BVLCC’s. Ιδιαίτερα υποτονικό το κλίμα της αγοράς σε όλα τα μεγέθη, με τα VLCC’s να διαπραγματεύονται στα W/S 60 στα ταξίδια προορισμού Απω Ανατολή καθώς και προορισμού Ερυθρά/Ινδία με ημερήσιες αποδόσεις της τάξης των 28.000 δολ. ενώ τα μονού τοιχώματος και για ίδιους προορισμούς διαπραγματεύονται στα W/S 57 και W/S 55 αντίστοιχα με αποδόσεις 25.000 και 18.000 δολ. την ημέρα.
Η Thai Oil για μεταφορά 255.000 τόνων με φόρτωση Αραβικό Κόλπο 10-12 Σεπτεμβρίου και εκφόρτωση Ταϊλάνδη ναύλωσε το Μ/Τ «Elephant» στα W/S 57,5 ενώ η Chevron για μεταφορά 270.000 τόνων με φόρτωση 30 Σεπτεμβρίου και εκφόρτωση Σιγκαπούρη ναύλωσε το M/T «C. Vision» στα W/S 59.
H Trafigura με φόρτωση 27 Σεπτεμβρίου Αραβικό Κόλπο και εκφόρτωση Απω Ανατολή ναύλωσε το M/T «Hyunday Sun» στα W/S 57 ενώ η Unipec για μεταφορά 260.000 τόνων με φόρτωση 26 Σεπτεμβρίου και εκφόρτωση Κίνα ναύλωσε το M/T «Layla» στα W/S 55.
Στα ταξίδια προορισμού δυτ.Αμερική τόσο η URSA όσο και η ΒΡ ναύλωσαν το M/T «Crude Sky» και το Μ/Τ «Eagle Virginia» για μεταφορά 280.000 και 275.000 τόνων αντίστοιχα στα W/S 67.
Χαρακτηριστική η απουσία φορτίων από Δυτ. Αφρική με τις τελευταίες ναυλώσεις προορισμού Κόλπο Αμερικής να διαπραγματεύονται στα W/S 50 με αποδόσεις 24.000 δολ. την ημέρα και Απω Ανατολή στα W/S 54 και 27.000 δολ.
– SUEZMAX. Χωρίς σημαντικές διαφοροποιήσεις και η αγορά των Suezmax με ναυλώσεις σε χαμηλά επίπεδα στις παραδοσιακές γραμμές της Μεσογείου όσο και της Δυτ. Αφρικής. Στη Μεσόγειο τα φορτία 135-140.000 τόνων διαπραγματεύονται στα W/S 65 ενώ αυτά της Μαύρης Θάλασσας στα W/S 67,5 με ημερήσια έσοδα 12.000 και 15.000 δολ. την ημέρα αντίστοιχα. Τα φορτία Β. Ευρώπης με προορισμό Κόλπο Αμερικής κινούνται στα W/S 72,5 με αποδόσεις 17.000 δολ. την ημέρα.
Η CSSA για μεταφορά 130.000 τόνων με φόρτωση 16 Σεπτεμβρίου Τυνησία και εκφόρτωση Μεσόγειο ναύλωσε το M/T «Donat» στα W/S 67,5. Στη Δυτ. Αφρική τα φορτία προορισμού Κόλπο Αμερικής/ανατ. ακτή Β. Αμερικής ναυλώνονται περίπου στα W/S 75 με αποδόσεις 15.000-16.000 δολ. την ημέρα. Η SHELL για μεταφορά 130.000 τόνων με φόρτωση 25 Σεπτεμβρίου και εκφόρτωση Καραϊβική ναύλωσε το Μ/Τ «Aegean Dignity» στα W/S 77,5.
Μηδαμινή και η παρουσία φορτίων τους από Αραβικό Κόλπο με τις τελευταίες ναυλώσεις για Δύση και Απω Ανατολή να διαπραγματεύονται στα W/S 75 και W/S 80 αντίστοιχα με ημερήσια έσοδα της τάξης των 19.000 δολ.
– AFRAMAX. Εντονα χαμηλά κινούνται και οι ναυλώσεις των Aframax σε όλες τις αγορές. Στη Β. Ευρώπη τα κυκλικά φορτία μεγέθους 80.000 τόνων ναυλώνονται στα W/S 95 με αποδόσεις κοντά στα 15.000 δολ. την ημέρα ενώ στα W/S 85 ναυλώνονται και τα φορτία 100.000 τόνων από Βαλτική. H CONOCO ναύλωσε το M/T «NS Challenger» για μεταφορά 80.000 τόνων με φόρτωση 12 Σεπτεμβρίου δυτ. ακτή Νορβηγίας και εκφόρτωση Β. Ευρώπη στα W/S 95.
Η KPC για μεταφορά 80.000 τόνων με φόρτωση 14 Σεπτεμβρίου Αλγερία και εκφόρτωση Μεσόγειο ναύλωσε πλοίο της HEIDMAR στα W/S 80. Χωρίς φορτία και τα γνωστά ταξίδια προορισμού Αμερική τόσο από Β. Ευρώπη όσο και Μεσόγειο με τις τελευταίες ναυλώσεις φορτίων 80.000 τόνων στα W/S 100 και W/S 110 με αποδόσεις 15.000 και 20.000 δολ. την ημέρα αντίστοιχα.
Υποτονική η εικόνα τους και στην Καραϊβική με τα κυκλικά φορτία 70.000 τόνων στα W/S 92,5-95 με έσοδα 10.000-11.000 δολ. την ημέρα.
– PANAMAX. Χαμηλά και η αγορά των Panamax, με τα φορτία 50.000 τόνων από Καραϊβική να διαπραγματεύονται στα W/S 145 με ημερήσια έσοδα 12.000 δολ. ενώ τα φορτία 55.000 τόνων από Β. Ευρώπη με προορισμό Αμερική ναυλώνονται στα W/S 140 και αποδόσεις 13.000 δολ. την ημέρα.