Μικρή και χωρίς ουσιαστική τάση η άνοδος των διπλού τοιχώματος δεξαμενόπλοιων στις φορτώσεις από Αραβικό Κόλπο με προορισμό Απω Ανατολή, με τις τελευταίες ναυλώσεις να διαπραγματεύονται στα W/S 80 και W/S 65 με προορισμό Απω Ανατολή και Κόλπο Αμερικής με ημερήσια έσοδα 52.000 και 44.000 δολ., αντίστοιχα. Αμετάβλητα τα επίπεδα των μονού τοιχώματος με ναυλώσεις σε επίπεδα του W/S 62,5 στα ταξίδια Αραβικός / Κίνα / Κορέα.
Χωρίς σημαντικές μεταβολές και οι ναυλώσεις τους στην πλευρά του Ατλαντικού με τη Δυτ. Αφρική να διαπραγματεύεται στα W/S 65 και W/S 62,5 για εκφορτώσεις Κόλπο Αμερικής και Κίνα με ημερήσια έσοδα 33.000 και 30.000 δολ., αντίστοιχα. Σταθερά και σε επίπεδα του W/S 65 οι ναυλώσεις τους από Β. Ευρώπη και Μεσόγειο με προορισμό Κόλπο Αμερικής. Στον Αραβικό Κόλπο η GS CALTEX για μεταφορά 250.000 τόνων με φόρτωση 7 Ιουλίου και εκφόρτωση Ν. Κορέα ναύλωσε το M/T ALBATROSS στα W/S 62, ενώ η S.OIL για ίδιο φορτίο με φόρτωση 3 Ιουλίου και ίδιο προορισμό ναύλωσε το M/T L. ELEPHANT στα W/S 60.
H CHEVRON με φόρτωση 1 Ιουλίου και εκφόρτωση Απω Ανατολή ναύλωσε το M/T ORIENTAL JADE για μεταφορά 270.000 τόνων στα W/S 80, ενώ οι ίδιοι ναυλωτές ναύλωσαν και το M/T ASIAN PROGRESS IV για ίδιο φορτίο και μεταφορά στα W/S 82,5. H CSSA για μεταφορά 280.000 τόνων με φόρτωση 6 Ιουλίου και εκφόρτωση Β. Ευρώπη ναύλωσε πλοίο της FRONT στα W/S 65. Στη Δυτ. Αφρική η CPC για μεταφορά 260.000 τόνων με φόρτωση 10 Ιουλίου και εκφόρτωση Ταϊβάν ναύλωσε πλοίο της TANKERS στα W/S 60.
Σταθερή η αγορά των SUΕΖΜΑΧ
Σταθερή η αγορά των SUEZMAX με τα φορτία 130.000 τόνων από Δυτ. Αφρική και προορισμό Κόλπο Αμερικής να διαπραγματεύονται στα W/S 105 και με ημερήσιες αποδόσεις της τάξης των 35.000 δολ.
Η CSSA για μεταφορά 130.000 τόνων με φόρτωση 7 Ιουλίου και εκφόρτωση Β. Ευρώπη – Μεσόγειο ναύλωσε το M/T POPI P στα W/S 105, ενώ στα ίδια επίπεδα ναύλωσε και η PETROGAL το M/T MELTEMI για ίδιο φορτίο με φόρτωση 8 Ιουλίου και εκφόρτωση Πορτογαλία. Κινητικότερη η αγορά τους στη Μεσόγειο συγκριτικά με την τελευταία αναφορά, τόσο στα κυκλικά ταξίδια της περιοχής όσο και στις φορτώσεις από Μαύρη Θάλασσα. Τα επίπεδα έχουν διαμορφωθεί στα W/S 130-135 στα φορτία μεγέθους 130-135.000 τόνων. H CSSA για μεταφορά 130.000 τόνων με φόρτωση 29 Ιουνίου Τουρκία και εκφόρτωση Μεσόγειο ναύλωσε το M/T SOUNION» στα W/S 130, ενώ η ENI για μικρό κυκλικό ταξίδι της περιοχής και συγκεκριμένα με φόρτωση Αίγυπτο και εκφόρτωση Ιταλία ναύλωσε το M/T IRAN S στα W/S 125. Στα W/S 105 κινούνται οι τελευταίες ναυλώσεις στις φορτώσεις Β. Ευρώπη / Κόλπος Αμερικής με αποδόσεις 34.000 δολ. την ημέρα, ενώ στα ταξίδια από Αραβικό Κόλπο με προορισμό Δύση και Απω Ανατολή οι ναυλώσεις κινούνται στα W/S 90 και W/S 130 με αποδόσεις 28.000 και 45,.000 δολ. την ημέρα, αντίστοιχα.
Σταθεροποιημένη στα χαμηλά η αγορά των AFRAMAX στη Μεσόγειο με τις τελευταίες ναυλώσεις σε επίπεδα του W/S 100. H BP για μεταφορά 80.000 τόνων με άμεσες ημερομηνίες φόρτωσης Αίγυπτο και εκφόρτωση Β. Ευρώπη ναύλωσε το M/T MINERVA EMMA στα W/S 100, ενώ η SARAS για ίδιο φορτίο με φόρτωση 28 Ιουνίου Λιβύη και εκφόρτωση Ιταλία ναύλωσε πλοίο της MINERVA στα ίδια επίπεδα. Στα W/S 100-105 τα φορτία 100.000 τόνων από Βαλτική, ενώ τα επίπεδα των τελευταίων ναυλώσεων κυκλικών φορτίων 80.000 τόνων έχουν διαμορφωθεί στα W/S 105-110. Σταθερά και στα τελευταία υψηλότερα επίπεδα εν σχέση με την προηγούμενη αναφορά τα κυκλικά φορτία 70.000 τόνων στην Καραϊβική. H KOCH για μεταφορά 70.000 τόνων με φόρτωση 30 Ιουνίου και εκφόρτωση Κόλπο Αμερικής ναύλωσε το M/T NS CENTURY στα W/S 150, ενώ οι ίδιοι ναυλωτές με φόρτωση 25 Ιουνίου και ίδιο προορισμό ναύλωσαν το M/T MARATHA στα ίδια επίπεδα. Στα μικρότερα μεγέθη η SHELL για μεταφορά 50.000 τόνων με φόρτωση 22 Ιουνίου και εκφόρτωση Δυτ. ακτή Β. Αμερικής ναύλωσε το M/T VOIDOMATIS στα W/S 225, ενώ η CITGO για ίδιο φορτίο με φόρτωση 21 Ιουνίου και εκφόρτωση ανατ. ακτή Β. Αμερικής ναύλωσε το M/T DARTAGNAN στα W/S 155.