ΔΗΚΤΗΣ

Ανεπαρκής εξυπηρέτηση πελατών από τις τράπεζες

aneparkis-exypiretisi-pelaton-apo-tis-trapezes-561527926

Οι τράπεζες απαιτούν από τους πελάτες τους να στραφούν είτε στα σάιτ τους είτε, αν δεν βγάλουν άκρη, στα τηλεφωνικά τους κέντρα. Και τα δύο μπορεί να είναι εφιαλτικά, ακόμη και για ανθρώπους που καταλαβαίνουν από τεχνολογία.

Στο τηλέφωνο μπορεί να περιμένεις 45 λεπτά εφόσον το αυτοματοποιημένο σύστημα δεν μπορεί να βρει λύση. Μετά ο εκπρόσωπος της τράπεζας αδυνατεί να λύσει το πρόβλημα και ή σε στέλνει σε άλλο τμήμα ή στο σάιτ. Οπου επίσης δεν βρίσκεται λύση.

Μην εκπλαγούν οι μεγάλες συστημικές τράπεζες αν οι πελάτες πάνε πολύ γρήγορα σε άλλες λύσεις που τους δίνουν εταιρείες παγκόσμιας εμβέλειας. Και αν θέλουν να το αποφύγουν καλά θα κάνουν να επενδύσουν σοβαρά σε τεχνολογία και να προσλάβουν παραπάνω εργαζομένους στα back offices.

Τα τρία «κλειδιά» για νέα αναβάθμιση

Τα τρία εμπόδια που υπάρχουν για την περαιτέρω αναβάθμιση της Ελλάδας στην πορεία της προς την επενδυτική βαθμίδα υπογράμμισε ο οίκος Scope Ratings. Αν και πρόσφατα αναβάθμισε την αξιολόγηση της χώρας στο ΒΒ+, επισημαίνει πως η Ελλάδα πρέπει να μειώσει το αυξημένο χρέος της που αγγίζει περίπου το 200% του ΑΕΠ, να ανακεφαλαιοποιήσει το εγχώριο τραπεζικό σύστημα και να εξαλείψει τα διαρθρωτικά οικονομικά εμπόδια, για να σβήσει τους περιορισμούς αξιολόγησης. Ολα αυτά την κάνουν ιδιαίτερα ευάλωτη σε μια νέα διεθνή κρίση αλλά και στην πιθανή επαναξιολόγηση της αγοράς, σημείωσε ο Scope.

Πέντε υποψήφια σχήματα για έργο 100 εκατ. ευρώ

Στη δεύτερη φάση περνούν οι πέντε υποψήφιοι για το έργο της κατασκευής μονάδας επεξεργασίας απορριμμάτων Δυτικού Τομέα Θεσσαλονίκης που έχει προϋπολογισμό άνω των 100 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για τα σχήματα ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή – Τιτάν, Motor Oil – Αβαξ – Thalis, Μυτιληναίος – Μεσόγειος, Intrakat και Ηλέκτωρ – Ακτωρ Παραχωρήσεις. Η εγκατάσταση, που έχει ως φορέα τον Περιφερειακό Σύνδεσμο Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦοΔΣΑ) Κεντρικής Μακεδονίας, θα εξυπηρετεί 10 δήμους της Θεσσαλονίκης.

8,4 εκατ. επιβάτες στο «Ελ. Βενιζέλος»

Μειωμένη κατά 34,1% υπήρξε η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» τον περασμένο Σεπτέμβριο, έναντι του αντίστοιχου μήνα του 2019. Ωστόσο, παρότι το ποσοστό αυτό φανερώνει τη σταδιακή ανάκαμψη που καταγράφηκε από τον Ιούνιο, είναι ένδειξη επιβράδυνσης της βαθμιαίας βελτίωσης που διαγράφηκε κατά την καλοκαιρινή περίοδο αιχμής του Ιουλίου και του Αυγούστου, οπότε υποχώρησε η κίνηση κατά 37,8% και 30,6% αντίστοιχα, συγκριτικά με το 2019. Πάντως, στο εννεάμηνο η κίνηση στο αεροδρόμιο των Σπάτων διαμορφώθηκε σε 8,4 εκατ. επιβάτες και παρότι ξεπέρασε τα επίπεδα του 2020, παρέμεινε μειωμένη κατά περίπου 58% έναντι του 2019.

Εσοδα 250 δισ. δολ. από τον εταιρικό φόρο

Εσοδα ύψους 250 δισ. δολ. θα κερδίσουν σε παγκόσμιο επίπεδο οι χώρες από την αλλαγή του τρόπου φορολόγησης των 100 πιο κερδοφόρων πολυεθνικών επιχειρήσεων. Το τι θα λάβει κάθε χώρα μένει να αποφασισθεί πιθανόν τις προσεχείς ημέρες και συγκεκριμένα στις 8 Οκτωβρίου που αναμένεται να οριστικοποιηθεί το σχέδιο της διεθνούς φορολογικής μεταρρύθμισης. Ο υπουργός Οικονομικών Χρ. Σταϊκούρας στην παρέμβασή του κατά τη συζήτηση για τη νέα αρχιτεκτονική του παγκόσμιου φορολογικού συστήματος, η οποία διεξήχθη στο πλαίσιο της συνεδρίασης της υπουργικής συνόδου του ΟΟΣΑ στο Παρίσι, επισήμανε: «Τον Ιούλιο επιτεύχθηκε ένα ιστορικό ορόσημο για τη διεθνή φορολογία. Η δήλωση για το νέο πλαίσιο της διεθνούς φορολογικής μεταρρύθμισης, η οποία έχει συγκεντρώσει τη στήριξη 134 –μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα– χωρών, είναι η αναγκαία απάντηση στις προκλήσεις της παγκοσμιοποιημένης και ψηφιοποιημένης οικονομίας».