ΠΡΟΣΩΠΟ/Μπερναρ Αρνο

1' 44" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ενα ακόμα «κόσμημα» προσετέθη στη συλλογή του Μπερνάρ Αρνό μετά την εξαγορά ενός 25,5% επιπλέον του ιταλικού οίκου πολυτελών ειδών Fendi, με αποτέλεσμα πλέον να διαθέτει την πλειονότητα των μετοχών. O πλουσιότερος άνθρωπος στον σύγχρονο κόσμο της μόδας θεωρείται από τους ανταγωνιστές του ένας κατ’ ουσίαν άρπαγας, ο οποίος επιδιώκει μετ’ εμμονής να αγοράζει οίκους μόδας και εταιρείες ειδών πολυτελείας, ώστε να διευρύνει την αυτοκρατορία του, χωρίς, ωστόσο, να ενδιαφέρεται για τις διαφορετικές ανά περίπτωση προοπτικές τους και τον ξεχωριστό τους χαρακτήρα.

Στη τωρινή περίπτωση, ο Μπερνάρ Αρνό είχε ήδη δηλώσει παρών στον οίκο Fendi, ο οποίος θεωρείται σήμα κατατεθέν για τις πολυτελείς γούνες και τα δερμάτινα είδη του. Με το να εξασφαλίσει όμως ένα 25,5% επιπλέον από την ανταγωνίστρια Prada αποκτά πλήρως τον έλεγχό του.

Το υπόλοιπο 49% παραμένει ως έχει στην ομώνυμη οικογένεια, ήτοι στις πέντε αδελφές Φέντι. Υπενθυμίζεται ότι ο LVMH και η Prada είχαν αγοράσει εξ ημισείας το 51% στον οίκο τον Οκτώβριο του 1999, όταν ο κλάδος ειδών πολυτελείας βρισκόταν στο απόγειό του.

Ο επικεφαλής του LVMH έκρινε αναγκαία τη διεύρυνση του μεριδίου του, σκεπτόμενος ότι οι λιανικές πωλήσεις πλέον αποφέρουν περιορισμένα περιθώρια κέρδους μόλις 10%? αντιθέτως, η αγορά των ειδών πολυτελείας αποδίδει πολύ περισσότερα, εξ ου και εστράφη στη Fendi, γεγονός, το οποίο σχολιάστηκε θετικότατα από τους αναλυτές. Οπως επεσήμαναν, η εξαγορά του επιπλέον ποσοστού και η ενίσχυση της θέσης του Μπερνάρ Αρνό στον ιταλικό οίκο εναρμονίζεται τέλεια με τη στρατηγική του ομίλου LVMH εν γένει, ο οποίος μεταστρέφεται πλέον προς την αγορά ειδών πολυτελείας με απόδοση της τάξεως του 38%, ήτοι πολύ υψηλότερη από την αντίστοιχη των οινοπνευματωδών, των κρασιών και των λιανικών πωλήσεων.

Το επιλέον μερίδιο στο Fendi εξαγοράστηκε αντί 295 εκατομμυρίων ευρώ, τα οποία θα καταβληθούν στην Prada σε πέντε δόσεις έως τη λήξη του 2005. O Μπερνάρ Αρνό θα χρηματοδοτήσει τη συμφωνία αυτή με τα κεφάλαια, που απεκόμισε από την πώληση του 20,1% στον άλλο ιταλικό οίκο Gucci.

Αντιθέτως, στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των επενδυτών βρέθηκαν χθες οι μετοχές των εταιρειών των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, καθώς υπήρξαν νέες ενδείξεις ότι η κρίση της διαφημιστικής δαπάνης φτάνει στο τέλος της.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή