ΔΗΚΤΗΣ

To Plan B της ΔΕΗ για τον ΑΔΜΗΕ

deh

Ανακοίνωση με αφορμή δημοσίευμα της «Κυριακάτικης Καθημερινής» που αναφέρεται στο ενδεχόμενο πώλησης του 100% των μετοχών του ΑΔΜΗΕ στην περίπτωση που κριθεί μη εφικτό το ισοδύναμο που πρότεινε η κυβέρνηση, όπως αυτό περιγράφεται σε έκθεση των θεσμών, εξέδωσε η διοίκηση της ΔΕΗ. Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι «ο πρόεδρος της ΔΕΗ χαρακτήρισε θετικό το γεγονός ότι τελικά ο ΑΔΜΗΕ παραμένει στο κράτος. Δήλωσε ότι κύκλοι εντός της Ε.Ε. με συμμάχους τους στην Ελλάδα επιδιώκουν την αποτυχία της συμφωνίας που έχει επιτευχθεί και την πλήρη ιδιωτικοποίηση της εταιρείας. Η διοίκηση της ΔΕΗ, σε συνεργασία με την κυβέρνηση, θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για την επιτυχή ολοκλήρωση της συμφωνίας, με πλήρη αποζημίωση της Επιχείρησης». Η εμπειρία της διαπραγμάτευσης, πάντως, λέει ότι για κάθε «κόκκινη γραμμή» θα πρέπει υπάρχει και ένα plan B, και, στην περίπτωση της ΔΕΗ, οι πληροφορίες της «Κ» λένε ότι υπάρχει τέτοιο σχέδιο.

Η Coca-Cola HBC θα είναι η πρώτη εμποροβιομηχανική μετοχή της υψηλής κεφαλαιοποίησης (Ftse 25) που θα ανακοινώσει τα ετήσια αποτελέσματα του 2015 την ερχόμενη Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου. Σειρά θα λάβει ο ΟΤΕ, που ανακοινώνει αποτελέσματα στις 25 του μηνός και ο όμιλος Fourlis, που ανακοινώνει ετήσια αποτελέσματα στις 8 Μαρτίου. Μέχρι σήμερα έχουν ανακοινώσει ετήσια αποτελέσματα μόνο 4 εισηγμένες (Trastor, Grivalia Properties, Εθνική Πανγαία και Τράπεζα της Ελλάδος). Το 2014 οι συνολικές ζημίες μετά από φόρους των 213 εισηγμένων που ανακοίνωσαν αποτελέσματα ανήλθαν στα 3,045 δισ. ευρώ. Από το σύνολο των εταιρειών, 85 κατέγραψαν κέρδη, ενώ 128 εμφάνισαν ζημίες.

O παράγοντας ασφάλεια βοηθάει φέτος τον τουρισμό

Σε βελτίωση των κρατήσεων από το εξωτερικό ελπίζουν για το επόμενο διάστημα οι τουριστικοί προορισμοί της χώρας. Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων Ανδρέας Ανδρεάδης, με βάση τις μέχρι στιγμής ενδείξεις, θεωρεί ότι τελικά θα κλείσει, με ένα έστω και μικρό ποσοστό, θετικά η φετινή σεζόν. Μεταξύ άλλων, στηρίζει την αρχική του εκτίμηση στο γεγονός ότι η Ελλάδα διατηρεί τη φήμη στις ξένες αγορές ενός ασφαλούς προορισμού σχεδόν στα ίδια επίπεδα με άλλες ανταγωνιστικές ευρωπαϊκές χώρες της Μεσογείου, όπως είναι η Ισπανία και η Ιταλία.