ΔΕΞΑΜΕΝΟΠΛΟΙΑ: Υποτονικό το κλίμα της αγοράς

ΔΕΞΑΜΕΝΟΠΛΟΙΑ: Υποτονικό το κλίμα της αγοράς

2' 54" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

BVLCC’s. Ιδιαίτερα υποτονικό το κλίμα της αγοράς σε όλα τα μεγέθη, με τα VLCC’s να διαπραγματεύονται στα W/S 60 στα ταξίδια προορισμού Απω Ανατολή καθώς και προορισμού Ερυθρά/Ινδία με ημερήσιες αποδόσεις της τάξης των 28.000 δολ. ενώ τα μονού τοιχώματος και για ίδιους προορισμούς διαπραγματεύονται στα W/S 57 και W/S 55 αντίστοιχα με αποδόσεις 25.000 και 18.000 δολ. την ημέρα.

Η Thai Oil για μεταφορά 255.000 τόνων με φόρτωση Αραβικό Κόλπο 10-12 Σεπτεμβρίου και εκφόρτωση Ταϊλάνδη ναύλωσε το Μ/Τ «Elephant» στα W/S 57,5 ενώ η Chevron για μεταφορά 270.000 τόνων με φόρτωση 30 Σεπτεμβρίου και εκφόρτωση Σιγκαπούρη ναύλωσε το M/T «C. Vision» στα W/S 59.

H Trafigura με φόρτωση 27 Σεπτεμβρίου Αραβικό Κόλπο και εκφόρτωση Απω Ανατολή ναύλωσε το M/T «Hyunday Sun» στα W/S 57 ενώ η Unipec για μεταφορά 260.000 τόνων με φόρτωση 26 Σεπτεμβρίου και εκφόρτωση Κίνα ναύλωσε το M/T «Layla» στα W/S 55.

Στα ταξίδια προορισμού δυτ.Αμερική τόσο η URSA όσο και η ΒΡ ναύλωσαν το M/T «Crude Sky» και το Μ/Τ «Eagle Virginia» για μεταφορά 280.000 και 275.000 τόνων αντίστοιχα στα W/S 67.

Χαρακτηριστική η απουσία φορτίων από Δυτ. Αφρική με τις τελευταίες ναυλώσεις προορισμού Κόλπο Αμερικής να διαπραγματεύονται στα W/S 50 με αποδόσεις 24.000 δολ. την ημέρα και Απω Ανατολή στα W/S 54 και 27.000 δολ.

– SUEZMAX. Χωρίς σημαντικές διαφοροποιήσεις και η αγορά των Suezmax με ναυλώσεις σε χαμηλά επίπεδα στις παραδοσιακές γραμμές της Μεσογείου όσο και της Δυτ. Αφρικής. Στη Μεσόγειο τα φορτία 135-140.000 τόνων διαπραγματεύονται στα W/S 65 ενώ αυτά της Μαύρης Θάλασσας στα W/S 67,5 με ημερήσια έσοδα 12.000 και 15.000 δολ. την ημέρα αντίστοιχα. Τα φορτία Β. Ευρώπης με προορισμό Κόλπο Αμερικής κινούνται στα W/S 72,5 με αποδόσεις 17.000 δολ. την ημέρα.

Η CSSA για μεταφορά 130.000 τόνων με φόρτωση 16 Σεπτεμβρίου Τυνησία και εκφόρτωση Μεσόγειο ναύλωσε το M/T «Donat» στα W/S 67,5. Στη Δυτ. Αφρική τα φορτία προορισμού Κόλπο Αμερικής/ανατ. ακτή Β. Αμερικής ναυλώνονται περίπου στα W/S 75 με αποδόσεις 15.000-16.000 δολ. την ημέρα. Η SHELL για μεταφορά 130.000 τόνων με φόρτωση 25 Σεπτεμβρίου και εκφόρτωση Καραϊβική ναύλωσε το Μ/Τ «Aegean Dignity» στα W/S 77,5.

Μηδαμινή και η παρουσία φορτίων τους από Αραβικό Κόλπο με τις τελευταίες ναυλώσεις για Δύση και Απω Ανατολή να διαπραγματεύονται στα W/S 75 και W/S 80 αντίστοιχα με ημερήσια έσοδα της τάξης των 19.000 δολ.

– AFRAMAX. Εντονα χαμηλά κινούνται και οι ναυλώσεις των Aframax σε όλες τις αγορές. Στη Β. Ευρώπη τα κυκλικά φορτία μεγέθους 80.000 τόνων ναυλώνονται στα W/S 95 με αποδόσεις κοντά στα 15.000 δολ. την ημέρα ενώ στα W/S 85 ναυλώνονται και τα φορτία 100.000 τόνων από Βαλτική. H CONOCO ναύλωσε το M/T «NS Challenger» για μεταφορά 80.000 τόνων με φόρτωση 12 Σεπτεμβρίου δυτ. ακτή Νορβηγίας και εκφόρτωση Β. Ευρώπη στα W/S 95.

Η KPC για μεταφορά 80.000 τόνων με φόρτωση 14 Σεπτεμβρίου Αλγερία και εκφόρτωση Μεσόγειο ναύλωσε πλοίο της HEIDMAR στα W/S 80. Χωρίς φορτία και τα γνωστά ταξίδια προορισμού Αμερική τόσο από Β. Ευρώπη όσο και Μεσόγειο με τις τελευταίες ναυλώσεις φορτίων 80.000 τόνων στα W/S 100 και W/S 110 με αποδόσεις 15.000 και 20.000 δολ. την ημέρα αντίστοιχα.

Υποτονική η εικόνα τους και στην Καραϊβική με τα κυκλικά φορτία 70.000 τόνων στα W/S 92,5-95 με έσοδα 10.000-11.000 δολ. την ημέρα.

– PANAMAX. Χαμηλά και η αγορά των Panamax, με τα φορτία 50.000 τόνων από Καραϊβική να διαπραγματεύονται στα W/S 145 με ημερήσια έσοδα 12.000 δολ. ενώ τα φορτία 55.000 τόνων από Β. Ευρώπη με προορισμό Αμερική ναυλώνονται στα W/S 140 και αποδόσεις 13.000 δολ. την ημέρα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή