Η ανάκαμψη της οικονομίας θα φέρει αύξηση παραγωγής για τη Fiat-Chrysler

Η ανάκαμψη της οικονομίας θα φέρει αύξηση παραγωγής για τη Fiat-Chrysler

1' 37" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τα 6 εκατ. οχήματα αναμένεται να φθάσει η παραγωγή της ιταλο-αμερικανικής συμπράξεως μεταξύ της Fiat και της Chrysler, όπως δήλωσε ο Σέρτζιο Μαρκιόνε. Ο επικεφαλής του ομίλου της Fiat εκτιμά πως η ετήσια παραγωγή των δύο εταίρων ενδεχομένως να κυμανθεί από 5,5 έως και 6 εκατ. οχήματα, ισοδύναμη δηλαδή με την εφετινή παραγωγή της Toyota. Η εν λόγω εκτίμηση θα μπορέσει να πραγματοποιηθεί, εφόσον η οικονομία και η αγορά σταθεροποιηθούν.

Ο Σέρτζιο Μαρκιόνε επισημαίνει ότι τα επίπεδα των 6 εκατ. αυτοκινήτων είναι κρίσιμα για την επιβίωση μιας εταιρείας. Ορισμένοι αναλυτές θέλησαν να ερμηνεύσουν τις δηλώσεις αυτές ως προοιωνιζόμενες νέες συνεργασίες και εξαγορές. «Πρέπει να περιμένετε έως τον Νοέμβριο», δήλωσε ο Ιταλός επιχειρηματίας. «Τότε η Chrysler θα δημοσιοποιήσει το πλήρες επιχειρηματικό της σχέδιο, στο οποίο θα φαίνεται η κατεύθυνσή της την επόμενη πενταετία. Τότε θα αντιληφθείτε ότι στην πορεία αυτή δεν έχουμε συνοδοιπόρους», τόνισε.

Η Fiat απέκτησε το 20% στην Chrysler και τον έλεγχο της διοίκησης διαμέσου της διαδικασίας πτώχευσης. Πλέον, ο Σέρτζιο Μαρκιόνε έχει αναλάβει διευθύνων σύμβουλος όχι μόνο της Fiat αλλά και της Chrysler. Στην Chrysler, η Fiat προσφέρει τεχνογνωσία για πιο καθαρούς κινητήρες, καθώς και τις πλατφόρμες των μικρότερων οχημάτων της. Πέραν τούτου, όμως, μια άλλη είδηση από το πεδίο της αυτοκινητοβιομηχανίας δημιουργεί ερωτηματικά σχετικά με το μέλλον των ευρωπαϊκών θυγατρικών της General Motors, των Opel και Vauxhall (αρχικά για την Opel είχε ενδιαφερθεί και η Fiat). Η συμφωνία με την καναδική εταιρεία Magna να τις εξαγοράσει έχει θορυβήσει τις γερμανικές Volkswagen και BMW, καθώς η Magna είναι προμηθεύτρια των δύο εταιρειών.

Ωστόσο, όπως επισημαίνει ο Φέρντιναντ Πίεχ, πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της Volkswagen, «θα ήταν προτιμότερο να στραφούμε σε άλλες προμηθεύτριες, εφόσον δεν θέλουμε οι συνεργάτες μας να μετατρέπονται σε ανταγωνιστές μας». Δυσαρέσκεια εξέφρασε και η κυβέρνηση της Ισπανίας λόγω της εξαγοράς, καθώς η Opel διατηρεί εγκαταστάσεις στο έδαφός της. Οι ενστάσεις σχετίζονται με τις κρατικές εγγυήσεις και δάνεια, που έλαβε η Μαgna από τη γερμανική κυβέρνηση, ώστε να προχωρήσει στην εξαγορά.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή