ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Τοyota: H No1 οικολογική μάρκα, σύμφωνα με το «Global Green Brand»


Τοyota: H No1 οικολογική μάρκα, σύμφωνα με το «Global Green
Brand»

Η Toyota κατέκτησε τον τίτλο της πιο οικολογικής μάρκας στην
πρώτη έκθεση «Best Global Green Brands» που δημοσίευσε η εταιρία
συμβούλων μαρκών Interbrand στις 26 Ιουλίου, 2011. Η μελέτη
βασίστηκε σε ευρέως διαθέσιμες πληροφορίες για τις περιβαλλοντικές
επιδόσεις των brands αλλά και στην άποψη του κοινού για την
περιβαλλοντική βιωσιμότητα ή την ‘πράσινη’ εικόνα τους, προκειμένου
να υπολογιστεί το Green Performance Score.

Σύμφωνα με την έκθεση της Interbrand, η Toyota αποτελεί πρότυπο
εταιρίας που έχει αναγάγει το περιβάλλον σε κύρια προτεραιότητά
της, ενώ ταυτόχρονα προσεγγίζει το παγκόσμιο κοινό της με
εποικοδομητικό τρόπο.

Η αδιάλειπτη δέσμευση της Toyota απέναντι στο περιβάλλον
υπογραμμίστηκε στο Toyota Global Vision, που δημοσιεύτηκε το Μάρτιο
του 2011, στοχεύοντας στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του
άνθρακα από όλο το φάσμα των διαδικασιών παραγωγής και πωλήσεων των
προϊόντων της. Η εταιρία αγωνίζεται επίσης για τη διατήρηση των
φυσικών πόρων μέσω ανακύκλωσης και δράσεων φιλικών προς τη φύση και
το περιβάλλον.

Όπως προκύπτει, βασικός συντελεστής των ισχυρών πράσινων
επιδόσεων της Toyota, είναι η πλήρως υβριδική τεχνολογία της. Από
το 1997 που λανσαρίστηκε, το υβριδικό Prius -το αυτοκίνητο-σύμβολο
που τώρα διανύει την τρίτη γενιά του- έχει συμβάλλει στις συνολικές
πωλήσεων 3,2 εκατομμυρίων υβριδικών Toyota και Lexus σε όλο τον
κόσμο, προσφέροντας στους πελάτες απαράμιλλα περιβαλλοντικά
χαρακτηριστικά.

Το 2010, η Toyota εισήγαγε την καινοτόμο, πλήρως υβριδική
τεχνολογία της στο μικρομεσαίο Toyota Auris, που κατασκευάζεται στο
Βρετανικό εργοστάσιό της. Η οικογένεια Prius σύντομα θα επεκταθεί
με την επταθέσια έκδοση Prius+, και το επόμενο σημαντικό ορόσημο
στη συνεχή, 40+ετή παρουσία της Toyota στο χώρο της βιώσιμης
μετακίνησης και το απόλυτο οικολογικό αυτοκίνητο, το Prius Plug-in
Hybrid, το 2012.

Υιοθετώντας μία μακρόπνοη, ‘well-to-wheel’ φιλοσοφία για τη
βιωσιμότητα των δραστηριοτήτων της, η Toyota εφαρμόζει αρκετές
περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες στις Ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις της.
Ανάμεσα στις πιο πρόσφατες είναι: ένας ηλιακός τοίχος στην Toyota
Motor Manufacturing France, στη Valenciennes, Γαλλία, μια σειρά
φωτοβολταϊκών πάνελ στην Toyota Motor Manufacturing United Kingdom,
στο Derbyshire, Βρετανία και η προγραμματισμένη εγκατάσταση δύο
ανεμογεννητριών στο Toyota Vehicle Logistics Centre στο Zeebrugge,
Βέλγιο.

Η μέθοδος αξιολόγησης της αναφοράς «Best Global Green Brands»
είναι αποτέλεσμα συνεργασίας Interbrand και Deloitte, ενώ το Green
Performance Score έχει εφαρμογή σε διαφορετικές βιομηχανίες.

Για να συγκεντρώσει τα απαραίτητα στοιχεία, η Interbrand πήρε
συνέντευξη από 10.000 καταναλωτές περίπου σε 10 από τις μεγαλύτερες
αγορές του κόσμου (μεταξύ των οποίων ΗΠΑ, Ιαπωνία, Κίνα, Γερμανία,
Γαλλία, Βρετανία, Ιταλία, Βραζιλία, Ισπανία και Ινδία) θέλοντας να
καταγράψει τις απόψεις τους για τον οικολογικό χαρακτήρα των
brands. Πηγές που χρησιμοποιήθηκαν ήταν διάφορες ευρέως διαθέσιμες
πληροφορίες και το ASSET4 της Thomson Reuter.


www.kathimerini.gr