Χαρακτηριστική απουσία φορτίων στην αγορά ξηρού φορτίου

Χαρακτηριστική απουσία φορτίων στην αγορά ξηρού φορτίου

2' 8" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ιδιαίτερα ήρεμη η αγορά των Capesize με σημαντική πτώση ναύλων, ενώ αντίστοιχη είναι και η πορεία του δείκτη τους χάνοντας 321 μονάδες χθες. Οι τελευταίες ναυλώσεις κυκλικών φορτίων Capesize στην Απω Ανατολή διαπραγματεύονται κοντά στα 70.000 δολάρια την ημέρα σημειώνοντας πτώση της τάξης των 20-22.000 δολαρίων την ημέρα ενώ τα ταξίδια Απω Ανατολή με προορισμό Ατλαντικό διαπραγματεύονται χαμηλότερα κατά 15.000 δολάρια.

Πτωτικά κινούνται και τα Panamax τόσο σε Ατλαντικό όσο και Απω Ανατολή, ενώ μικρό το ενδιαφέρον στις ναυλώσεις χρονικής διάρκειας.

Στα Capesize η DREYFUS ναύλωσε το M/V «Mineral China» 171.995 τόνων dwt, παράδοση Κίνα αρχές Ιουνίου μέσω Αυστραλίας στα 87.500 δολάρια την ημέρα ενώ η CARGILL ναύλωσε το M/V «Cape Africa» 149.533 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1991, παράδοση Φιλιππίνες 14-18 Ιουνίου και για ίδιο ταξίδι επαναπαράδοση Κίνα στα 72.500 δολάρια την ημέρα. Στα Panamax και στον Ειρηνικό η KLINE με παράδοση Ταϊβάν 19-21 Ιουνίου μέσω Ινδονησίας επαναπαράδοση Ιαπωνία ναύλωσε το M/V «Century Star» 75.318 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2003, στα 44.000 δολάρια την ημέρα ενώ η SINOCHART με παράδοση Ταϊλάνδη 8-10 Ιουνίου και για ίδιο ταξίδι επαναπαράδοση Ινδία ναύλωσε το M/V «Esna» 71.598 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1996, στα 43,000 δολάρια την ημέρα. H DREYFUS με παράδοση Κίνα 15-17 Ιουνίου και για χρονική διάρκεια 4-6 μήνες ναύλωσε το M/V «Ariana» 76.878 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2004, στα 43.000 δολάρια την ημέρα ενώ η SINOBULK με παράδοση Ιαπωνία μέσα Ιουνίου και επαναπαράδοση Απω ανατολή ναύλωσε το M/V «Darya Radhe» 73.705 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1999, στα 41.000 δολάρια την ημέρα. Στον Ατλαντικό η DREYFUS με παράδοση Αργεντινή 20-30 Ιουνίου και επαναπαράδοση Κίνα ναύλωσε το M/V «Clare» 74,759 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2005, στα 51.000 δολάρια την ημέρα ενώ η CARGILL με παράδοση Πασέρο 12-15 Ιουνίου μέσω Αργεντινής και επαναπαράδοση Βόρεια Ευρώπη ναύλωσε το M/V «Crest Trader» 76.600 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2006, στα 48.000 δολάρια την ημέρα. H SEMPRA με παράδοση Ολλανδία 12-14 Ιουνίου μέσω Κόλπου Αμερικής και επαναπαράδοση Βόρεια Ευρώπη ναύλωσε το M/V «Heinrich Oldendorff» 73.926 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2001, στα 48.000 δολάρια την ημέρα ενώ η SINOCHART με άμεσες ημερομηνίες παράδοσης Πασέρο μέσω ανατολικής ακτής Νοτίου Αμερικής και επαναπαράδοση Κίνα ναύλωσε το M/V «Great Glory» 73.274 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1997, στα 50.000 δολάρια την ημέρα.

Στα μικρότερα μεγέθη το M/V «Ocean Prelate» 52.433 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2002, παράδοση Κίνα 8-10 Ιουνίου και επαναπαράδοση δυτική ακτή Ινδίας ναυλώθηκε στα 47.000 δολάρια την ημέρα ενώ η BULKHANDLING με παράδοση επίσης Κίνα 13-16 Ιουνίου και για χρονική διάρκεια 3-5 μήνες ναύλωσε το M/V «Spar Lynx» 53.565 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2005, στα 42.000 δολάρια την ημέρα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή