ΔΕΞΑΜΕΝΟΠΛΟΙΑ

3' 5" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σημαντικά βελτιωμένη η εικόνα της αγοράς ιδιαίτερα στα τύπου SUEZMAX και AFRA-MAX στην πλευρά του Ατλαντικού.

Σταδιακή βελτίωση παρουσιάζει και η αγορά των VLCC’s με αρκετά νέα φορτία στον Αραβικό Κόλπο. Τα φορτία 270,000 τόνων με προορισμό Σιγκαπούρη διαπραγματεύονται στα W/S 55, ενώ αυτά με προορισμό Δύση στα W/S 65. H CONOCO για μεταφορά 270,000 τόνων με φόρτωση 13 Οκτωβρίου και εκφόρτωση Σιγκαπούρη ναύλωσε το M/T «ASTRO CENTAURUS» στα W/S 55, ενώ οι ίδιοι ναυλωτές και για μεταφορά 280,000 τόνων με φόρτωση επίσης Αραβικό και εκφόρτωση δυτ. ακτή Β. Αμερικής ναύλωσαν το M/T «ATHINA» στα W/S 65.

Η κινητικότητα των SUEZMAX σε Δυτ. Αφρική επέδρασε θετικά και στην αγορά των VLCC’s της περιοχής με ναυλώσεις σε επίπεδα του W/S 55 στα φορτία με προορισμό Κόλπο Αμερικής.

Εντονα ανοδική η τάση όπως προαναφέραμε στα SUEZMAX με τα κυκλικά φορτία της Μεσογείου να διαπραγματεύονται σε επίπεδα του W/S 85 με αποδόσεις άνω των 25,000 δολ.την ημέρα, ενώ αυτά από Μαύρη Θάλασσα στα W/S 95.

Αυξημένος και ο αριθμός των φορτίων τους από Μεσόγειο με προορισμό ανατ. ακτή / Κόλπο Αμερικής με ναυλώσεις σε επίπεδα του W/S 90-95. H SUN για μεταφορά 130,000 τόνων με φόρτωση 13 Οκτωβρίου Αλγερία και εκφόρτωση ανατ. ακτή Β.Αμερικής ναύλωσε το M /T «ICE TRANSPORTER» στα W/S 95, ενώ η VALERO για ίδιο φορτίο με φόρτωση 10 Οκτωβρίου επίσης Αλγερία και εκφόρτωση Κόλπο Αμερικής ναύλωσε το M/T «JAG LAKSHITA» στα W/S 80.

Στην Δυτ. Αφρική η σημαντική είσοδος νέων φορτίων, καθώς και οι αντικαταστάσεις πλοίων λόγω καθυστερήσεων είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση των ναύλων στα W/S 92,5 και υψηλότερα «premium» για φορτία με πιο άμεσες ημερομηνίες φόρτωσης. H HESS για μεταφορά 130,000 τόννων με φόρτωση 12 Οκτωβρίου και εκφόρτωση Καραιβική ναύλωσε το Μ/Τ «ASTRO PERSEUS» στα W/S 92,5.

H SUN με φόρτωση 16 Οκτωβρίου και εκφόρτωση ανατ. ακτή Β. Αμερικής ναύλωσε το M/T «POETIC» για μεταφορά 130,000 τόνων στα W/S 92,5, ενώ η HESS ναύλωσε το M/T «SONANGOL KASSANJE» για ίδιο φορτίο με φόρτωση 18 Οκτωβρίου και εκφόρτωση Καραιβική στα W/S 87,5.

Ενδιαφέρουσα η αγορά τους και στα φορτία από Β. Ευρώπη με προορισμό Κόλπο Αμερικής, με ναυλώσεις σε επίπεδα του W/S 85 και αποδόσεις 22,000 δολ.την ημέρα.

Ηρεμη η αγορά τους στα φορτία από Αραβικό Κόλπο με τις τελευταίες ναυλώσεις στα W/S 75 και W/S 80 για Δύση και Ανατολή με αποδόσεις 18,000 δολ.την ημέρα.

Σε σημαντικά υψηλότερα επίπεδα κινούνται οι ναύλοι των AFRAMAX σε Β. Ευρώπη και Μεσόγειο.

Στην Β. Ευρώπη τα κυκλικά φορτία μεγέθους 80,000 τόνων ναυλώνονται στα W/S 150, ενώ λέγεται ότι είναι σε subjects πλοίο στην περιοχή στα W/S 180 χωρίς να έχουν γίνει γνωστές περαιτέρω λεπτομέρειες.

Η CLEARLAKE για μεταφορά 100,000 τόνων με φόρτωση Βαλτική 2 Οκτωβρίου και εκφόρτωση Β. Ευρώπη ναύλωσε το M/T «SEABRAVERY» στα W/S 130, ενώ στα ίδια επίπεδα ναύλωσε και η LITASCO το M/T «DEEP BLUE» για ίδιο φορτίο και μεταφορά.

Θετική η εικόνα τους και στη Μεσόγειο με σταδιακή αύξηση νέων φορτίων. Τα κυκλικά φορτία 80,000 τόνων της περιοχής ναυλώνονται στα W/S 115, ενώ αυτά από Μαύρη Θάλασσα στα W/S 130.

H ENI για μεταφορά 80,000 τόνων με φόρτωση 28 Σεπτεμβρίου Αίγυπτο και εκφόρτωση Μεσόγειο ναύλωσε το Μ/Τ «HS TOSCA» στα W/S 115, ενώ η ST για ίδιο φορτίο με φόρτωση Μαύρη Θάλασσα αρχές Οκτωβρίου και ίδιο προορισμό ναύλωσε το M/T «DELTA SAILOR» στα W/S 130.

H HYPROC για μεταφορά 80,000 τόνων με φόρτωση 4-6 Οκτωβρίου Αλγερία και εκφόρτωση Ατλαντικό ναύλωσε το M/T «ATLAS NAVI» στα W/S 135, ενώ η TOTAL για ίδιο φορτίο με φόρτωση Συρία 1 Οκτωβρίου και εκφόρτωση Μεσόγειο ναύλωσε το M/T «IRAN ABADEH» στα W/S 112,5.

Σταθερή η αγορά τους στην Καραϊβική και με μικρή πτώση όπου από τα W/S 150 τα κυκλικά φορτία 70,000 τόνων διαπραγματεύονται στα W/S 140-145.κ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή