Υποτονική η εικόνα των VLCC’s με αρκετά διαθέσιμα μονού τοιχώματος πλοία στην περιοχή. Τα επίπεδα έχουν κινηθεί συγκριτικά χαμηλότερα από την προηγούμενη αναφορά μας και συγκεκριμένα στα W/S 65 με προορισμό Απω Ανατολή.
Τα διπλού τοιχώματος εμφανίζουν σταθεροποιητικές τάσεις με ναυλώσεις στα επίπεδα του W/S 80 και W/S 62,5 προορισμού Απω Ανατολή και Κόλπο Αμερικής με ημερήσιες αποδόσεις 52,000 και 42,000 δολάρια αντίστοιχα. H PETRON για μεταφορά 256.000 τόννων με φόρτωση Αραβικό Κόλπο 23 Ιουνίου και εκφόρτωση Φιλιππίνες ναύλωσε το Μ/Τ ASIAN JEWEL στα W/S 66,5, ενώ η CPC για μεταφορά 255,000 τόννων με φόρτωση 21 Ιουνίου και εκφόρτωση Ταϊβάν ναύλωσε το M/T ITAN PISCES στα W/S 65. H SINOCHEM με φόρτωση 19 Ιουνίου και εκφόρτωση Κίνα ναύλωσε το M/T TAIZAN και για μεταφορά 270.000 τόννων στα W/S 80.
Σε χαμηλά επίπεδα κινείται και η αγορά τους στα φορτία από Δυτ. Αφρική με τις τελευταίες ναυλώσεις σε επίπεδα του W/S 70 και W/S 65 για Κόλπο Αμερικής και Απω Ανατολή με αντίστοιχες αποδόσεις 42.000 και 38.000 δολάρια την ημέρα. H SUN για μεταφορά 260.000 τόννων με φόρτωση 27 Ιουνίου και εκφόρτωση ανατολική ακτή Β. Αμερικής-Κόλπο ναύλωσε το Μ/Τ CENTENNIAL JEWEL στα W/S 75 – W/S 67,5 αντίστοιχα.
Στα W/S 67,5 ναυλώνονται και τα φορτία τους από Μεσόγειο και Β. Ευρώπη. H IRVING για μεταφορά 280.000 τόννων με φόρτωση 26 Ιουνίου Νορβηγία και εκφόρτωση ανατολική ακτή Καναδά ναύλωσε το M/T EAGLE VERMONT στα W/S 67,5.
Χαμηλότερα έχουν κινηθεί και οι ναυλώσεις από Καραϊβική με προορισμό Σιγκαπούρη. Τα πρόσφατα επίπεδα κινούνται στα 3,7 εκατομμύρια δολάρια κατ’ αποκοπή.
Υποτονική η εικόνα και στα SUEZMAX με τη Δυτ. Αφρική να δείχνει να αντιστέκεται στα παρόντα χαμηλά επίπεδα. Οι ναυλώσεις φορτίων 130.000 τόννων με προορισμό ανατ. ακτή Β. Αμερικής διαπραγματεύονται στα W/S 110. H SUN για μεταφορά 130.000 τόννων με φόρτωση 29 Ιουνίου και εκφόρτωση ανατ. ακτή Β. Αμερικής ναύλωσε το M/T EUROCHAMPION 2004 στα W/S 110. H CSSA για μεταφορά 130.000 τόννων με φόρτωση 24 Ιουνίου και εκφόρτωση Κόλπο Αμερικής – Β. Ευρώπη/Μεσόγειο ναύλωσε πλοίο της THENAMARIS στα W/S 105 – W/S 97,5 αντίστοιχα.
Χαμηλά διατηρούνται και τα επίπεδα στη Μεσόγειο με τα κυκλικά φορτία της περιοχής να διαπραγματεύονται στα W/S 90, ενώ ήρεμη παραμένει και η αγορά τους, τόσο στην Καραβική όσο και στον Αραβικό Κόλπο.
Στη Μεσόγειο η TAMOIL για μεταφορά 130.000 τόννων με φόρτωση 16 Ιουνίου Λιβύη και εκφόρτωση Β. Ευρώπη-Μεσόγειο ναύλωσε το M/T IRAN SARVESTAN στα W/S 90, ενώ στα ίδια επίπεδα και για ίδιο προορισμό ναύλωσε και η CONOCO το M/T SΕΑΜΑGΙC.
Ιδια εικόνα και στα AFRAMAX με τα κυκλικά φορτία 80.000 τόννων στην Β. Ευρώπη να διαπραγματεύονται στα W/S 85, ενώ λέγεται αρκετά πλοία πλέουν υπό έρμα στη Μεσόγειο, όπου συγκριτικά είναι υψηλότερη αγορά.
Στα φορτία 100.000 τόννων η KOCH με φόρτωση 17 Ιουνίου Βαλτική και εκφόρτωση Β. Ευρώπη ναύλωσε το M/T MINERVA ZOE στα W/S 85 ενώ το M/T OVERSEAS FRAN για ίδιο φορτίο με φόρτωση 14 Ιουνίου Ρωσία και εκφόρτωση Β. Ευρώπη-Αμερική στα W/S 95 και W/S 115 αντίστοιχα. Αντίστοιχη και η εικόνα τους στη Μεσόγειο με αυξημένη προσφορά τοννάζ. Η REPSOL συγκεκριμένα και για φορτίο 80.000 τόννων με ημερομηνίες φόρτωσης 11-13 Ιουνίου έλαβε 9 προσφορές και τελικά ναύλωσε το M/T HELLAS WARRIOR με φόρτωση Λιβύη και εκφόρτωση Ισπανία στα W/S 80, ενώ η ERG για ίδιο φορτίο με φόρτωση Λιβύη 12 Ιουνίου και εκφόρτωση Μεσόγειο ναύλωσε το M/T CE-NIRIIS στα W/S 95.
Στην Καραβική τα κυκλικά φορτία 70,000 τόννων διαπραγματεύονται στα W/S 135-140 με τη STUSCO να ναυλώνει το M/T KUBAN με φόρτωση 10 Ιουνίου ανατ. ακτή Μεξικού και εκφόρτωση Κόλπο Αμερικής στα W/S 135.