Lego – Ιkea, πρώτες στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών

Lego – Ιkea, πρώτες στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών

1' 50" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Tradelink Reputation Research & Consultancy, σε συνεργασία με το Reputation Institute, παρουσίασε χθες τα αποτελέσματα της διεθνούς έρευνας φήμης RepTrak 2007. Το Reputation Institute αποτιμά την εταιρική φήμη 600 από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις διεθνώς καταγράφοντας αντιλήψεις, στάσεις και απόψεις 60.000 καταναλωτών σε 29 χώρες. Τα αποτελέσματα της έρευνας, που αφορά το διάστημα 15 Ιανουαρίου – 1η Μαρτίου 2007, δημοσιεύθηκαν στο «Forbes», αναδεικνύοντας στην πρώτη θέση τη δανική εταιρεία παιχνιδιών LEGO με βαθμολογία 85 στα 100. Στη δεύτερη θέση τοποθετείται η σουηδική αλυσίδα επίπλων και οικιακού εξοπλισμού ΙΚΕΑ, με 84. Τρίτη κατατάσσεται η ιταλική βιομηχανία ζυμαρικών Βarilla.

Συμβάλλουν στην ανάπτυξη

Ο πρόεδρος του Reputation Institute, καθηγητής Τσαρλς Φόμπρουν, επισημαίνει ότι «τόσο η ΙΚΕΑ όσο και η LEGO έχουν αναλάβει την πρωτοβουλία να συμβάλουν στην ανάπτυξη της τοπικής κοινότητας και της χώρας τους γενικότερα, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, συμπεριφερόμενες κατά τρόπο υπεύθυνο προς καθεμιά από τις ομάδες κοινού τους».

Στις 50 πρώτες εταιρείες με την καλύτερη φήμη περιλαμβάνονται γνωστά ονόματα όπως η αλυσίδα Marks & Spencer στη Βρετανία, η Philips στην Ολλανδία, η εταιρεία ταχυμεταφορών Fedex, οι Johnson & Johnson και Walt Disney στις ΗΠΑ, η Lukoil στη Ρωσία, οι BMW, Audi, Lufthansa και Henkel στη Γερμανία, η L’Οreal στη Γαλλία και η Nokia στη Φινλανδία. Είκοσι μία νέες εταιρείες εμφανίζονται για πρώτη φορά: μεταξύ αυτών, οι ρωσικές Gazprom, Magnitogorsk Iron and Steel και Lukoil. Αλμα έκαναν οι βραζιλιάνικες Petrobras, Vale Do Rio Doce και Groupo Pao de Acucar, καθώς και οι αμερικανικές UPS και FedΕx.

Στην Ελλάδα

Ο δείκτης RepTrak συνιστά αναγνωρισμένο μοντέλο μέτρησης της εταιρικής φήμης, έναν κοινό παρονομαστή του μέσου όρου αντίληψης, εμπιστοσύνης, εκτίμησης, θαυμασμού και συναισθηματικού δεσίματος δείγματος ερωτηθέντων. Στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Reputation Institute, η Tradelink Reputation Research & Consultancy κατέγραψε τις μάρκες με την καλύτερη φήμη στην κατηγορία «Τρόφιμα και Ποτά». Η έρευνα διεξήχθη σε δείγμα 1.000 ερωτηθέντων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η Tradelink Reputation Research & Consultancy έχει από το 2002 στρατηγική συμμαχία με το Reputation Institute. Εχει ερευνήσει τη φήμη σε περισσότερους από 20 κλάδους, 100 εταιρείες και 300 μάρκες. Πρόσφατα ολοκλήρωσε σειρά ερευνών για τη φήμη του Χρηματιστηρίου και του Ελληνικού Ποδοσφαίρου, αλλά και της αυτοκινητοβιομηχανίας, του λιανικού εμπορίου, της κινητής τηλεφωνίας, των τραπεζών κ.λπ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή