Με λιγότερα εκατομμύρια θα τρέχει η Φόρμουλα 1

Με λιγότερα εκατομμύρια θα τρέχει η Φόρμουλα 1

1' 9" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στις 24 Ιουνίου, στην έδρα της Federation Internationale de l’Automobile (FIA), στο Παρίσι, ο αριστοκρατικός πρόεδρος Μαξ Μόσλεϊ τέθηκε αντιμέτωπος με τον Λούκα ντι Μοντετζέμολο της Φερράρι. Ο Μοντετζέμολο απειλούσε να αποχωρήσει από την F1 με τη στήριξη των μεγάλων ομάδων της και να δημιουργήσει ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, εφόσον ο κ. Μόσλεϊ δεν έκανε αποδεκτές τις απαιτήσεις του, κυρίως ως προς το σκέλος της περικοπής των δαπανών.

Τελικά, ο Μόσλεϊ συμφώνησε να αποσύρει άμεσα την απόφαση να επιβάλει όριο εξόδων 66 εκατ. δολαρίων στις ομάδες που αγωνίζονται στο πρωτάθλημα, ώστε οι συμμετέχοντες να κερδίζουν έναν πιο επίσημο ρόλο στα τεκταινόμενα του πρωταθλήματος. Μετά αρκετές εβδομάδες συζητήσεων μεταξύ των ομάδων, απειλών αποχώρησης και μηνύσεων, η κόντρα έλαβε τέλος.

Για 10 χρόνια οι ομάδες επιδίωξαν μεγαλύτερο ρόλο στην F1. «Είχαμε κουραστεί με το τωρινό σύστημα. Επιζητούμε σωστή διαχείριση, η οποία να τηρηθεί», τόνισε χαρακτηριστικά ο Τζον Χάουετ, επικεφαλής της ομάδας Toyota και αντιπρόεδρος του σωματείου των ομάδων (FΟΤΑ).

Η παγκόσμια ύφεση ξεχείλισε το ποτήρι της κόντρας. Μετά την αποχώρηση της Honda, τον προηγούμενο Δεκέμβριο, εξαιτίας των αυξημένων εξόδων, ο Μόσλεϊ αντέδρασε με το να οριοθετήσει το ποσό που μπορεί να ξοδέψει κάθε ομάδα ετησίως στα 40 εκατ. δολάρια. Οι ομάδες που αποδέχονταν τους όρους μπορούσαν να προβούν σε οποιεσδήποτε αλλαγές επιθυμούσαν. Οποιες διαφωνούσαν, θα δέχονταν αυστηρότερο έλεγχο και σκληρούς τεχνικούς κανόνες. Ετσι, απείλησαν με το σενάριο της δημιουργίας ενός ανταγωνιστικού πρωταθλήματος.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT