Τα γραπτά μένουν…

2' 53" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Για όλα φταίνε τα ΜΜΕ, κατά τον κ. Σκουρλέτη. Προ μηνός πανηγύριζε τη συμφωνία με την Ιταλία για την αναβίωση του αγωγού ITGI, που θα μεταφέρει ρωσικό αέριο στην Ευρώπη. Λίγες εβδομάδες μετά, σε διεθνές συνέδριο στην Αθήνα, απαρίθμησε όλα τα έργα που καθιστούν την Ελλάδα ενεργειακό κόμβο, πλην του ITGI. Και όταν οι δημοσιογράφοι επεσήμαναν την παράλειψη, ο κ. Σκουρλέτης υποστήριξε ότι το ανέφερε και κατηγόρησε τα ΜΜΕ ότι υπονομεύουν την κυβέρνηση. Ομως, υπάρχει το γραπτό σημείωμά του, στο οποίο κάνει «γαργάρα» τον ITGI. Τα ίδια υποστήριξε ο υπουργός και όταν δημοσιογράφοι τού επεσήμαναν ότι στον τομέα της ενέργειας έχουν περιληφθεί στο σχετικό παράρτημα του μνημονίου πωλήσεις συμμετοχών του Δημοσίου στη ΔΕΗ, στα ΕΛΠΕ και στη ΔΕΠΑ. «Δεν υπάρχει αυτό», επέμενε ο υπουργός, «το ξέρω γιατί το έχω υπογράψει». Και όμως υπάρχει. Απλώς στην Ελλάδα η κυβέρνηση δεν το εμφάνισε στη Βουλή, ενώ στα ξένα Κοινοβούλια το παράρτημα είναι αναρτημένο ως μέρος της συμφωνίας του δανείου.

Τη βοήθεια των επικοινωνιολόγων ζητεί η ΔΕΗ. Στην «πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για επικοινωνιολόγους», που δημοσίευσε η επιχείρηση, αναζητάει τρία άτομα με τουλάχιστον οκταετή εμπειρία σε αντίστοιχο αντικείμενο για πρόσληψη με σύμβαση ενός έτους. Το αντικείμενο του έργου, όπως αναφέρει, θα είναι η σύνταξη ειδικής μελέτης για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ολοκληρωμένης πολιτικής επικοινωνίας, που θα προσδιορίζει αναλυτικά τις ενέργειες που πρέπει να υλοποιηθούν, προκειμένου να υποστηριχθεί η εταιρεία στην είσπραξη των συσσωρευμένων οφειλών πελατών της και παράλληλα να αποφευχθεί περαιτέρω διαρροή των πελατών της προς ανταγωνιστικές εταιρείες.

Βαρκούλες αρμενίζουν…

Δεύτερη μεγαλύτερη αγορά κρουαζιέρας στον κόσμο μετά τις ΗΠΑ είναι πλέον η Γερμανία, η οποία με τζίρο 2,87 δισ. ευρώ, το 2015, επενδύει συνεχώς σε έναν από τους πιο αναπτυσσόμενους κλάδους της παγκόσμιας τουριστικής οικονομίας. Είναι αξιοσημείωτο ότι η γερμανική κυβέρνηση προωθεί τα ναυπηγεία της, διότι τα θεωρεί σημαντικό παίκτη στον χώρο της ευρωπαϊκής κρουαζιέρας. Φέτος από τα 10 νέα κρουαζιερόπλοια, με 27.600 κλίνες, που θα τεθούν σε λειτουργία ανά τον κόσμο, τα 2 κατασκευάστηκαν στη Γερμανία. Αλήθεια, η Ελλάδα, που αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς, παγκοσμίως, και στον χώρο της κρουαζιέρας, τι έχει κάνει για να μεγιστοποιήσει τα οικονομικά οφέλη της από αυτή την αγορά;

Η έννοια «μεταρρύθμιση» δυσφημίστηκε στην Ελλάδα

Προχθές το βράδυ στην αποκαλυπτική ομιλία του στη Γενική Συνέλευση του ΣΕΒΤ, ο τέως διοικητής της ΤτΕ Γιώργος Προβόπουλος (φωτ.) υποστήριξε, μεταξύ άλλων, ότι «οι μεταρρυθμίσεις δυσφημίστηκαν στα μάτια των Ελλήνων, καθώς ονομάστηκαν διαρθρωτικές αλλαγές οι οριζόντιες περικοπές των μισθών». Χθες το μεσημέρι, ο Αμερικανός οικονομολόγος Ι. Καπστάιν, παρουσιάζοντας μελέτη για την Coca-Cola 3E, υποστήριξε ότι «η κρίση, σε αντίθεση με ό,τι αναμέναμε, δεν ευνοεί τις μεταρρυθμίσεις, διότι οι άνθρωποι σε καιρό κρίσης φοβούνται». Ολοένα και περισσότερο οι «μεταρρυθμίσεις» προβληματίζουν.

Νέος υποψήφιος για το κτίριο του Κεράνη

Σαν πρόωρο πρωταπριλιάτικο αστείο μοιάζει η χθεσινή δήλωση του υπ. Ενέργειας και Περιβάλλοντος, Πάνου Σκουρλέτη (φωτ.), αναφορικά με την απόφαση για τη μετακίνηση των υπηρεσιών του υπουργείου στο «στοιχειωμένο» κτίριο Κεράνη. Μάλιστα, ο κ. Σκουρλέτης έσπευσε να γνωστοποιήσει και τους γείτονές του στο νέο κτίριο, καθώς τον δρόμο για τη Λ. Θηβών, όπου βρίσκεται το ακίνητο, αναμένεται να ακολουθήσει και το υπ. Οικονομικών. Πρόκειται για την πολλοστή φορά τα τελευταία χρόνια που ανακοινώνεται η μετακίνηση κάποιου υπουργείου ή δημόσιου φορέα στο κτίριο Κεράνη, καθώς έχουν προηγηθεί, μεταξύ άλλων, το ΥΠΕΧΩΔΕ και πιο πρόσφατα τα Δικαστήρια Πειραιά, κινήσεις που δεν υλοποιήθηκαν ποτέ. Εν τω μεταξύ, το κτίριο κοστίζει στο Δημόσιο 2,62 εκατ. ευρώ ετησίως, τα οποία καταβάλλονται στην Εθνική Πανγαία ΑΕΕΑΠ, που έχει αγοράσει το ακίνητο έπειτα από σχετικό διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή