Εκπαίδευση Πιστοποίησης σε Customer Emotions Management από τον CXFO στην Αθήνα

Εκπαίδευση Πιστοποίησης σε Customer Emotions Management από τον CXFO στην Αθήνα

2' 24" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Secret Key εγκαινιάζει μια νέα, στρατηγική συνεργασία μ’ έναν από τους μεγαλύτερους, διεθνείς οργανισμούς στο Customer Experience, τον CXFO (CUSTOMER EXPERIENCE FOUNDATION #CXFO.org), εδραιώνοντας το παράρτημα του στην Ελλάδα και προσφέροντας εξειδικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα διεθνούς πιστοποίησης μέσα από το ATHENS CUSTOMER EXPERIENCE ACADEMY, τα οποία θα υλοποιήσει ο Chairman του CXFO, Morris Pentel.

Ο Morris Pentel, διεθνώς αναγνωρισμένος CX Designer είναι ηγέτης & πρωτοπόρος στη Μέτρηση των Συναισθημάτων των Πελατών. Είναι Σύμβουλος Στρατηγικής σε διεθνείς οργανισμούς & κυβερνήσεις και έχοντας εμπειρία μεγαλύτερη των 20 ετών στο CX Design έχει εξειδίκευση στις ακόλουθες περιοχές: Customer Value, Measuring Customer Emotion, Applied Technology, Contact Strategy, CRM, Customer Service, Social Media, Voice of the Customer, Graphical Contact Routing 

Το σύστημα πιστοποίησης του CXFO (Certification Accreditation System) περιλαμβάνει την εργασία και τη συνεισφορά περισσοτέρων από 180 εκ των καλύτερων εκπαιδευτών & Practitioners  ανά τον κόσμο σε περισσότερα από 30 πεδία ενδιαφέροντος. Μέσα από την εκπαιδευτική πλατφόρμα πιστοποίησης ο CXFO θα παρέχει στα στελέχη ένα σταθερά αναγνωρισμένο σετ προσόντων, το οποίο οι οργανισμοί μπορούν να εμπιστεύονται.

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα διεθνούς πιστοποίησης που έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα  στις 27 & 28 Νοέμβρη μέσω του Athens Customer Experience Academy της Secret Key θα αναγνωρίζονται διεθνώς, σε όλες τις χώρες που βρίσκεται ο CXFO ως πρότυπο υπεροχής (CX standard of excellence) στις ενότητες του Customer Emotions Management.

Συγκεκριμένα τα στελέχη που θα λάβουν μέρος στο 1ο επίπεδο εκπαίδευσης θα πιστοποιηθούν στο Customer Emotions Management μέσα από τη συμμετοχή τους στα ακόλουθα 2 Foundation Courses

  • 1o Foundation Course : Measuring Customer Emotions  (27 Νοεμβρίου 2018)
  • 2o Foundation Course : Customer Journey Mapping with Emotions (28 Νοεμβρίου 2018)

Μέσα από τα εξειδικευμένα αυτά προγράμματα τα στελέχη θα εκπαιδευτούν στο εργαλείο συναισθηματικής μέτρησης e-score (emotional score) και θα μάθουν να μετατρέπουν τα συναισθήματα των πελατών σε μαθηματικούς δείκτες, υπολογίζοντας το τελικό Emotional Connection Score για τον οργανισμό τους. Παράλληλα θα ενημερωθούν για τα οφέλη ανάπτυξης αυτών των δεικτών εσωτερικά και θα λάβουν παραδείγματα σχετικά με το μηχανισμό reporting για τα emotional analytics στο Customer Experience. Θα εκπαιδευτούν σε προηγμένες τεχνικές όπως η ανάλυση συζήτησης στην επικοινωνία με τον πελάτη (conversation analysis), στην παρατήρηση των συναισθηματικών μεταβολών(emotional observation analysis) και στην ανάλυση φωνής και λόγου (speech analysis). Θα δημιουργήσουν ένα demo ΒΟΤ και θα ασχοληθούν και με την ενσωμάτωση AI στην μέτρηση των συναισθημάτων των πελατών. Οι συμμετέχοντες ενθαρρύνονται να φέρουν τα προσωπικά τους PCs για να μπορούν να συνδέονται με την πλατφόρμα του CXFO και να σχεδιάζουν επί τόπου το  παραμετροποιημένο σύστημα συναισθηματικής μέτρησης για την εταιρία τους. Θα τους δοθεί παράλληλα η δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν δεδομένα από πραγματικά Customer Journeys προκειμένου να διερεύνησουν συναισθηματικά στοιχεία στη διαδρομή του πελάτη. Τα στελέχη δουλεύουν τόσο ατομικά αλλά και σε ομαδικά projects και κάθε δραστηριότητα του προγράμματος αναδεικνύει δυναμικά τη βαρύτητα των συναισθημάτων (emotional content) στην εμπειρία του πελάτη.

Για πληροφορίες & συμμετοχές μπορείτε να απευθύνεστε στο [email protected] ή στο 2106096921

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή