Το eshop συγκράτησε σχεδόν τον μισό τζίρο των Mothercare

Το eshop συγκράτησε σχεδόν τον μισό τζίρο των Mothercare

1' 52" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με μείωση των πωλήσεων κατά 23% εκτιμά ότι θα κλείσει το πρώτο τετράμηνο του 2020 η διοίκηση της «I. Κλουκίνας – Ι. Λάππας Α.Ε.», σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Η εταιρεία, η οποία είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια των καταστημάτων βρεφικών και παιδικών ειδών Mothercare, καθώς και των καταστημάτων παιχνιδιών Early Learning Centre (ELC) έχει υποστεί σημαντικό πλήγμα, μετά την υποχρεωτική αναστολή λειτουργίας των λιανεμπορικών καταστημάτων από τις 18 Μαρτίου. Πάντως, η απόφαση της εταιρείας να δημιουργήσει ηλεκτρονικό κατάστημα τον περυσινό Ιούνιο αποδείχθηκε σωτήρια, καθώς η λειτουργία του φαίνεται ότι έχει συγκρατήσει περαιτέρω απώλειες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι υποχρεωτική αναστολή λειτουργίας έχει επιβληθεί και στα λιανεμπορικά καταστήματα στις βαλκανικές χώρες που δραστηριοποιείται η εισηγμένη και δη σε Αλβανία, Ρουμανία, Σερβία και Βόρεια Μακεδονία. Μάλιστα, το υποχρεωτικό κατέβασμα των ρολών ήρθε σε μια εποχή ιδιαιτέρως σημαντική για τις πωλήσεις της αλυσίδας, όπως είναι η περίοδος πριν από το Πάσχα, όπου νονοί και νονές αγοράζουν ρούχα, παπούτσια, λαμπάδες, αλλά και παιχνίδια για τα βαφτιστήρια. Σημαντικές απώλειες έχει η εταιρεία και λόγω του γεγονότος ότι έχει αναβληθεί η διενέργεια βαφτίσεων στο πλαίσιο των μέτρων περιορισμού της εξάπλωσης του κορωνοϊού.

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η «I. Κλουκίνας – Ι. Λάππας Α.Ε.» χθες στο Χρηματιστήριο Αθηνών η λειτουργία του ηλεκτρονικού της καταστήματος για το διάστημα από 18 Μαρτίου 2020 έως 22 Απριλίου 2020 είχε ως αποτέλεσμα να διατηρηθεί το 48% του τζίρου που είχε κάνει η εταιρεία το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Υπό κανονικές συνθήκες ο τζίρος από την πώληση των προϊόντων Mothercare στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια αποτελεί πάνω από το 70% του συνολικού τζίρου του ομίλου.

Η διοίκηση της εταιρείας αναφέρει στην ίδια ανακοίνωση ότι έχει ήδη εξασφαλίσει τον εφοδιασμό της αλυσίδας για το καλοκαίρι του 2020 και εξυπηρετεί εμπρόθεσμα τις υποχρεώσεις της σε προμηθευτές και λοιπούς πιστωτές. Εχει επίσης κάνει χρήση των μέτρων στήριξης που έχει λάβει η κυβέρνηση (αναστολή των συμβάσεων εργασίας μέρους του προσωπικού, επιδότηση ενοικίου για το μισθωμένο δίκτυο καταστημάτων και την ένταξη στο διευρυμένο πλαίσιο χρηματοδότησης), εξοικονομώντας έτσι ένα μέρος των λειτουργικών της εξόδων.

Για την υπόλοιπη οικονομική χρήση η εταιρεία δηλώνει ότι δεν μπορεί να προβεί σε ασφαλείς εκτιμήσεις. Η εταιρεία αριθμεί συνολικά δίκτυο 41 καταστημάτων, εκ των οποίων 32 στην Ελλάδα και 9 στα Βαλκάνια.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή