Αναζητεί επενδυτές το «BusinessWeek»

Αναζητεί επενδυτές το «BusinessWeek»

1' 49" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η εταιρεία McGraw-Hill, που έχει στην κατοχή της το επιχειρηματικό περιοδικό «BusinessWeek», έχει ανακοινώσει από τον Ιούλιο ότι αναζητεί αγοραστή. Το πρακτορείο Bloomberg έχει εκφράσει ενδιαφέρον, όμως η προσέλκυση επενδυτών παραμένει χαμηλή.

Το «BusinessWeek» έχασε 43 εκατ. δολάρια το 2008 (26 εκατ. σε χρεώσεις για ενοίκιο και άλλες λειτουργικές δαπάνες). Το έγγραφο προς τους υποψήφιους επενδυτές ανέφερε ότι η McGraw-Hill πλήρωνε πολύ και ότι ο νέος ιδιοκτήτης μπορεί να κλείσει νέες φθηνότερες συμφωνίες. Ο αγοραστής θα πρέπει επίσης να επωμιστεί μεγάλο μέρος των 31,9 εκατ. χρέους της εταιρείας.

Η μείωση των διαφημιστικών εσόδων και η μεταπήδηση του αναγνωστικού ενδιαφέροντος στο Internet έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό το «BusinessWeek», όπως άλλωστε και τα περιοδικά Forbes και Fortune. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της φούσκας των μετοχών νέας τεχονολογίας, το 1999, το «BusinessWeek» είχε πάνω από 5.000 σελίδες διαφημίσεων. Πέρυσι είχε μόλις 1.900 σελίδες.

Τα έσοδα από τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στο περιοδικό σημείωσαν καθοδική πορεία, από τα 110 εκατ. δολάρια το 2006 στα 60 εκατ. δολάρια φέτος. Οσον αφορά την ιστοσελίδα BusinessWeek. com, κερδίζει μόλις 19,28 δολάρια ανά 1.000 εμφανίσεις διαφημίσεων, σχεδόν 25% χαμηλότερα απ’ όσο πριν από τρία χρόνια. Εκτός αυτού, πουλάει μόλις το 38% των διαθέσιμων χώρων διαφήμισης, σε αντίθεση με το 79% του 2006, σύμφωνα με το υπόμνημα της εταιρείας.

Για το 2009, προβλέπονται ζημίες προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων γύρω στα 41 εκατ. δολάρια. Η McGraw-Hill προχώρησε σε μείωση του μεγέθους του περιοδικού, κόβοντας τις στήλες αθλητικών και πολιτικής και τον Ιανουάριο ανακοίνωσε τον τέταρτο γύρο απολύσεων μέσα σε διάστημα δύο ετών. Αυτή τη φορά, το ένα τέταρτο του συντακτικού προσωπικού θα χάσει τις θέσεις του, μαζί με εργαζομένους σε άλλα τμήματα, που θα αντιστοιχούν συνολικά σε 85 θέσεις εργασίας σε σύνολο 421.

Με την προθεσμία κατάθεσης των προσφορών να λήγει σύντομα, επενδυτές και εργαζόμενοι πρέπει να βρουν μία λύση για το μέλλον του «BusinessWeek». Ο περιορισμός της κυκλοφορίας ή η αύξηση της τιμής του περιοδικού είναι πιθανές λύσεις. «Πρέπει να είναι μοναδικό, κάτι που πρέπει οπωσδήποτε να διαβάσεις», αναφέρει ο επί 20 χρόνια συντάκτης του «BusinessWeek» και πρύτανης πλέον της Σχολής Δημοσιογραφίας στη Νέα Υόρκη, Στίβεν Σέπαρντ. «Αυτή είναι η μόνη ελπίδα για όλα σχεδόν τα έντυπα», συμπληρώνει.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή