VLCC’s. Σταθεροποιημένη η αγορά των VLCC’s σε Αραβικό Κόλπο με ναυλώσεις σε επίπεδα του W/S 80 στα ταξίδια προορισμού Απω Ανατολή και W/S 60-62,5 στα ταξίδια με προορισμό Κόλπο Αμερικής. Οι αποδόσεις των αντίστοιχων ταξιδίων ανέρχονται στα 52,000 και 41,000 δολ. την ημέρα.
Η FORMOSA για μεταφορά 260,000 τόνων με φόρτωση 20 Ιουνίου Αραβικό Κόλπο και εκφόρτωση Ταϊβάν ναύλωσε το M/T «PACIFIC RUBY» στα W/S 71,25 ενώ η CHEVTEX για μεταφορά 280,000 τόνων με φόρτωση 28 Ιουνίου και εκφόρτωση Κόλπο Αμερικής ναύλωσε το M/T «C.VISION» στα W/S 65.
Υποτονικότερη η αγορά τους στη Δυτ. Αφρική μετά την πρόσφατη κινητικότητα στα ταξίδια προορισμού Απω Ανατολή και τις ναυλώσεις χρονικής περιόδου σε «storage».
Οι πρόσφατες ναυλώσεις κινούνται σε επίπεδα του W/S 70-72,5 στα ταξίδια με προορισμό Κόλπο Αμερικής και W/S 65-70 για Απω Ανατολή. H FORMOSA για μεταφορά 260,000 τόνων με φόρτωση 1 Ιουλίου και εκφόρτωση Ταϊβάν ναύλωσε το M/T «C. CHAMPION» στα W/S 67,5 ενώ η SINOCHEM για ίδιο φορτίο με φόρτωση 25 Ιουνίου και εκφόρτωση Κίνα ναύλωσε το M/T «NEW VISION» στα W/S 72,5.
Στα W/S 70 κινούνται οι τελευταίες ναυλώσεις τους τόσο από Μεσόγειο όσο και από Β. Ευρώπη. H VALERO συγκεκριμένα ναύλωσε το M/T «SYMPHONIC» για μεταφορά 260,000 τόνων με φόρτωση 15 Ιουνίου Αλγερία και εκφόρτωση Κόλπο Αμερικής στα W/S 70.
B SUEZMAX. Σε υψηλότερα συγκριτικά επίπεδα κινείται η αγορά των SUEZMAX στα φορτία 130,000 τόνων από Δυτ. Αφρική για άμεσες ημερομηνίες φόρτωσης με τις τελευταίες ναυλώσεις να διαπραγματεύονται στα W/S 110. H CEPSA για ταξίδι με προορισμό Ισπανία ναύλωσε το M/T «ROMANTIC» στα W/S 107,5 ενώ η BP για νωρίτερες ημερομηνίες ναύλωσε το M/T «ELLEN P» στα W/S 120.
Κοντά ή κάτω από τα W/S 90 διαπραγματεύονται τα φορτία 135,000 τόννων από Μαύρη Θάλασσα με εκφόρτωση Μεσόγειο / Β. Ευρώπη ενώ στα ίδια επίπεδα κινούνται και τα κυκλικά φορτία της περιοχής. H CLEARLAKE για μεταφορά 135,000 τόννων με φόρτωση 14 Ιουνίου Ρωσσία και εκφόρτωση Β.Ευρώπη-Μεσόγειο ναύλωσε το M/T «OTTOMAN» στα W/S 87,5 ενώ η KMG ναύλωσε το M/T «BESIKTAS» με φόρτωση 20-21 Ιουνίου και ίδιο προορισμό στα W/S 90.
Στα ταξίδια Μεσόγειος-ανατ. ακτή Β. Αμερικής η SUN με φόρτωση 21 Ιουνίου ναύλωσε το M/T «ASTRO PHOENIX» στα W/S 107,5 ενώ η KOCH από Β. Ευρώπη με φόρτωση 14 Ιουνίου και εκφόρτωση Κόλπο Αμερικής ναύλωσε το M/T «GENMAR PHOENIX» στα W/S 102,5.
Σε σταθερά επίπεδα κινούνται και τα φορτία από Αραβικό Κόλπο με προορισμό Απω Ανατολή και Δύση με ναυλώσεις στα W/S 130 και W/S 75 και ημερήσια έσοδα 42,000 και 17,000 δολ. αντίστοιχα.
Β AFRAMAX. Αυξημένη η προσφορά τονάζ πλοίων AFRAMAX στη Β. Ευρώπη με τα φορτία 100,000 τόνων από Βαλτική να διαπραγματεύονται κοντά στα W/S 95 ενώ στα W/S 100 κινούνται τα κυκλικά φορτία 80,000 τόνων της περιοχής. H ARCADIA τελικά δεν επιβεβαίωσε πλοίο της TEEKAY για 100,000 τόνους με φόρτωση PRIMORSK μέσα Ιουνίου στα W/S 95 ενώ η SHELL ναύλωσε το M/T «JUANITA» για μεταφορά 80,000 τόννων με φόρτωση αρχές Ιουλίου και για κυκλικό ταξίδι στα W/S 100.
Ηρεμη η αγορά τους και στη Μεσόγειο με ναυλώσεις στα W/S 100-105 στα κυκλικά ταξίδια της περιοχής και W/S 105-110 σε αυτά από Μαύρη Θάλασσα. H SARAS για μεταφορά 80,000 τόνων με φόρτωση αρχές Ιουλίου Λιβύη και εκφόρτωση Ιταλία ναύλωσε το M/T «AMBA BHAV» στα W/S 107,5 ενώ η API για ίδιο φορτίο με φόρτωση 13 Ιουνίου Αίγυπτο και ίδιο προορισμό ναύλωσε πλοίο της MINERVA στα W/S 105.
Σταθεροποιημένη η αγορά τους στην Καραϊβική με την KOCH να ναυλώνει το M/T «GENMAR PROGRESS» για μεταφορά 70,000 τόνων με φόρτωση 1 Ιουνίου και εκφόρτωση ανατ. ακτή Β. Αμερικής στα W/S 147,5 ενώ στα μικρότερα μεγέθη η VALERO για μεταφορά 50,000 τόνων με φόρτωση 4 Ιουνίου και εκφόρτωση Κόλπο Αμερικής ναύλωσε το M/T «FR8 VENTURE» στα W/S 160.