Ξηρού φορτίου: σημαντικά υψηλότεροι ναύλοι – δείκτες

Ξηρού φορτίου: σημαντικά υψηλότεροι ναύλοι – δείκτες

2' 27" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εντονα ανοδικά κινήθηκαν οι ναύλοι στα CAPESIZE, ενώ αντίστοιχη εικόνα παρουσίασε και ο επιμέρους τους δείκτης, ο οποίος την τελευταία εβδομάδα σημείωσε άνοδο κατά 1.629 μονάδες με τις 4 γραμμές χρονοναύλωσης να σημειώνουν ημερήσια αύξηση εσόδων κατά 20,540 δολ. φθάνοντας την 22/6 τα 92,610. Αξιοσημείωτη και η άνοδος κατά 10 δολ. τον τόνο στην παραδοσιακή γραμμή σιδηρομεταλλεύματος Βραζιλία-Κίνα όπου από περίπου 40 δολ. τον τόνο έφθασε κοντά στα 50 δολ. Ιδια εικόνα και στην πλευρά του Ειρηνικού με ναυλώσεις κυκλικών ταξιδίων στα 90.000 δολ., ενώ με την έναρξη της εβδομάδας οι ναυλώσεις κινούνταν στα 60.000 δολ. την ημέρα.

Αντίστοιχη και η εικόνα των Πάναμαξ με σημαντικά βελτιωμένες ναυλώσεις και στις δύο αγορές. Στα ταξίδια με προορισμό Απω Ανατολή Κινέζοι ναυλωτές λέγεται ότι ναύλωσαν το Μ/V «POS ETERNITY» 76.498 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2006, παράδοση Σαρδηνία μέσω Βραζιλίας στα 60.500 δολ. την ημέρα.

Στα CAPERS η CARGILL με παράδοση Κίνα 25-31 Ιουνίου μέσω Ν. Αφρικής και επαναπαράδοση Β. Ευρώπη-Μεσόγειο ναύλωσε το M/V «BULK SINGAPORE» 177.173 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2005, στα 65.000 δολ. την ημέρα, ενώ η PACIFIC BULK με παράδοση επίσης Κίνα μέσω δυτ. Αυστραλίας ναύλωσε το M/V «FEROSA» 173.149 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1992, στα 80.000 δολ. την ημέρα. H MORGAN STANLEY με παράδοση Κορέα τέλη Ιουνίου και για χρονική διάρκεια 4-6 μήνες ναύλωσε το M/V «TAI SHAN» 169.147 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1999, στα 90.000 δολ. την ημέρα, ενώ η SHOURONG με παράδοση Σιγκαπούρη 26-28 Ιουνίου μέσω Βραζιλίας και επαναπαράδοση Κίνα ναύλωσε το Μ/V «PRINCESS SUSANA» 152.328 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1986, στα 62.000 δολ. την ημέρα και 640.000 δολ. αμοιβή ταξιδίου υπό έρμα. H SK SHIPPING με παράδοση Γαλλία 3-5 Ιουλίου και για κυκλικό ταξίδι Ατλαντικού ναύλωσε το M/V «CAPE AUSTRALIA» 149.512 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1990, στα 74.500 δολ. την ημέρα, ενώ η COSCO με παράδοση Ρότερνταμ τέλη Ιουνίου μέσω Βραζιλίας και επαναπαράδοση Κίνα ναύλωσε το M/V «SEA PULL» 177.533 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2006, στα 110.000 δολ. την ημέρα.

Στα Πάναμαξ και στον Ειρηνικό η CARGILL με παράδοση Ινδία 24-25 Ιουνίου μέσω ανατ. ακτής Ν. Αμερικής και επαναπαράδοση Απω Ανατολή ναύλωσε το M/V «AMALIA» 75.100 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2000, στα 49.000 δολ. την ημέρα, ενώ η GMI ναύλωσε το M/V «YUAN ZHI HAI» 74.500 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2005, παράδοση Ιαπωνία 10-20 Ιουλίου και για χρονική διάρκεια 11-13 μήνες στα 45.500 δολ. την ημέρα.

Η CARGILL με παράδοση Απω Ανατολή 20 Ιουλίου-5 Αυγούστου και για χρονική διάρκεια 11-13 μήνες ναύλωσε το M/V «SAMJOHN LIBERTY» 74.761 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1998, στα 44.000 δολ. την ημέρα. Στον Ατλαντικό η TMT με παράδοση Β. Ευρώπη 10-12 Ιουλίου και για χρονική διάρκεια 4-6 μήνες ναύλωσε το M/V «TE HO» 77.834 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2004, στα 55.000 δολ. την ημέρα, ενώ η CARGILL με παράδοση Βραζιλία 5-10 Ιουλίου και για χρονική διάρκεια 2-4 μήνες ναύλωσε το M/V «SAMJOHN AMITY» 74.744 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1998, στα 51.250 δολ.την ημέρα και 900.000 δολ. αμοιβή ταξιδίου υπό έρμα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή