018, όπου και αναμένει συνολική αύξηση εσόδων της τάξης του 15%.

«Το β΄ εξάμηνο του έτους», ανέφερε η σχετική ανακοίνωση, «η “Παπουτσάνης” παραμένει εστιασμένη στην ενίσχυση της κατηγορίας των επώνυμων προϊόντων της, τόσο μέσω δράσεων μάρκετινγκ όσο και της κυκλοφορίας νέων προϊόντων στην ελληνική αγορά». Ταυτόχρονα, έχει δρομολογηθεί το λανσάρισμα νέας premium σειράς ξενοδοχειακών καλλυντικών. Προς την κατεύθυνση αυτή αναμένεται να συνδράμει και η ολοκλήρωση της επένδυσης ύψους 4 εκατ. ευρώ σε νέες γραμμές παραγωγής.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή