Αποζημιώσεις 115,7 εκατ. από την Interamerican το πρώτο εξάμηνο 2018

Αποζημιώσεις 115,7 εκατ. από την Interamerican το πρώτο εξάμηνο 2018

1' 50" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Συνολικά 115,7 εκατ. ευρώ διέθεσε η εταιρεία Interamerican σε δικαιούχους ασφαλισμένους το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Το συγκεκριμένο ποσό πλήρωσε η εταιρεία σε αποζημιώσεις, παροχές και άλλες καταβολές για την κάλυψη περίπου 198.827 περιπτώσεων, ενώ όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το ποσό αυτό εμφανίζεται αυξημένο κατά 1,7% έναντι πληρωμών που πραγματοποίησε το αντίστοιχο εξάμηνο του προηγούμενου έτους. Αισθητή είναι η μείωση στις καταβολές του κλάδου ζωής ενώ αυξητικά κινήθηκαν οι αποζημιώσεις και καταβολές σε πελάτες υγείας και ομαδικών ασφαλίσεων. Κατά μέσον όρο η εταιρεία πλήρωνε καθημερινά περίπου 636.000 ευρώ σε 1.092 δικαιούχους.

Ανά ασφαλιστική δραστηριότητα, η εταιρεία πλήρωσε σε πελάτες της στον κλάδο ζωής, για θανάτους, λήξεις συμβολαίων, ανικανότητες και εξαγορές συνολικά 34,9 εκατ. ευρώ σε 7.257 περιπτώσεις. Οσον αφορά τις ασφαλίσεις υγείας, όπου οι ανάγκες αυξάνονται διαρκώς, η εταιρεία κατέβαλε για υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας και νοσηλείες, χειρουργικές επεμβάσεις και επιδόματα 29,9 εκατ. ευρώ σε 106.344 περιπτώσεις. Στους κλάδους ασφαλίσεων κατά ζημιών, αποζημιώθηκαν με 35,9 εκατ. ευρώ 27.030 δικαιούχοι. Ο κλάδος ασφάλισης οχημάτων είχε το μεγαλύτερο μερίδιο αποζημιώσεων με αυτές να διαμορφώνονται στα 27,4 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, τόσο τα περιστατικά για την αποζημίωση των οχημάτων όσο και το ποσόν αποζημίωσης εμφανίζονται μειωμένα σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα. Επιπλέον, οι πληρωμές σε 58.196 δικαιούχους ομαδικών ασφαλιστηρίων για συντάξεις και καλύψεις ζωής, υγείας και κατά ζημιών ανήλθαν σε 15 εκατ ευρώ. Σύμφωνα με τον Γιάννη Καντώρο, διευθύνοντα σύμβουλο της Interamerican, «θέλουμε η εταιρεία να αποτελεί μέρος της καθημερινότητας των πελατών της με πολλούς τρόπους και με διευρυμένη σχέση πολλαπλής, θετικής επίδρασης για την ποιότητα της ζωής τους. Σε κάθε περίπτωση, όμως, οι πληρωμές και αποζημιώσεις αποτελούν εξ αντικειμένου πράξη άμεσης απόδοσης αξίας, με ουσιαστικό αντίκρισμα που επιβεβαιώνει την ασφαλιστική αποστολή μας, όπως φαίνεται και από τα μεγέθη». Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η αξιοπιστία των ασφαλισμένων πελατών της αντανακλάται και στον ειδικό δείκτη ΝPS ο οποίος κινείται σε επίπεδα υψηλότερα των διεθνών standards (άνω των 60 μονάδων). Σημειώνεται μάλιστα ότι τον συγκεκριμένο δείκτη παρακολουθεί η Interamerican από το 2014, και προκύπτει με βάση τις απαντήσεις των πελατών που έχουν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της εταιρείας, έχουν μια εικόνα για τις παροχές της και μπορούν να τη συστήσουν σε τρίτους.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή