Στην προσοδοφόρα αγορά των ελαφρών φορτηγών φιλοδοξεί να εισβάλει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen, απειλώντας ευθέως την ιαπωνική Τoyota.
Παράλληλα παρουσίασε την πλατφόρμα ενός μικρού αυτοκινήτου στη λογική του παλιού «σκαραβαίου». Το μικρό αυτό αυτοκίνητο θα έχει τη μηχανή στο πίσω μέρος και θα πωλείται κάτω από 10.000 ευρώ στην Ευρώπη και κάτω από 6.000 ευρώ στις αναδυόμενες αγορές.
Ημιφορτηγό
Το ημιφορτηγό της Volkswagen προορίζεται να πωληθεί κυρίως στις αναδυόμενες αγορές της Αφρικής, της Λατινικής Αμερικής και της Μέσης Ανατολής. Η εταιρεία φαίνεται ότι εξετάζει να «επιτεθεί» αργότερα στην αγορά των ΗΠΑ, που είναι ιδιαίτερα δύσκολη και ανταγωνιστική.
Στόχος η Τoyota
«Θέλουμε να μειώσουμε την απόσταση από την Toyota» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Μάρτιν Βίντερκορν, στους Financial Times στο περιθώριο του Διεθνούς Σαλονιού Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Πέρυσι η Toyota έκανε πωλήσεις περισσοτέρων από 9 εκατ. οχημάτων ενώ η Volkswagen περιορίστηκε στα 5,8 εκατ. οχήματα.
Ο επικεφαλής της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας είπε ότι η εταιρεία θέλει να ξεπεράσει τα οκτώ εκατ. μονάδες μέχρι το 2010 με αύξηση των πωλήσεων στις νέες αγορές και με τα νέα μοντέλα.
Ford
Εν τω μεταξύ, η αμερικανική βιομηχανία Ford εμφανίστηκε χθες να μην έχει λάβει ακόμη απόφαση σχετικά με την πιθανότητα της σουηδικής θυγατρικής της Volvo ενώ θα «διώξει» τις βρετανικές Jaguar και Land Rover. Αυτό δήλωσε ο επικεφαλής των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της Ford, Λιούις Μπουθ. O ίδιος, επίσης, τόνισε ότι η διατήρηση των θέσεων εργασίας στις δύο βρετανικές εταιρείες θα αποτελέσει εξίσου σημαντικό κριτήριο με την τιμή για την επιλογή του αγοραστή.