Ψώνια στο Διαδίκτυο, πληρωμή στο κατάστημα

Ψώνια στο Διαδίκτυο, πληρωμή στο κατάστημα

2' 18" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Οι πωλήσεις αγαθών μέσω Διαδικτύου κερδίζουν διαρκώς έδαφος τη στιγμή που τα συμβατικά καταστήματα βλέπουν τον τζίρο τους να εξανεμίζεται. Ιδιαίτερο πονοκέφαλο προκαλεί στους εμπόρους το γεγονός ότι οι καταναλωτές μπαίνουν στα μαγαζιά τους προκειμένου να ελέγξουν κάποιο προϊόν, το οποίο αγοράζουν τελικά από το Διαδίκτυο. Κάποια καταστήματα τοποθέτησαν στα προϊόντα τους ειδικά barcodes, τα οποία δεν μπορούν να σκαναριστούν και έτσι είναι αδύνατο ο επίδοξος αγοραστής να τα συγκρίνει με άλλα προϊόντα στο Διαδίκτυο. Σήμερα, ορισμένες μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης προσπαθούν να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο (το να λειτουργούν, δηλαδή, ως εκθετήρια των διαδικτυακών καταστημάτων) μετατρέποντας τα μαγαζιά τους σε επεκτάσεις των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων. Τα Walmart, Macy’s, best Buy, Sears, Container Store κάνουν τα μαγαζιά κέντρα αλλαγών ή επιστροφών, σημεία παραλαβής ή καταβολής του τιμήματος για τις πωλήσεις που κάνουν ηλεκτρονικά. Ιδανική πελάτισσα η Σου Σέφερ. Η νεαρή γυναίκα ψωνίζει τα πάντα από το Διαδίκτυο. Ομως θέλει να λαμβάνει τα προϊόντα που αγοράζει όσο πιο γρήγορα γίνεται. Ετσι, όταν αγόρασε ράφια από το Container Store, πήγε και τα παρέλαβε λίγο αργότερα από ένα κατάστημα της αλυσίδας, χωρίς, βέβαια, να επιβαρυνθεί με έξοδα αποστολής.

Η Φιόνα Ντίας, του ShopRunner, μιας εταιρείας που συντονίζει τις αποστολές για τα μεγάλα καταστήματα και αλυσίδες, θεωρεί ότι αυτή η τάση αποτελεί μια σημαντική επίθεση κατά του Αmazon και άλλων ηλεκτρονικών καταστημάτων. «Τα καταστήματα που υπάρχουν έχουν πολλά μειονεκτήματα, αλλά κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι έχουν και τα καλά τους». Ενα από αυτά είναι η δυνατότητα να προσελκύσουν πελάτες που θέλουν να πληρώσουν τις αγορές τους με μετρητά.

Τον Απρίλιο, το κατάστημα Walmart έδωσε τη δυνατότητα στους καταναλωτές να παραγγέλνουν τα προϊόντα που θέλουν διαδικτυακά και να τα πληρώνουν με μετρητά όταν φτάσουν στο κατάστημα για να τα παραλάβουν. Η δυνατότητα καταβολής του τιμήματος σε μετρητά γίνεται έτσι ώστε να μπορούν και όσοι δεν διαθέτουν τραπεζικό λογαριασμό ή πιστωτική κάρτα να ψωνίσουν μέσω Διαδικτύου. Η Walmart, μάλιστα, αναφέρει ότι στα καταστήματά της οι αγορές γίνονται κατά κύριο λόγο με χρεωστικές κάρτες, πλην ενός 15% των καταναλωτών που ψωνίζουν με πιστωτικές. Τις πρώτες εβδομάδες που δόθηκε η δυνατότητα πληρωμής με μετρητά, η Walmart αναφέρει ότι πολλά άτομα που όταν παράγγελναν στο Διαδίκτυο λέγοντας ότι θα πληρώσουν με μετρητά, φτάνοντας στο κατάστημα έδιναν πιστωτική κάρτα ή αριθμό λογαριασμού. Αυτό σημαίνει ότι δεν ήθελαν να αποκαλύψουν ευαίσθητα στοιχεία μέσω Ιντερνετ. Ενα άλλο πλεονέκτημα αυτών των καταστημάτων είναι η δυνατότητα άμεσης παράδοσης και αλλαγών την ίδια ημέρα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η αλυσίδα Sears. Οι πελάτες συναντούν έξω από το κατάστημα έναν υπάλληλο και του εγχειρίζουν την απόδειξη που έχουν τυπώσει ή καταχωρίσει στο κινητό τους και παραλαμβάνουν το προϊόν που αγόρασαν. «Ο κόσμος έχει ανάγκη, επιθυμεί αυτή την αμεσότητα. Θέλουν να πάρουν στα χέρια τους αυτό που αγόρασαν την ίδια ημέρα», εξηγεί ο εκπρόσωπος της εταιρείας Τομ Αϊέλο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή