L’OREAL Brandstorm: Ελληνική διάκριση ανάμεσα σε 45 χώρες!

L’OREAL Brandstorm: Ελληνική διάκριση ανάμεσα σε 45 χώρες!

1' 10" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

L’OREAL Brandstorm: Ελληνική διάκριση ανάμεσα σε 45

χώρες!

L’OREAL Brandstorm: Ελληνική διάκριση ανάμεσα σε 45 χώρες!-1

«Το L’Oreal Brandstorm είναι ένας μοναδικός διαγωνισμός

marketing, ο οποίος δίνει την ευκαιρία σε φοιτητές να αναλάβουν το

ρόλο ενός Μarketing Μanager, να φανταστούν και να προτείνουν μια

νέα σειρά προϊόντων για μία από τις μάρκες της L’Oreal. Από το

1993, πάνω από 51.000 φοιτητές από όλο τον κόσμο έχουν δηλώσει

συμμετοχή στο διαγωνισμό, ενώ συγκεκριμένα το 2011 έλαβαν μέρος

7300 φοιτητές από 219 Πανεπιστήμια και από 45 χώρες!

Φέτος, το L’Oreal Brandstorm μας επεφύλαξε μια σημαντική

διάκριση για τη χώρα μας! Η ομάδα Stelar, από το Οικονομικό

Πανεπιστήμιο Αθηνών, τμήμα Marketing και Επικοινωνίας, χάρισε στη

χώρα μας την πρώτη μας, μέχρι σήμερα, επιτυχία στον παγκόσμιο

φοιτητικό διαγωνισμό: το ειδικό βραβείο της καλύτερης

επικοινωνιακής στρατηγικής!

Φέτος, ο διαγωνισμός L’Oreal Brandstorm ζητούσε από τους

φοιτητές να δημιουργήσουν μια νέα σειρά ανδρικών προϊόντων για την

μάρκα L’Oreal Professionnel, η οποία όμως θα έπρεπε να συνοδεύεται

από υπηρεσία, προκειμένου να προσελκύσει τους άνδρες στο

κομμωτήριο.

Ένα μεγάλο μπράβο, λοιπόν, στη Σοφία Αθανασιάδη, Χαρά

Τριανταφύλλου και Άκη Ποτάρη που έβαλαν τα δυνατά τους προκειμένου

να διακριθεί η ελληνική συμμετοχή σε ένα πολύ ανταγωνιστικό

περιβάλλον, όπως και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα της EURO RSCG

που υλοποίησε και τελειοποίησε τις ιδέες των φοιτητών.

Στη φωτογραφία τα μέλη της Ελληνικής ομάδας μας, με τον Maurice

Levi, Διευθύνοντα Σύμβουλο της διαφημιστικής εταιρίας Publicis, ο

οποίος απένειμε και το βραβείο!»

Πηγή: L’Oreal

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή