H Lufthansa καταγγέλλει την ιρλανδική Ryanair για παραπλανητική διαφήμιση

H Lufthansa καταγγέλλει την ιρλανδική Ryanair για παραπλανητική διαφήμιση

1' 27" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Δουβλίνο. Κλιμακώνεται η διαμάχη μεταξύ της εταιρείας φθηνών εισιτηρίων Ryanair και της γερμανικής Lufthansa με αφορμή τη διαφημιστική εκστρατεία που προωθεί η πρώτη στη Γερμανία, δηλαδή στη βασική αγορά της δεύτερης.

Η ιρλανδική εταιρεία παραδέχθηκε μεν ότι διέπραξε κάποιο λάθος στη συμπληρωματική διαφημιστική εκστρατεία που πραγματοποιεί στη Βρετανία, προχώρησε δε στην επίδοση νέας επιστολής διαμαρτυρίας προς την επιτροπή ανταγωνισμού και μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ενωσης, στην οποία καταγγέλλει την προσπάθεια και τις τακτικές της Lufthansa να υπονομέυσει τη διαφημιστική εκστρατεία και τις πληρωμένες καταχωρήσεις της.

Η διαμάχη των δύο εταιρειών κορυφώνεται, ενώ απομένει λιγότερο από ένας μήνας για την έναρξη των δραστηριοτήτων της Ryanair από το αεροδρόμιο Χαν, έξω από τη Φραγκφούρτη, κάτι που καθιστά την ιρλανδική εταιρεία άμεσο ανταγωνιστή της Lufthansa. Στελέχη της Ryanair κάνουν λόγο για υιοθέτηση βρώμικων κόλπων εκ μέρους της Lufthansa, που σύμφωνα με την κεφαλαιοποίησή της είναι η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία. Από την πλευρά της η γερμανική εταιρεία υποστηρίζει ότι απλώς προστατεύει τα συμφέροντά της και σε καμία περίπτωση δεν χρησιμοποιεί βρώμικα κόλπα. «Απλώς, θα συνεχίσουμε να καταγγέλλουμε μέσω τις δικαστικής οδού τις ανακρίβειες και τα παραπλανητικά στοιχεία που περιλαμβάνει η διαφημιστική καμπάνια της Ryanair», τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

Η Lufthansa υποστηρίζει ότι η διαφημιστική καμπάνια της Ryanair περιλαμβάνει παραπλανητικές συγκρίσεις των ναύλων, καθώς παρουσιάζει τιμές πτήσεων one way και τις συγκρίνει με αυτές της Lufthansa. Ομως, οι περισσότερες πτήσεις της τελευταίας είναι αλέ ρετούρ και ως εκ τούτου η σύγκριση είναι παραπλανητική, υποστηρίζει η γερμανική πλευρά.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair, Μάικλ O΄ Λίρι παραδέχθηκε ότι οι συγκεκριμένοι ισχυρισμοί της Lufthansa είναι πολύ σοβαροί, καθώς και ότι η καμπάνια που παρουσίασαν στη Βρετανία ήταν λανθασμένη. Μάλιστα, στη Βρετανία η Ryanair αναγκάστηκε να αποσύρει τις επίμαχες διαφημίσεις μετά την παρέμβαση των βρετανικών εποπτικών αρχών του κλάδου της διαφήμισης.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT