Αγκάθια στον δρόμο της παραχώρησης…

Αγκάθια στον δρόμο της παραχώρησης…

2' 36" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στρωμένος με αγκάθια είναι ο δρόμος για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού. Ενα παράδειγμα: Το ΤΑΙΠΕΔ προκήρυξε διαγωνισμό για να προσλάβει σύμβουλο που θα διενεργήσει τεχνικό έλεγχο στο οδόστρωμα, χρησιμοποιώντας ένα ειδικό μηχάνημα (deflector). Κάτι που είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ολοκλήρωση της παραχώρησης. Απ’ ό,τι μαθαίνουμε, όμως, το σχετικό μηχάνημα το διαθέτει ήδη η Εγνατία Α.Ε. Γιατί, λοιπόν, δεν χρησιμοποιείται;

Σύμφωνα με μια πηγή πληροφόρησης, η Εγνατία δεν διαθέτει το κατάλληλο προσωπικό για να το χειριστεί και δεν προλαβαίνει να προσλάβει, γιατί είναι υποχρεωμένη να ακολουθήσει τις χρονοβόρες διαδικασίες του ΑΣΕΠ. Καλό;

Υπάρχει όμως και η άλλη εκδοχή, σύμφωνα με την οποία κάποιοι στην εταιρεία απλώς κάνουν ό,τι μπορούν για να μην προχωρήσει η παραχώρηση της Εγνατίας. Ο,τι και να πιστέψει κανείς…

Μειώθηκε η χρηματοδότηση των τραπεζών από τον ELA

Νέα σημαντική μείωση, κατά περίπου 3,3 δισ. ευρώ, κατέγραψε η χρηματοδότηση των εγχώριων τραπεζών από τον έκτακτο μηχανισμό ρευστότητας (ELA) τον Ιούλιο. Συγκεκριμένα, η εξάρτηση από τον ELA από 37,9 δισ. ευρώ που ήταν στα τέλη Ιουνίου περιορίστηκε στα 34,56 δισ. στα τέλη Ιουλίου, αντανακλώντας τη γενικότερη βελτίωση των συνθηκών στο τραπεζικό σύστημα. Επιπλέον, οι εγχώριες τράπεζες είχαν αντλήσει μέσω της κανονικής ρευστότητας της ΕΚΤ ποσό ύψους 15,8 δισ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η μείωση του «ακριβού» ELA (καθώς επιβαρύνεται με επιτόκιο 1,5%) αποτελεί προτεραιότητα για τις τράπεζες.

10.500 αιτήσεις, καμία πλήρης σύνταξη

Από τις 13 Μαΐου 2016 και μετά, καμία πλήρης σύνταξη δεν έχει εκδοθεί από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους. Αυτό διαπίστωσαν μέλη της Λαϊκής Ενότητας, που συνάντησαν τα στελέχη της αρμόδιας Γενικής Διεύθυνσης Συντάξεων. Ετσι, από τις 10.500 αιτήσεις για συνταξιοδότηση (3.500 αιτήσεις χηρείας και 7.000 αιτήσεις αυτοτελών συντάξεων) κανένας πρώην δημόσιος υπάλληλος δεν έχει λάβει πλήρη σύνταξη. Στον αντίποδα, καλούνται να επιβιώσουν με 345-400 ευρώ τον μήνα, που είναι η προκαταβολή, και με άγνωστο τον χρονικό ορίζοντα έκδοσης των οριστικών συντάξεών τους.

Η Wind θα μεταδίδει το πρόγραμμα της Nova

Η Wind εισέρχεται στη μετάδοση τηλεοπτικού προγράμματος μέσω Διαδικτύου. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία έχει έρθει σε συμφωνία με τη Forthnet προκειμένου να μεταδίδει το πρόγραμμα της Nova. Είναι η πρώτη συμφωνία μετάδοσης περιεχομένου ενός τηλεπικοινωνιακού παρόχου (Forthnet) από άλλον πάροχο (Wind). Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η Wind θα μεταδίδει όλο το πρόγραμμα της Nova, συμπεριλαμβανομένων και των αγώνων του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου. Η συμφωνία πρόκειται να ανακοινωθεί εντός των επόμενων ημερών.

Παρέμβαση του ΣτΠ για τα ανασφάλιστα οχήματα

Μέχρι τον Συνήγορο του Πολίτη έφτασε το θέμα των ανασφάλιστων οχημάτων. Η ανεξάρτητη αρχή έλαβε πλήθος αναφορών από πολίτες που αμφισβητούν τη νομιμότητα της επιβολής ηλεκτρονικού παράβολου για τη σύναψη ασφαλιστηρίου συμβολαίου. Σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο ΣτΠ τονίζει ότι το παράβολο υπέρ του ελληνικού Δημοσίου, ύψους 250 ευρώ, δεν είναι πρόστιμο, όπως συχνά παρερμηνεύουν οι πολίτες. Δεύτερον, τονίζει ότι η υποχρέωση ασφάλισης υφίσταται διαρκώς από τη χορήγηση της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων κυκλοφορίας, χωρίς να εξαρτάται από το αν πραγματικά κινείται ή λειτουργεί το αυτοκίνητο. Μοναδική εξαίρεση στην υποχρέωση αυτή αποτελεί η τήρηση της διαδικασίας ακινησίας, δηλαδή όταν ο κάτοχος του αυτοκινήτου καταθέσει στην εφορία την άδεια και τις πινακίδες. Τέλος, ο ΣτΠ επισημαίνει ότι σε περίπτωση νέων ρυθμίσεων ή εξελίξεων θα επανέλθει με ανακοίνωσή του.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή