ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Για τους λάτρεις της… αυτοκίνησης

Επιχειρώντας για πρώτη ίσως φορά να διαφοροποιηθεί σχεδιαστικά απευθυνόμενη σε ένα ειδικό πλην όμως πολυάριθμο κοινό, η LG λανσάρει το νέο κινητό τηλέφωνο F3000, το οποίο αναπτύχθηκε με τρόπο ώστε να μοιάζει μ’ ένα αεροδυναμικό αυτοκίνητο. Η συσκευή είναι εξοπλισμένη με κάμερα 1,3 megapixel, με ενσωματωμένο φλας και ζουμ 3x, ενώ έχει δυνατότητα αναπαραγωγής μουσικών αρχείων ΜΡ3 και AAC. Μάλιστα, για την καλύτερη ποιότητα ήχου προσφέρονται ηχεία τεχνολογίας dual sound, αλλά και ηχητικά εφέ με θέμα το αυτοκίνητο. Το τηλέφωνο είναι GSM triband, ενώ υποστηρίζει σύνδεση μέσω USB και ασύρματη τεχνολογία Βluetooth.

«Σύντροφος» για τη γυμναστική

Την τεχνολογία text-to-speech ενσωματώνει το κινητό τηλέφωνο 5500 Sport της Nokia. Μέσω αυτής, ο χρήστης «χτυπά» ελαφρά τη συσκευή και αυτή αναλαμβάνει να διαβάσει μέσω των ηχείων το κείμενο που προβάλλεται στην οθόνη. Παράλληλα, η λειτουργία sport αναφέρει στον χρήση την κατάστασή του, κατά τη διάρκεια της γυμναστικής του. Ειδικότερα, ενσωματώνει βηματόμετρο, το οποίο ελέγχει την απόσταση που έχει περπατήσει ή τρέξει ο χρήστης, ενώ μετράει και τις θερμίδες που έχει κάψει. Το τηλέφωνο μπορεί να δεχτεί κάρτα μνήμης microSD έως 1 Gb, για την αποθήκευση τραγουδιών ΜΡ3 (έως και 750). H συσκευή είναι κατασκευασμένη με ανθεκτικά υλικά, που χρησιμοποιούνται σε τελευταίας τεχνολογίας αθλητικά παπούτσια. Μάλιστα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και μια ειδική θήκη, η οποία προστατεύει το τηλέφωνο από νερό και σκόνη. Το 5500 Sport θα είναι διαθέσιμο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών γιγαντώνεται

Σε έναν από τους σημαντικότερους κλάδους της αμερικανικής οικονομίας εξελίσσεται η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών, όπως διαπίστωσε πρόσφατη έρευνα. Σήμερα, απασχολούνται 144.000 εργαζόμενοι στον τομέα, ενώ έως το 2009 προβλέπεται ότι η απασχόληση θα αυξηθεί κατά 75% αγγίζοντας τις 250.000 θέσεις εργασίας. Ο αντίκτυπος στην οικονομία των ΗΠΑ υπολογίζεται σε περίπου 18 δισ. δολάρια, ενώ εκτιμάται ότι οι πωλήσεις παιχνιδιών θα ανέλθουν σε 15 δισ. δολάρια το 2010, έναντι 8 δισ. δολαρίων το 2004. Θυμίζουμε ότι σε παγκόσμια βάση, η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών ξεπερνά τα 25 δισ. δολάρια. Κατά τη διάρκεια του 2005, η σχετική αγορά (περιλαμβάνονται οι πωλήσεις εξοπλισμού και παιχνιδιών) διαμορφώθηκε σε 12,6 δισ. δολάρια, μόνο στην αγορά των ΗΠΑ. Εως το 2010 -και καθώς αναμένεται επιτάχυνση του ρυθμού ανάπτυξης του κλάδου λόγω και των νέων προϊόντων που θα κυκλοφορήσουν- το σχετικό νούμερο αναμένεται να εκτιναχθεί στα 17,2 δισ. δολάρια. Τη σχετική εκτίμηση έχει κάνει η εταιρεία ερευνών DFC Intelligence.