Στην πώληση μικρότερων και φθηνότερων πακέτων προϊόντων αναμένεται να εστιάσει τις δραστηριότητές του στην Ευρώπη ο αγγλο-ολλανδικός όμιλος καταναλωτικών αγαθών Unilever, γεγονός που αποδίδει στην «επιστροφή της φτώχειας στην Ευρώπη». «Οταν ένας καταναλωτής στην Ισπανία έχει μόλις 17 ευρώ να ξοδέψει κάθε φορά που βγαίνει για ψώνια, δεν μπορούμε να του πουλήσουμε ένα απορρυπαντικό που κοστίζει όσο το μισό επίπεδο του συγκεκριμένου προϋπολογισμού του» ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Unilever στην Ευρώπη Γιαν Ζιντζερβέρλντ.
«Επιστροφή της φτώχειας στην Ευρώπη»
22" χρόνος ανάγνωσης