Κάρλος Γκοσν : Το στοίχημα της αναγέννησης της Lada

Κάρλος Γκοσν : Το στοίχημα της αναγέννησης της Lada

53" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στο επίκεντρο των εξελίξεων βρίσκεται η Lada, η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία του σοβιετικού καθεστώτος, η οποία έχει φανατικούς οπαδούς και στην Ελλάδα. Ο Κάρλος Γκοσν, ο επικεφαλής του γαλλο-ιαπωνικού ομίλου Renault/Nissan, σχεδιάζει να διευρύνει το μερίδιο της Renault στην AvtoVaZ, τη μητρική εταιρεία της Lada, από το 25% και μία μετοχή στο 35%. Επιπλέον, στόχο έχει να αποκτήσει στην AvtoVaz ένα ποσοστό 15% και η ιαπωνική Nissan. Ετσι ο Κάρλος Γκοσν θα εδραιώσει τον έλεγχό του στην πολλά υποσχόμενη ρωσική αγορά.

Η δε Lada, στην οποία θα έχει λόγο ο κ. Γκοσν, είναι μία πολύ ανθεκτική εταιρεία. Επιβίωσε της μετάβασης από τον κομμουνισμό στον καπιταλισμό και «απειλεί» την General Motors και τη Fiat στη ρωσική αγορά. Την προσεχή τριετία η μητρική της AvtoVAZ θα επενδύσει 3,8 δισ. ευρώ για την κατασκευή επτά μοντέλων. Αυτά θα αντικαταστήσουν ορισμένα παλαιότερα, τα οποία είχαν κατασκευαστεί πριν αναλάβει την ηγεσία του ΚΚΣΕ ο Μιχαήλ Γκορμπατσώφ το 1985. Το μεγάλο στοίχημα για τη Lada είναι να διατηρήσει χαμηλές τις τιμές της, εκσυγχρονίζοντας ταυτόχρονα την τεχνολογία της. Το φθηνότερο μοντέλο της εταιρείας κοστίζει 4.400 ευρώ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή