Ο ΔΗΚΤΗΣ (15/10/17)

4' 2" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Επένδυση 30 εκατ. ευρώ της Fraport Greece για αναβάθμιση αεροδρομίου της Σαντορίνης

Tα σχέδιά της για την ανάπτυξη του αεροδρομίου Σαντορίνης παρουσίασε η Fraport Greece σε εκδήλωση στην οποία παραβρέθηκαν εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των ενδιαφερόμενων φορέων του νησιού. Σύμφωνα με κύκλους της εταιρείας, το ύψος της επένδυσης θα ανέλθει στα 30 εκατ. ευρώ και θα ολοκληρωθεί το 2020. Τα σχέδια περιλαμβάνουν την κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού, την επέκταση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού και την αναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών. Θα πραγματοποιηθεί αύξηση 235% στη συνολική έκταση του αεροσταθμού, η οποία θα ανέρχεται στα 15.640 τ.μ., με την αντικατάσταση τμήματος του υπάρχοντος και την ανέγερση νέου. Ταυτόχρονα θα πραγματοποιηθούν σημαντικές παρεμβάσεις για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών, οι οποίες περιλαμβάνουν 112% αύξηση των σταθμών check-in, 100% αύξηση των ζωνών παραλαβής αποσκευών, 20% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών, 250% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου. «Στόχος είναι η ταξιδιωτική εμπειρία κάθε ανθρώπου που επισκέπτεται το νησί να είναι αντάξια της ομορφιάς του, συμπληρώνοντας την ιδιαίτερα θετική εικόνα του προς όλο τον κόσμο. Το αεροδρόμιο Σαντορίνης θα αποτελέσει σε λίγα χρόνια άλλο ένα βασικό στοιχείο της παγκόσμιας φήμης του νησιού», δήλωσε ο Αλεξάντερ Ζίνελ, διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece.

Στις 25 Oκτωβρίου 2017

επαναλαμβάνεται ο πλειστηριασμός για το κεντρικό εργοστάσιο της πτωχευμένης εταιρείας «Α. Γ. Πετζετάκις», που τις προηγούμενες δεκαετίες ήταν στην κορυφή των εξωστρεφών επιχειρήσεων, έχοντας δημιουργήσει μέχρι και 22 θυγατρικές στο εξωτερικό. Το ακίνητο στον Ελαιώνα Βοιωτίας βγαίνει στον πλειστηριασμό από την Εθνική Τράπεζα, με τιμή εκκίνησης 15 εκατ. ευρώ, ενώ άκαρπος ήταν ο πρώτος πλειστηριασμός που πραγματοποιήθηκε στις 19 Iουλίου 2017. H εκκίνηση για τον εκπλειστηριασμό των ακινήτων της «Πετζετάκις» δόθηκε στις 27 Iουνίου 2013 στο Δικαστικό Mέγαρο Θεσσαλονίκης και αφορούσε τη μονάδα που δέσποζε στη Bιομηχανική Περιοχή της Σίνδου. Επειτα από επανειλημμένες άγονες προσπάθειες, εξαιτίας της υψηλής τιμής εκκίνησης (9,24 εκατ. ευρώ), η μεγαλύτερη θυγατρική του ομίλου στη Bόρεια Eλλάδα πέρασε σε άλλα χέρια, τέλη Nοεμβρίου 2015. Tο οικόπεδο 10,5 στρεμμάτων και το κτίριο εμβαδού 540 τ.μ. τα αγόρασε η εταιρεία «Aραμπατζής Eλληνική Zύμη» έναντι 1,5 εκατ. ευρώ.

Το 42%

παγκοσμίως όσων δεν πραγματοποιούν αγορές, μέσω Διαδικτύου, αναφέρει ως κυριότερο λόγο για την άρνησή του αυτή την έλλειψη εμπιστοσύνης προς αυτό το κανάλι πωλήσεων. Το παραπάνω συμπέρασμα περιλαμβάνεται στην Παγκόσμια Εκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2017, που δημοσιοποίησε πριν από λίγες ημέρες η οργάνωση Ecommerce Europe. Το στοιχείο αυτό, σε συνδυασμό με δύο πρόσφατα περιστατικά, την επιβολή προστίμου στην εταιρεία Dealber και την εξάρθρωση από το ΣΔΟΕ κυκλώματος που, μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος, πωλούσε προϊόντα απομίμησης («μαϊμού»), έρχεται να υπενθυμίσει ότι υπάρχουν πολλά ακόμα που πρέπει να γίνουν για να διασφαλιστούν τόσο ο καταναλωτής όσο και οι υγιείς επιχειρήσεις. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί ευκαιρία ανάπτυξης, αρκεί να καταφέρουν οι ελεγκτικές αρχές να βρεθούν κάποια στιγμή ένα βήμα πιο μπροστά από τους επιτήδειους.

Κατασχέσεις και οικοπέδων

Η διόγκωση των ληξιπρόθεσμων οφειλών αναγκάζει την Ανεξάρτητη Αρχή να λάβει πρόσθετα μέτρα. Σύμφωνα με πληροφορίες, θα ενταθούν το τελευταίο δίμηνο του έτους οι κατασχέσεις. Η φορολογική διοίκηση θα επεκταθεί πέραν των τραπεζικών λογαριασμών, σε διαμερίσματα, οικόπεδα και αγροτεμάχια που διαθέτουν οι οφειλέτες. Τα οποία μάλιστα θα βγαίνουν το σφυρί στην εμπορική τιμή και όχι στην αντικειμενική αξία.

Μάλιστα, το προσεχές διάστημα θα ξεκινήσει και το ηλεκτρονικό σύστημα των αυτόματων κατασχέσεων για όσους χρωστούν στο Δημόσιο. Πάντως, οι υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών αναμένουν την απόφαση του υπουργού Οικονομικών Ευκλ. Τσακαλώτο και του διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Γ. Πιτσιλή, η οποία θα ορίζει ότι πλέον οι πλειστηριασμοί θα διενεργούνται στην εμπορική τιμή και όχι στην αντικειμενική αξία.

Προβληματισμός για τον νέο τερματικό σταθμό αερίου στην Αλεξανδρούπολη

Προβληματισμός επικρατεί στον ΔΕΣΦΑ από την κινητικότητα που έχει αναπτυχθεί το τελευταίο διάστημα γύρω από τη συμμετοχή της ΔΕΠΑ στο project του τερματικού σταθμού Αλεξανδρούπολης, το οποίο το βλέπουν ανταγωνιστικά σε σχέση με τον σταθμό της Ρεβυθούσας. Ο προβληματισμός, όπως μεταφέρεται από την πλευρά του ΔΕΣΦΑ, συνδέεται με το γεγονός ότι μετά την αναβάθμιση της Ρεβυθούσας με την ολοκλήρωση της τρίτης δεξαμενής μέσα στον Ιούνιο του 2018 και με βάση τα δεδομένα της σημερινής ζήτησης αερίου η χρήση της θα καλύπτει μόλις το 20% της δυναμικότητά της. Αυτό σημαίνει ότι επιπλέον αύξηση της ζήτησης θα μπορεί να καλυφθεί από τη Ρεβυθούσα και άρα δεν υπάρχει λόγος το σύστημα να επιβαρυνθεί με πρόσθετο κόστος ενός δεύτερου τέρμιναλ. Επισημαίνουν επίσης ότι εάν η ΔΕΠΑ, για παράδειγμα, επιλέξει ως πύλη εισόδου την Αλεξανδρούπολη έναντι της Ρεβυθούσας θα επιβαρυνθεί με πρόσθετο κόστος ναύλου από 26 έως 43 χιλιάδες δολάρια επιπλέον, ανάλογα με το κόστος της Ρεβυθούσας. Το project του σταθμού LNG στην Αλεξανδρούπολη το αναπτύσσει η εταιρεία Gastrate του ομίλου Κοπελούζου, ενώ με ποσοστό 20% στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας συμμετέχει και η ναυτιλιακή Gaslog. Ενδιαφέρον για είσοδο στο μετοχικό κεφάλαιο της Gastrate έχει εκφράσει και η βουλγαρική Bulgarian Energy Holdings. To project έχει ενταχθεί στα ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος έργα, ενώ έχει και τη στήριξη των ΗΠΑ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή