Οι Γερμανοί προτιμούν μεγάλα αυτοκίνητα αλλά με μικρότερους κινητήρες

Οι Γερμανοί προτιμούν μεγάλα αυτοκίνητα αλλά με μικρότερους κινητήρες

1' 1" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Φρανκφουρτη. Μεγαλύτερα αυτοκίνητα μεν λιγότερο ρυπογόνα και με λιγότερο ισχυρούς κινητήρες δε φαίνεται ότι προτιμούν οι Γερμανοί καταναλωτές αυτήν την περίοδο με τις τιμές των καυσίμων σε επίπεδα ρεκόρ.

Τα σχετικά αναφέρει ο πρόεδρος της Ενωσης Γερμανικών Αυτοκινητοβιομηχανιών VDA, Μπερντ Γκότσαλκ, ο οποίος υπογράμμισε ότι οι κατασκευαστές είδαν το 2005 να διευρύνεται το μερίδιό τους στην εγχώρια αγορά τόσο για εταιρικούς όσο και για ιδιώτες πελάτες. H εξέλιξη αυτή δεν επετεύχθη με το να εξασφαλίσουν οι εταιρείες μεγαλύτερο μέρος της αγοράς για τα αυτοκίνητα μίνι και τα σούπερ μίνι· αντιθέτως, εξασφάλισαν το 77% στο τμήμα της αγοράς των αυτοκινήτων δύο όγκων. «Οπότε δεν είναι δυνατόν κανείς να μιλάει για μία γενικότερη τάση “σμίκρυνσης” του στόλου των αυτοκινήτων», υπογράμμισε ο κ. Γκότσαλκ, μιλώντας σε επιχειρηματικό συνέδριο. «Απλώς οι καταναλωτές επιλέγουν καινοτομία και νέα ελκυστικά μοντέλα».

Παρά ταύτα, παραδέχθηκε ότι οι Γερμανοί και οι Γερμανίδες επιδεικνύουν εντονότερο ενδιαφέρον για κινητήρες με εξοικονόμηση στην κατανάλωση καυσίμων παρά σε κινητήρες με επιδόσεις στην άσφαλτο.

«Αυτό καθίσταται σαφές στη φιλοσοφία των κινητήρων. Ο,τι μπορεί να κάνεις με έξι κυλίνδρους σήμερα, ήταν πριν από λίγο εφικτό μόνο με οκτώ ή δώδεκα», παρατηρεί ο Μπερντ Γκότσαλκ, προβλέποντας ότι οι αγορές νέων οχημάτων στη Γερμανία θα διατηρηθούν σταθερές εφέτος στα 3,3 εκατομμύρια.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή