Ακόμη υψηλότερα η αγορά ξηρού φορτίου

Ακόμη υψηλότερα η αγορά ξηρού φορτίου

2' 3" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Συνεχίζει ανοδικά η αγορά των ξηρού φορτίου πλοίων ανεξαρτήτως μεγεθών. Στα CAPESIZE οι ναυλωτές είναι διατεθειμένοι να ναυλώσουν πάνω από 200.000 δολ. την ημέρα στα ταξίδια προορισμού Απω Ανατολή, ενώ στα κυκλικά ταξίδια Ατλαντικού τα επίπεδα έχουν διαμορφωθεί 160-170.000 δολ. την ημέρα.

Ιδια η εικόνα και στα Πάναμαξ με την αγορά του Ατλαντικού να επιτυγχάνει ναύλους της τάξης των 80.000 δολ. την ημέρα ανεξαρτήτως ταξιδίων, ενώ στα ίδια επίπεδα διαπραγματεύεται η αγορά των μικρής διάρκειας χρονοναυλώσεων σε Απω Ανατολή. Αντίστοιχη εικόνα και των δεικτών τους με τον BULKCAR- RIERS και των ΠΑΝΑΜΑΞ να κινείται ανοδικά κατά 344 και 102 μονάδες συγκριτικά με της 24ης Σεπτεμβρίου. H SHAGANG με παράδοση Απω Ανατολή μέσα Οκτωβρίου και για χρονική διάρκεια 12 μήνες ναύλωσε το M/V «CHANNEL ALLIANCE» 171.978 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1996, στα 130.000 δολ. την ημέρα, ενώ η CROWNLAND με παράδοση Κίνα αρχές 2008 και για χρονική διάρκεια 2 έτη ναύλωσε το M/V «CAPE PIONEER» 170.012 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2005, στα 135.000 δολ. την ημέρα.

Η BHP BILLITON με παράδοση Κίνα 7-10 Οκτωβρίου μέσω δυτ. Αυστραλίας ναύλωσε το M/V «IRON MINER» 177.932 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2007, στα 155.000 δολ. την ημέρα. Στον Ατλαντικό η KLINE με παράδοση Αγγλία 6-10 Οκτωβρίου και για κυκλικό ταξίδι επαναπαράδοση Β. Ευρώπη – Μεσόγειο ναύλωσε το M/V «LINDA DREAM» 180.000 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2007, στα 155.000 δολ. την ημέρα ενώ η GREAT PACIFIC με παράδοση Κόλπο Αμερικής τέλη Σεπτεμβρίου και για χρονική διάρκεια 4-6 μήνες ναύλωσε το M/V «PRIVATE» 177.000 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2007, στα 143.000 δολ. την ημέρα.

Στα Πάναμαξ και στον Ειρηνικό η PACIFIC BULK με παράδοση Ιαπωνία 15-25 Οκτωβρίου μέσω ανατ. ακτής Αυστραλίας και επαναπαράδοση Κίνα ναύλωσε το M/V «LIETTA» 76.015 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2002, στα 80.000 δολ. την ημέρα, ενώ η NCS με παράδοση Κίνα 3-7 Οκτωβρίου και επαναπαράδοση Πακιστάν ναύλωσε το M/V «LEONARDO LEMBO» 75.229 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1996, στα 75.000 δολ. την ημέρα. Στον Ατλαντικό η KLEIMAR με παράδοση Ρότερνταμ 1-3 Οκτωβρίου μέσω Βραζιλίας επαναπαράδοση Β. Ευρώπη ναύλωσε το Μ/V «TAI PROGRESS» 77.834 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2004, στα 75.000 δολ. την ημέρα, ενώ η PIONEER METALS ναύλωσε το M/V «FANEROMENI» 94.000 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2007, παράδοση Β. Ευρώπη αρχές Οκτωβρίου μέσω Βραζιλίας επαναπαράδοση Κίνα στα 90.000 δολ. την ημέρα. Στα μικρότερα μεγέθη το M/V «TOMA-HAWK» 58.000 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2007, με άμεσες ημερομηνίες παράδοσης Φιλιππίνες και επαναπαράδοση Σιγκαπούρη-Ιαπωνία ναυλώθηκε στα 69.000 δολ. την ημέρα και 265.000 δολ. αμοιβή ταξιδιού υπό έρμα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή