Απολύσεις στη Ryanair, αύξηση και μπόνους για τον Μάικλ Ο’ Λίρι

Απολύσεις στη Ryanair, αύξηση και μπόνους για τον Μάικλ Ο’ Λίρι

1' 54" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Απολύσεις ανακοίνωσε για την αεροπορική εταιρεία Ryanair ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλός της Μάικλ Ο’ Λίρι, στο πλαίσιο της καθιερωμένης ετήσιας γενικής συνέλευσης των μετόχων της. Πρόκειται να περικοπές της τάξεως των 500-700 θέσεων εργασίας. Εν τω μεταξύ, η ανακοίνωση αυτή συνέπεσε και με το γεγονός πως οι μέτοχοι με οριακή πλειοψηφία (50,5%) υπερψήφισαν πακέτο αποδοχών και μπόνους του Μάικλ Ο’ Λίρι ύψους 100 εκατ. ευρώ σε ορίζοντα πενταετίας. Βέβαια, το πακέτο αυτό θέτει όρο να διπλασιάσει εκείνος είτε τα κέρδη της αεροπορικής εταιρείας χαμηλών ναύλων είτε την τιμή της μετοχής της εντός της προαναφερθείσας πενταετίας.

Επιπλέον, ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair τόνισε, αναφορικά με τις επικείμενες μειώσεις προσωπικού, πως βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο στις διαπραγματεύσεις του με τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους των εργαζομένων. Οπως προσέθεσε ο ίδιος, η εταιρεία, η οποία απασχολεί στο σύνολό της 17.000 άτομα στην Ευρώπη, αυτήν τη στιγμή έχει πλεόνασμα 500 πιλότων. Στις σχεδιαζόμενες περικοπές των 500-700 θέσεων εργασίας πιθανώς να συμπεριλαμβάνονται και υπάλληλοι με έδρα το Δουβλίνο, όπου βρίσκονται τα κεντρικά γραφεία της Ryanair. Σε ορισμένα μέλη του προσωπικού θα δοθεί 12μηνη άδεια άνευ αποδοχών, ενώ τις προσεχείς εβδομάδες πιθανόν να ανακοινωθούν απολύσεις. Ο Μάικλ Ο’ Λίρι είχε προϊδεάσει προσωπικό και αγορές ότι επίκειται μείωση των θέσεων εργασίας και τον Ιούλιο είχε δηλώσει ότι ίσως αυτή να αφορά 900 εργαζομένους. Επίσης, στις αρχές της χρονιάς ο ίδιος είχε δημοσιοποιήσει την πρόθεσή του να παραμείνει στη Ryanair ακόμα πέντε χρόνια. Διοικεί την εταιρεία επί 25 συναπτά έτη και με την ολοκλήρωση της θητείας του θα αναλάβει νέα μονάδα της Ryanair, η οποία θα εποπτεύει τις τέσσερις θυγατρικές της.

Αξίζει να υπενθυμίσουμε πως ο αερομεταφορέας έχει δεχθεί πλήγματα κατά την τελευταία διετία, αφενός λόγω των μακροχρόνιων διενέξεων με τα συνδικάτα των εργαζομένων του, τα οποία έκανε αποδεκτά ο Ο’ Λίρι ύστερα από δεκαετίες, αφετέρου εξαιτίας των προβλημάτων του 737 ΜΑΧ της Boeing. Τα δύο τραγικά δυστυχήματα που συνέβησαν σε αεροσκάφη αυτού του τύπου στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019 έχουν καθηλώσει όλα τα 737 ΜΑΧ παντού στον κόσμο, έως ότου γίνουν οι επιβεβλημένες τεχνικές τροποποιήσεις. Η Ryanair διέκοψε τις πληρωμές προς την Boeing για τα δικά της 737 ΜΑΧ και θα ζητήσει αποκατάσταση των ζημιών της, ενώ αναμένει πως τα επισκευασμένα πλέον αεροσκάφη θα τεθούν σε λειτουργία ενδεχομένως τον Φεβρουάριο ή τον Μάρτιο του 2020.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή