Μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές από κινεζικές εταιρείες

Μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές από κινεζικές εταιρείες

1' 59" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σε γενναιόδωρες εκπτώσεις και προσφορές προχωρούν πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα και αλυσίδες καφέ στην Κίνα, με τις τοπικές αρχές να συμμετέχουν και αυτές στην προσπάθεια «ανασύστασης» της οικονομίας. Τα πρόσφατα περιοριστικά μέτρα που έλαβε η χώρα έχουν ήδη επηρεάσει αρνητικά την πορεία της κινεζικής οικονομίας, με αποτέλεσμα αρκετά καταστήματα να προχωρούν τώρα σε μεγάλες προσφορές για να κινήσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών και να βοηθήσουν τη χώρα να βρει και πάλι τον βηματισμό της.

Ετσι, σύμφωνα με το Reuters, η GOME Retail Holdings και η εταιρεία ηλεκτρονικών-ηλεκτρικών ειδών Suning.com Co σχεδιάζουν να μοιράσουν εκπτωτικά κουπόνια αξίας 88 εκατ. δολαρίων, ενώ η Αlipay, που ανήκει στον κολοσσό ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba, προσφέρει μέσω της εφαρμογής της περίπου 10 εκατ. εκπτωτικά κουπόνια από 10.000 λιανεμπόρους. Από την αλλή, η JD.com, ένας από τους μεγαλύτερους εκπροσώπους του ηλεκτρονικού εμπορίου, γνωστοποίησε από την περασμένη Πέμπτη ότι θα προσφέρει κουπόνια αξίας 212 εκατ. δολ. για την αγορά επώνυμων προϊόντων σε κατηγορίες όπως είναι τα ηλεκτρονικά είδη. Ακόμη και οι σιδηροδρομικές υπηρεσίες θα μειώσουν από αύριο τις τιμές των εισιτηρίων έως και 45%, ενώ οι τοπικές αρχές σε περιοχές στο Χουμπέι, στη Σισιάνγκ και στο Γκουάνξι προσφέρουν εκπτωτικά κουπόνια για επισκέψεις σε τουριστικά αξιοθέατα, σινεμά και καταστήματα. «Λανσάραμε μια σειρά από εκπτωτικές προσφορές πρόσφατα, ελπίζοντας πως θα βοηθήσουμε τους καταναλωτές να επιστρέψουν στην κανονική τους ζωή», δήλωσε χαρακτηριστικά εκπρόσωπος της αλυσίδας καφέ Pacific Coffee.

Ολες αυτές οι ενέργειες αντανακλούν και την ανησυχία που επικρατεί για το γεγονός ότι η εξάπλωση του ιού έχει μειώσει την αγοραστική διάθεση των καταναλωτών, παρά την ύφεση των τελευταίων ημερών. Το περασμένο Σαββατοκύριακο περίπου 500 κινηματογράφοι άνοιξαν τις πόρτες τους, όταν για δύο μήνες είχαν κατεβάσει ρολά.

Οπως δείχνουν στοιχεία της κυβέρνησης, οι πωλήσεις στον κλάδο του λιανεμπορίου μειώθηκαν κατά το ένα πέμπτο το διάστημα Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου, δηλαδή την περίοδο κατά την οποία ο ιός βρισκόταν σε έξαρση σε περιοχές της Κίνας, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Εκείνη μάλιστα την περίοδο η Κίνα άρχισε να λαμβάνει δραστικά μέτρα για να περιορίσει την εξάπλωση του ιού διακόπτοντας τις διασυνδέσεις των μέσων μεταφοράς και ζητώντας από τους πολίτες να παραμείνουν μέσα στα σπίτια τους. Ωστόσο, τις τελευταίες εβδομάδες η κυβέρνηση έχει χαλαρώσει τα μέτρα αυτά, ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να κάνουν εξορμήσεις στα εμπορικά κέντρα και στα εστιατόρια, παρά και την αβεβαιότητα που επικρατεί σχετικά με τις θέσεις εργασίας και τους μισθούς, ύστερα από το πλήγμα που υπέστη η οικονομία.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή