Η McLaren υποθηκεύει συλλεκτικά αυτοκίνητα για να αντέξει στον… ιό

Η McLaren υποθηκεύει συλλεκτικά αυτοκίνητα για να αντέξει στον… ιό

1' 32" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Την υποθήκευση μιας ιστορικής συλλογής αυτοκινήτων και των κεντρικών της γραφείων στη Βρετανία εξετάζει η McLaren, προκειμένου να αποσπάσει έως και 336 εκατ. ευρώ και να αντεπεξέλθει στην κρίση του κορωνοϊού.

«Οπως πολλές άλλες βρετανικές επιχειρήσεις, η McLaren δέχθηκε ισχυρά πλήγματα από την πανδημία και επομένως εξετάζουμε πολλές επιλογές χρηματοδότησης, ώστε να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τη βραχύχρονη αναστάτωση στον επιχειρηματικό κλάδο», δήλωσε αυτή την εβδομάδα εκπρόσωπος της εταιρείας. Μία από τις επιλογές που διέρρευσε στο βρετανικό Τύπο είναι η υποθήκευση μιας ιστορικής συλλογής αυτοκινήτων, με οχήματα που οδήγησαν κορυφαίοι οδηγοί της Formula 1, και των κεντρικών της γραφείων και του εργοστασίου, τα οποία βρίσκονται στο Σάρεϊ της Αγγλίας.

Στη συλλογή συμπεριλαμβάνονται αυτοκίνητα νικητών της Formula 1 από τις δεκαετίες του 1980 και του 1990, ορισμένα εκ των οποίων έχουν αξία δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. Επίσης, η αξία των κεντρικών γραφείων υπολογίζεται πως ξεπερνάει τα 280 εκατ. ευρώ. Στην περίπτωση που πράγματι προχωρήσει σε υποθήκευση των περιουσιακών της στοιχείων, η McLaren πρόκειται να διασφαλίσει από 280 εκατ. έως και 336 εκατ. ευρώ, ενώ σκοπεύει να αποπληρώσει τα δάνεια μόλις ανακάμψουν οι πωλήσεις και εφόσον ξεκινήσει κανονικά το πρόγραμμα της Formula 1. Η βρετανική επιχείρηση θα συγκεντρώσει τα χρήματα εκδίδοντας ομόλογα μέσω νέων ή υφιστάμενων μετοχών.

Από την επέλαση της πανδημίας οι 4.000 υπάλληλοι της McLaren πληρώνονται μέσω του προγράμματος στήριξης εργαζομένων της βρετανικής κυβέρνησης, ενώ φημολογείται πως δεν έγινε δεκτό το αίτημά της για επιπλέον στήριξη. Συνεπώς η βρετανική εταιρεία σε συνεργασία με τους συμβούλους της, συμπεριλαμβανομένης της JP Morgan, εξετάζοει κάθε σενάριο για την επιβίωσή της εν μέσω της κρίσης του κορωνοϊού.

Ο όμιλος της McLaren χωρίζεται σε τρεις μονάδες, την αγωνιστική της Formula 1, την ομάδα ανάπτυξης τεχνολογίας και τις δραστηριότητες στα λεγόμενα «supercars», εκ των οποίων το 90% εξάγεται. Τα έσοδα του ομίλου το 2019 ανέρχονταν στο 1,6 δισ. ευρώ και είχαν αυξηθεί κατά 18% από το 2018.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή