Πιο νόστιμο βρήκαν το φαγητό, το οποίο τους προσφέρθηκε σε συσκευασίες της εταιρείας McDonald’s, τα περισσότερα από τα ηλικίας 3 έως 5 ετών παιδιά που συμμετείχαν σε σχετική έρευνα, από το ίδιο ακριβώς φαγητό που τους δόθηκε σε άλλες συσκευασίες. Ετσι, εμπειρογνώμονες καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τους ενήλικες, τα παιδιά επηρεάζονται στις προτιμήσεις και τις επιλογές τους από τα εμπορικά ονόματα.
Τη μελέτη πραγματοποίησε ο δρ Τόμας Ρόμπινσον, του Κέντρου Θεμιτού Βάρους του παιδιατρικού νοσοκομείου Packard στις ΗΠΑ και καθηγητής της ιατρικής στο πανεπιστήμιο του Stanford στην Καλιφόρνια. Στο δείγμα συμμετείχαν 63 παιδάκια προσχολικής ηλικίας στα οποία δόθηκαν πέντε διαφορετικά πιάτα: κομμάτια τηγανητού κοτόπουλου, τηγανητές πατάτες, μπιφτέκι με ψωμί, καροτάκια και γάλα. Τα τρία πρώτα προϊόντα ήταν πράγματι της McDonald’s. Κάθε πιάτο χωρίσθηκε σε δύο μερίδες, εκ των οποίων η μία σερβιρίστηκε σε συσκευασία της γνωστής αμερικανικής αλυσίδας έτοιμου / γρήγορου φαγητού. Οταν δοκίμασαν τις μερίδες τους στις περισσότερες των περιπτώσεων τα παιδιά υποστήριξαν ότι το κοτόπουλο, οι πατάτες και το μπιφτέκι στη συσκευασία της McDonald’s ήταν πιο νόστιμα, ενώ το ίδιο ίσχυσε και για τα καρότα και το γάλα. Οπως τονίζει ο καθηγητής Ρόμπινσον, «τα παιδιά δεν ζητούν απλώς το φαγητό να είναι από τη McDonald’s… Πιστεύουν στην πραγματικότητα ότι το φαγητό το οποίο νομίζουν ότι προέρχεται από τη McDonald’s είναι πιο νόστιμο από ένα ακριβώς το ίδιο, όπως είναι τα κομμάτια του τηγανητού κοτόπουλου, τα οποία δεν φέρουν αναγνωρίσιμη εμπορική ονομασία». Αξιο αναφοράς, σύμφωνα με τον δρα Ρόμπινσον, είναι και το γεγονός ότι όσα παιδιά είχαν περισσότερες τηλεοπτικές συσκευές στο σπίτι τους ή εκείνα τα οποία έτρωγαν συχνότερα σε εστιατόρια της McDonald’s, έδειχναν μεγαλύτερη προτίμηση για το φαγητό που τους προσφέρθηκε σε συσκευασίες της εταιρείας.
Ο ίδιος τόνισε ότι η McDonald’s «είναι μία εταιρεία, η οποία ξέρει πολύ καλά τι κάνει. ..Ουδείς άλλος δαπανά τόσο μεγάλα ποσά για να προωθήσει τα προϊόντα του, γρήγορου φαγητού, στα παιδιά… Πρόκειται για μια αγορά, η οποία πραγματικά αδικεί τα παιδιά…».
Από τη McDonald’s, για την οποία εκτιμάται ότι δαπανά άνω του 1 δισ. δολάρια ετησίως για διαφήμιση στις ΗΠΑ, υποστηρίζεται ότι λαμβάνονται μέτρα. Οπως τόνισε εκπρόσωπός της, η εταιρεία διαφημίζει προϊόντα, τα οποία αφορούν άπαχο κοτόπουλο, άπαχο γάλα κ.ά. με το σύνολο των θερμίδων ενός παιδικού γεύματος να μην υπερβαίνει τις 350.